Kun taas rumat/tavallisen näköiset on lähes aina poikkeuksetta hyväntahtoisia ja oikeudenmukaisia, muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta. On niitä mätiä omenia kaikissa ryhmissä ihmisiä.
Kokevatko kauniit naiset vain niin paljon ei toivottua huomiota, että heistä tulee väkisinkin traumatisoituneita ja myrkyllisiä ihmisiä? Olen kiinnittänyt huomiota, että naisen kauneudesta voi päätellä, kuinka terve ihminen hän on, ja mitä kauniimpi niin sitä epäterveempi ja ilkeämpi.
Kokevatko niin paljon kiusantekoa kateellisilta ja ilkeiltä naiskavereiltaan, että heistäkin tulee samanlaisia?
Enkä puhu meikatuista ja leikellyistä bimboista, vaan joka miehen unelma "naapurintytöistä", luonnonkauniista naisista. Jostain syystä taas rumemmat ja tavallisemman näköiset naiset ovat taas yleensä todella kilttejä, ja hyväntahtoisia, vaikka luulisi että nimenomaan he joutuu kokeen eriten paskaa yhteiskunnassa.
Mistäköhän tämäkin ilmiö johtuu? Ei toivotusta huomiostako vai miesten seksuaaliahdistelun aiheuttamista traumoista jota ei toivottu huomio tuo, vai onko taustalla kenties jotain aivan muuta?
Tuntuu, että aivan poikkeuksetta, kaikista kauneimmat naiset ovat aina jotain sydämillä leikkijöitä tai jotenkin muuten todella myrkyllisiä ihmisiä. En voi luottaa, että voin ikinä muodostaa suhdetta tasoiseni naisen kanssa, koska suurin osa heistä on niin korruptoituneita ja myrkyllisiä.
Miksi niin usein kauniit naiset ovat myrkyllisiä ,mikä johtaa siihen?
59
578
Vastaukset
- Anonyymi
Palstatotuuden mukaan tavalliset naiset ovat karmeita itsekeskeisiä ja ylimielisiä narttuja ja kauniit naiset taas luonteeltaankin täydellisiä enkeleitä.
- Anonyymi
Lihavat naiset ovat kaikkein ilkeimpiä ja pahantahtoisimpia.
- Anonyymi
Riippuu varmaan naisesta.
Mua aina ihmetyttää nämä yleistykset, sillä yleistäjä olettaa että kaunis nainen on aina ollut kaunis ja ruma aina ruma.
Mutta kaunis nainen on voinut olla ruma ja lihava joskus ja ruma nainen on saattanut joskus olla kaunis hoikkaja ja jopa malli tai missi.
Useimmiten niille just on lihominen ja ikääntyminen vaikeinta joiden koko elämä on joskus ollut oma ulkonäkö.
Tietysti on myös paljon rumia ja lihavia joilla niin sairaan heikko itsetunto että kiusaa sitten niitä jotka hänestä kauniita koska hänellä on ne kaikki ominaisuudet mitä itselleen haluis. Siis kateus tekee katkeraksi ja ilkeäksi.
Itse henkilökohtaisesti huomasin että ylipainossa naisista oli helpompi saada kavereita. Paino kun laski normaaliin niin entiset kaverit alkoi mulle piikikkääksi.
Kauniit naiset taas on aina olleet mulle mukavia. Ehkä hyvä itsetunto auttaa siinä ettei tarvi nähdä toista naista kilpailijanaan vaan voi olla sille mukava.
Naiset joilla huono itsetunto saattavat tietoisesti valita kavereikseen sellaisia jotka ei heissä herätä kateutta. Joita paremmaksi tai saman tasoiseksi kokee itsensä.
Mutta sä vissiin olit mies? Siitä en tiedä mitään miten kauniit vs rumat naiset miehiä kohtelee. Yleisesti varmaan jos on ruma kelpaa se joka ikinä vaan sattuu huoliin ja jos on kaunis jolla paljon ihailijoita, sillä sitten on ajatus että haluu sellasen jota kohtaan oikeesti tuntee heti ihastumisen tunteita.
