Voin vakuuttaa aivan varmasti, sanoi läskisilmä.
Kun läskisilmän piti kuvata HuiHinttilässä Thaimaan suurin Budhatemppeli, niin mitä hän kuvasi?
Apina temppeli on apina temppeli
Anonyymi-ap
3
139
Vastaukset
- Anonyymi
Kuralammikossa oli oranssi kala. Tekstinä oli "en viitsinyt mennä sisään". Ei käynyt ilmi että sisään minne, koska koko temppeliä ei näkynyt. Olikohan sitten menossa lampeen sisään?
- Anonyymi
Tonnikala se ei, ollut koska kaikki purkitetut, tonnikalat ovat boniitteja, ja minulla on niistä paljon kokemusta, minä tiedän mistä kirotan.
- Anonyymi
Se oli varmaan lohilammikko ja kuvassa näkynyt oranssi kala oli hunajalla marinoitu savustettu kirjolohi.
https://www.youtube.com/watch?v=gAIXa7JUIyM
Tuut tuut pii paa KHIIIJAIII!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t857034- 353781
- 443298
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402522- 2052240
- 1222182
- 402182
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292109Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241828- 401709