Olishan se vähän outoa ja loukkaavaa että naiselle kelpais mies ku mies. Silloinhan hän olisi se… miten täällä se sanotaan.. kevytkenkäinen kukasta kukkaa lenteliä?
T: Karoliina- Anonyymi
Mä olen ollut kaikille aina kiva. Ja mun ystävissä on itseäni kauniimpia 🤗 paras ystäväni on kaunis. Minäkin olin ennen. Onneksi aikani ei ole viel ohi. Salille vaan 🤣
- Anonyymi
Meikeillä ja hiusten laittamisella kenestä tahansa saa hyvännäköisen.
Ehkä ne kauniimmat naiset ovat sellaisia, koska priorisoivat elämässään meikkaamisen, kuntosalin, kalorien laskemisen ym. sellaisen joka ei tee ihmistä onnelliseksi? He elävät jatkuvan kieltäytymisen maailmassa ja elävät arkeaan miellyttääkseen miesten katseita. Unohtavat itsensä ja pistävät kaikki paukkunsa ulkokuoreensa. Sielu ja sydän kuihtuu.- Anonyymi
Joillakin varmasti myös näin
- Anonyymi
Ei kyllä saa. Ja kaunis nainen on ilman meikkejäkin nätti.
- Anonyymi
Pistä googlen kuvahakuun "ordinary women with great makeup" ja näät miten tavallisen näköisistä naisista saadaan meikillä tosi kauniita.
- Anonyymi
Kauniita kohdellaan yleensä etuoikeutettuina. Saavat ulkonäkönsä takia paljon anteeksi asioita. Heitä nostetaan jalustalle ja kehutaan usein ulkonäköä ja kuinka upeita ovat. Tottuvat liikaa hyvään ja jatkuviin kehuihin, niin narsismi alkaa nostaa päätään.
- Anonyymi
Tää on se ongelma! Kuinka moni nainen on 20 vuotiaana kaunis, hoikka ja suosittu mutta 30-40 vuotiaana jäisesti ylipainoinen ja ei enää mitenkään viehättävä ja suosittu?
Elämä on pitkä ja ihminen muuttuu ulkoisesti. Sama henkilö voi olla toisessa kohtaa elämää kaunis ja toisessa kohtaa ruma.
Te varmaan puhutte niistä 18-23 v koska yleistätte yhteen sorttiin ettekä lavenna koko ihmisen elinikään tuota väitettä!
T: Karoliina - Anonyymi
Heistä tulee epärealistisia kaiken suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on se ongelma! Kuinka moni nainen on 20 vuotiaana kaunis, hoikka ja suosittu mutta 30-40 vuotiaana jäisesti ylipainoinen ja ei enää mitenkään viehättävä ja suosittu?
Elämä on pitkä ja ihminen muuttuu ulkoisesti. Sama henkilö voi olla toisessa kohtaa elämää kaunis ja toisessa kohtaa ruma.
Te varmaan puhutte niistä 18-23 v koska yleistätte yhteen sorttiin ettekä lavenna koko ihmisen elinikään tuota väitettä!
T: Karoliina30-40 vuotiaana voi laihduttaa kyllä ja kohentaa terveyttään. Sen ikäinen on vielä nuori. Kuulostaa aika hölmöltä tuokin. 😂 Ihan höpöhöpö paskaa taas.
- Anonyymi
Onpa ulkonäkökeskeistä teidän aivopierut.
Grow up brats! - Anonyymi
Suurin osa on traumatisoituneita ulkonäöstä riippumatta. Ole se ihminen hänelle jonka haluat toisen olevan ja siten löydät sopivimman. Jos jokin asia mietityttää ota se puheeksi. Kukaan ei aluksi ole täydellinen vaan se vaatii työtä ja ymmärrystä molemmilta.
Ulkonäköasioista en voi sanoa tasoani mutta:
Haastavaa on luottaa miehiin kun parisuhteessa olevatkin lähestyy häpeilemättä.
Se valehtelu ja manipuloinnin määrä minkä on kokenut vaatii veronsa
Kun kohtaa rikottuja sieluja se rikkoo aina osan minusta koska maksan toisen tekoja
Se pelko että toinen räjähtää/lyö kun tekee/sanoo jotain mikä ei sovi toisen mielikuvaan
Nainen on toiselle naiselle susi ei ole vain sanonta
Omalla kohdallani ainut mies johon voisin edes yrittää tutustua omaa hyvän itsetunnon, ei pelaa peljä ja lojaalitestejä, ilmaisee sanoin ja teoin aikeistaan eikä käyttäydy pienissä vastoinkäymisissä kuin nainen (huutaa, raivoaa, mykkäkoulua tai on passiivisagressiivinen) - Anonyymi
Päättelet ihan hyvin heitä, uskon myös, että miehetkin myrkyttävät heidän mieliä? Muistelen vain näitä hokema toisilla, kun ei ole kelvannut naiselle niin heti haukkuvat naisia h.oriksi ym. Naisissa on paljon kateutta, siinä ole samaa mieltä ja et nainen naiselle voi olla myrkyllinen?
Naisetkin voivat olla laskelmoivia ja petollisia. Traumatisoituneet ja yliherkät voivat olla raukkamaisia ja säälimättömiä heitä kohtaan, jotka kokevat heille vähemmän mieleisiksi. Voivat olla myös niitä pahimpia mustamaalaajia ja selkään puukottajia. Luottamusta, sitä on harvemmin tarjolla. - Anonyymi
Mä oon ollu kaunis ennen ja luonne on sama vaikka en oo enää mikään missi. Kiltti ja hyväntahtoinen olen ollut aina ja nytkin olen. Eli puhut paskaa.
Toki iän puolesta voin kyllä vielä saada itseni kauniiksi. 😂 Laiskuus nurkkaan vaan..
Että niin.- Anonyymi
mä en jaksa päätäni vaivata liikaa ulkonäöllä. en tarvii kynsiä enkä ripsiä yhtään mihinkään. ne ei tee mun olosta parempaa. liikkua voisin enemmän ja se korjaantuu toivottavasti tulevan rakkaan kanssa. sivusta joku
- Anonyymi
Sun kannattaa käydä puhumassa terapeutille. Vaikuttaa, että sun mielenterveytesi ei oo ihan balanssissa.
- Anonyymi
Aloittaja ei ota ollenkaan huomioon sitä, että eivät kaikki kauniit naiset aseta ulkonäköään kovinkaan korkealle. Se voi olla heille myös vain yksi ominaisuus muiden joukossa. Ominaisuus, josta on toisinaan hyötyä, mutta toisinaan myös haittaa. Itse esimerkiksi inhoan kaikkea tyhjänpäiväistä mölyä ulkonäköni ympärillä. Toisinaan se tuottaa ongelmia joidenkin naisten kanssa, joilla tosiaan itsellään on heikko tai heikohko itsetunto. Toisinaan se tuottaa ongelmia myös joidenkin miesten kanssa, kun en ole vattujakaan kiinnostunut tai vaikuttunut heidän lässytyksistään ja lepertelyistään. Mutta ihmisten kanssa, jotka tajuavat, että ulkonäkö on on täysin eri asia, kuin vaikkapa ihmisen luonne tai kiinnostuksenkohteet, se on tosiaan vain yksi ominaisuus muiden joukossa.
- Anonyymi
Puhut totta, miehenä totean kuitenkin, että olet myös harvinaisempi kohdattava monelle miehelle? Siksi sinunlaisia ei tuoda julki näissä yleistyksissä 🤗🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut totta, miehenä totean kuitenkin, että olet myös harvinaisempi kohdattava monelle miehelle? Siksi sinunlaisia ei tuoda julki näissä yleistyksissä 🤗🫣
Itse tunnen kyllä useamman kaltaisteni, mutta ei meistä kukaan tuolla IRL pidä itsestään meteliä. Miksi pitäisimme? Mitä ihmeen hyötyä siitä olisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kannattaa ymmärtää, että et sinä vaikkapa minusta tätä asiaa ulospäin näe. Varmasti tuntemattomalle olen ihan samanlainen kuin muutkin kaltaiseni, sillä kuten todettua, niin ei tämä ulospäin näy. Aika usein on myös järkevämpää olla näyttämättä keskustelutilanteessakaan, muuten kuin pyrkimällä poistumaan mahdollisimman vähäeleisesti paikalta noiden liehittelijöiden osuessa kohdalle. Ne tilanteet eivät parane sillä, että oman mielipiteensä ilmaisisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse tunnen kyllä useamman kaltaisteni, mutta ei meistä kukaan tuolla IRL pidä itsestään meteliä. Miksi pitäisimme? Mitä ihmeen hyötyä siitä olisi?
Ehkä kuljet hyvissä porukoissa ja siksi helpommin yleistät näitä? Täällä paljon heitä kurjemmassa asemassa olevia, jotka sinunlaisia kohtaa vähemmän arjessaan? Mielikuvia on helppo synnyttää, toisilla on enemmän niitä huonoja kokemuksia, jotka muokkaa sitä ulostuloa milloin milläkin tuntemuksella ja kokemalla?
Onnekas voi ja saa olla kiitollinen asemastaan, kun ei joudu kohtaamaan samaa kurjuutta arjessaan kuin he, joilla on huonommat lähtökohdat elämälle? Hyvät asiat tuo toivoa arkeen ja pettymykset ja vastoinkäymiset syö uskoa parempaan huomiseen?
Jotkut ovat kadottaneet toivon paremmasta ja sortuvat sitten niille huonoille asioille helpommin. Huumeet ja muut paheet ovat niitä, jotka aina vie tilanteet huonompaan jamaan ja kun puuttuu tukiverkot selustasta, silloin on vaikeampi nähdä niitä hyviä juttuja itselle.
Itse olen nähnyt sitä huonoa/ nurjaa puolta jonkun verran, ystäviä kuollut ym, sellainen syö mieltä alaspäin. Laittaa miettimään arvoja elämässä uudelleen. Mikä on hyvästä ja mikä pahasta. Aina elämä ei ole oikeudenmukainen, se on vain yksi totuus monelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kuljet hyvissä porukoissa ja siksi helpommin yleistät näitä? Täällä paljon heitä kurjemmassa asemassa olevia, jotka sinunlaisia kohtaa vähemmän arjessaan? Mielikuvia on helppo synnyttää, toisilla on enemmän niitä huonoja kokemuksia, jotka muokkaa sitä ulostuloa milloin milläkin tuntemuksella ja kokemalla?
Onnekas voi ja saa olla kiitollinen asemastaan, kun ei joudu kohtaamaan samaa kurjuutta arjessaan kuin he, joilla on huonommat lähtökohdat elämälle? Hyvät asiat tuo toivoa arkeen ja pettymykset ja vastoinkäymiset syö uskoa parempaan huomiseen?
Jotkut ovat kadottaneet toivon paremmasta ja sortuvat sitten niille huonoille asioille helpommin. Huumeet ja muut paheet ovat niitä, jotka aina vie tilanteet huonompaan jamaan ja kun puuttuu tukiverkot selustasta, silloin on vaikeampi nähdä niitä hyviä juttuja itselle.
Itse olen nähnyt sitä huonoa/ nurjaa puolta jonkun verran, ystäviä kuollut ym, sellainen syö mieltä alaspäin. Laittaa miettimään arvoja elämässä uudelleen. Mikä on hyvästä ja mikä pahasta. Aina elämä ei ole oikeudenmukainen, se on vain yksi totuus monelle.Tuo ole taas tuollanen kevyt ja varsin älyvapaa heitto, että "Täällä paljon heitä kurjemmassa asemassa olevia". Mitä sinä kuvittelet minun asemastani tai elämästäni voivasi tietää? Ei siinä sinällään mitäön. Tuo on juuri tuollainen kommentti, joita kuulee 13 tusinassa. Mikä ihme edes on "hyvä porukka"? Kyllä mä olen jo elämässäni nähnyt oikeastaan ihan kaiken, sekä hyvän, että huonon, että myös todella huonon. Jokainen lopulta päättää ihan itse miten antaa asioiden vaikuttaa itseensä. Itse sanoisin, että se ehdottomasti oleellisin tekijä on hyvä itsetunto ja omalla kohdallani sopivalla tasolla oleva hälläväliä ajattelu. Valtaosan ihmisistä mielipiteustä ei vain yksikertaisesti ole mun elämäni kannalta yhtään mitään merkitystä, joten välitetään niistä, joilla on väliä. Ja ei muuten kannata olettaa tilanteen olleen aina sama. Itseään ja omaa ajatteluaan kannattaa kehittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ole taas tuollanen kevyt ja varsin älyvapaa heitto, että "Täällä paljon heitä kurjemmassa asemassa olevia". Mitä sinä kuvittelet minun asemastani tai elämästäni voivasi tietää? Ei siinä sinällään mitäön. Tuo on juuri tuollainen kommentti, joita kuulee 13 tusinassa. Mikä ihme edes on "hyvä porukka"? Kyllä mä olen jo elämässäni nähnyt oikeastaan ihan kaiken, sekä hyvän, että huonon, että myös todella huonon. Jokainen lopulta päättää ihan itse miten antaa asioiden vaikuttaa itseensä. Itse sanoisin, että se ehdottomasti oleellisin tekijä on hyvä itsetunto ja omalla kohdallani sopivalla tasolla oleva hälläväliä ajattelu. Valtaosan ihmisistä mielipiteustä ei vain yksikertaisesti ole mun elämäni kannalta yhtään mitään merkitystä, joten välitetään niistä, joilla on väliä. Ja ei muuten kannata olettaa tilanteen olleen aina sama. Itseään ja omaa ajatteluaan kannattaa kehittää.
Itse halusin vain tuoda julki asiaa, että lähtökohtia on monia, toisilla on paljon paremmat lähtökohdat mistä ponnistaa elämän uralle. Itse olen harrastanut paljon ja se on tuonut minulle enemmän mahdollisuuksia, sitten on heitä joilla lähtökohdat sellaisia, ettei synny sitä toivoa, joka mahdollistaa asioita.
Köyhyys on monelle se mikä kadottaa toivonkin. Elämme aikaa, jossa kurjuudelle annetaan tilaa kiitos Putinin Venäjän. Emme tiedä, milloin tilanne paremmaksi muuttuu vai muuttuuko? Mielenterveys ongelmat lisääntyy jne. Huonommassa asemassa olevat ovat tälle riski alttiimpia. Meitä on moneksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse halusin vain tuoda julki asiaa, että lähtökohtia on monia, toisilla on paljon paremmat lähtökohdat mistä ponnistaa elämän uralle. Itse olen harrastanut paljon ja se on tuonut minulle enemmän mahdollisuuksia, sitten on heitä joilla lähtökohdat sellaisia, ettei synny sitä toivoa, joka mahdollistaa asioita.
Köyhyys on monelle se mikä kadottaa toivonkin. Elämme aikaa, jossa kurjuudelle annetaan tilaa kiitos Putinin Venäjän. Emme tiedä, milloin tilanne paremmaksi muuttuu vai muuttuuko? Mielenterveys ongelmat lisääntyy jne. Huonommassa asemassa olevat ovat tälle riski alttiimpia. Meitä on moneksi.Kuitenkin sorruit juuri sellaiseen myrkylliseen ajatteluun, jota aloituksessa moitittiin. Sinun lähtökohtasi eivät liity mitenkään minuun tai minun elämääni,eivätkä ne kerro mitään minusta tai minun elämästäni. Aloituksessa peräänkuulutettua hyvänahtoisuutta tai oikeudenmukaisuuttahan tekstistäsi ei löytynyt, vaikka saatoit ehkä jopa tarkoittaa sen niin. Itse en sentään ikinä sortuisi ihan noin laiskaan ajatteluun ja puolivillaisiin olettamiin, näin vähäisin tiedoin. Sen verran sentään olen tätä maailmaa jo nähnyt, että en kuvittele voivani päätellä toisten elämänkokemuksia ihan näin pienistä asioista. Jos toimisin noin, niin tokihan olisin jo tuossa heti alkuun lähtenyt yrittämään analysoimaan mistä mikäkin johtuu. Tosiasia on kuitenkin, että pieleenhän sellaiset yritykset 99%:sti kaikilla menevät, mistä tämä nyt oli ihan hyvä esimerkki.
- Anonyymi
Ei se nyt ihan yksi yhteen ole. Mutta varmaan kulttuuri vaikuttaa; kauniit ja komeat saa valtavasti huomiota etenkin nyt somen aikakaudella. Liitoiteltu positiivinen huomio ja yhteiskunnan yleinen ulkonäkökeskeisyys ei välttämättä tee kenenkään persoonallisuudelle hyvää.
- Anonyymi
Kauniita arvostellaan koko ajan. Kaikki mitä teet, on syynissä. Innostaako tämä tieto ja kokemus suhtautumaan positiivisesti uusiin ihmisiin vai tekeekö se negatiiviseksi?
Kun tiedät tutustuneesi jälleen uuteen vihamieheen, joka hymyssä suin esittäytyy? Kun tiedät, ettei se ole aitoa. On vain ajan kysymys, milloin juorumylly käynnistyy ja uusi kaveri lyö puukon selkään. - Anonyymi
Tavallisuus on supervoimani ilman kikkailuja, kun viihtyy omissa nahoissaan, on helpompi ottaa vastaan arjen kiireet ja vastoinkäymiset.
Kakkua, kavereita, kuohuviiniä. Mottona on, terveys edellä. Liikunta pitää kunnossa ja tärkeää on tarkastella sitä miten syö ja liikkuu pitkällä aikavälillä. Oma valinta ja siihen hurahtanut josta tullut elämäntapa. - Anonyymi
Itse en tunnista ilmiöitä oikein mistään suunnasta. Olen kohdannut kaikkia edellä mainittuja naistyyppejä, ja löytänyt sieltä rumia että kauniita ihmisiä. Minusta kauneus on muutenkin suhteellista. Jokaisessa on jotain kaunista. En myöskään välitä siitä ajatuksesta jossa kehon koko ja ikä liitetään automaattisesti kauneuteen. Kauneutta on kaiken kokoista ja muotoista. Minusta kauneimpia ovat ihmiset, jotka onnistuvat ulkoisesti ilmentämään sitä kuka silmien takana asuu. Viisaat, hyväsydämiset, luovat ja avarakatseiset ihmiset ovat kauniita, riippumatta siitä millaisen arvan ovat geenilotossa saaneet. Minulle on joskus sanottu, että olen pinnallinen kun kaikki ystäväni ovat niin kauniita. Vastasin että vaikka väite onkin eittämättä totta, ei minulla kuitenkaan ole merkitystä esteettisellä täydellisyydellä, vaan ilmaisuvoimalla ja sillä että silmistä näkee että joku kiinnostava on ns. kotona, se viehättää.
- Anonyymi
Millainen on myrkyllinen nainen. Miten myrkyllisesti sinua on kohdeltu ja onko se sattunut täällä?
- Anonyymi
Raukkamainen, toisia mustamaalaava selkään puukottaja. Arvaamaton ja ihminen, johon ei voi luottaa. Uhriutuja ja säälimätön heitä kohtaan, jotka kokee vihollisikseen (omaa narsistinen käytöksen). Oma mutu tällainen.
- Anonyymi
Luonnostaan hyvännänöisillä ihmisillä sukupuoleen katsomatta nousee pissa päähän
- Anonyymi
Koska niin moni palvoo ja jumaloi heitä. Vaikea estää kusipäistyminen. Mutta kyllä Jumala kukkonsa kynii, hän tietää parhaat keinot.
- Anonyymi
Nousee tai ei, pissa päähän, pikku pomot, pissis muuten. Näitä nähty on monesti. Sisäinen introvertti taitaa monella löytyä juuri keski- iässä myöhemmin kun elämä opettaa.
- Anonyymi
Käytöstapojen osaamisesta on rutkasti hyötyä. Ne helpottavat vuorovaikutusta ja ovat hyvän itsetunnon perusta. Kun tuntee porukan pelisäännöt missä milloin oletkin, pärjää työelämässä ja arjessa eikä sosiaalisia tilanteita tarvitse jännittää. Hyvien tapojen hallinta antaa varmuutta toimia eri tilanteissa.
Eikä kyynärpäätekniikkaa tarvita. Olen elänyt omannäköistä elämää. - Anonyymi
Kauniita naisia ja miehiä ahdistellaan todella paljon, jos et tätä tiennyt.
- Anonyymi
Juuri näin ja tätä ei moni ymmärrä.
Minkä sille voi jos syntyy hyvännäköiseksi.
Annettaisiin olla rauhassa. Hyvääkin tarkoittavat kehut ärsyttävät, kun niitä vuosia kuulet.
Ihmisessä on muutakin kuin ulkonäkö! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin ja tätä ei moni ymmärrä.
Minkä sille voi jos syntyy hyvännäköiseksi.
Annettaisiin olla rauhassa. Hyvääkin tarkoittavat kehut ärsyttävät, kun niitä vuosia kuulet.
Ihmisessä on muutakin kuin ulkonäkö!Näinpä ja erityisesti se alkaa ärsyttää silloin kun itselle ulkonäkö ei ole mikään oleellinen asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä ja erityisesti se alkaa ärsyttää silloin kun itselle ulkonäkö ei ole mikään oleellinen asia.
Hyviä pointteja. Kauniitkin haluaa varmasti tulla huomatuksi myös muusta kuin ulkonäöstä. Kauneus on kuitenkin katoavaista. Etenkin iän myötä olisi kiva tulla muistetuksi myös jostain muusta kuin ihanista ripsistä tai sääristä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyviä pointteja. Kauniitkin haluaa varmasti tulla huomatuksi myös muusta kuin ulkonäöstä. Kauneus on kuitenkin katoavaista. Etenkin iän myötä olisi kiva tulla muistetuksi myös jostain muusta kuin ihanista ripsistä tai sääristä.
Niin ja kauneuteen liittyvä ihasteluhan ei lopulta liity lainkaan ihmiseen itseensä. Kauneuteen liittyvä ihastelu on täysin epähenkilökohtaista. Se on tyhjänpäiväisintä ihastelua mitä on olemassa
- Anonyymi
Oma kokemukseni on päinvastainen. Kauniit naiset ovat olleet niitä aidoimpia ja avoimempia. Heillä ei ole tarvetta juosta perässä ja siten pelailla pelejä. Rumemmat kieroilee kun ei ole muita keinoja saada miestä. Myöhemmin kun totuus selviää niin aika nopeasti alkaa muut houkuttelemaan.
- Anonyymi
Niin. Miehethän ovat aina arvioineet nsisia ulkonäön perusteella.
- Anonyymi
Minusta kirjoitus kuvastaa tosi ruman ihmisen sielua. Halua mustamaalata. Tietää itsekin että on täynnä nausvihaa.
- Anonyymi
No kun kauniina naisena saa kateutta ja ei toivottua huomiota kaiken maailman tallukoilta, niin pakko kovettaa itsensä. Minut tuntevat tietävät kuitenkin, että olen hyväntahtoinen.
- Anonyymi
Kaiken maailman tallukoilta? Mikä heistä tekee mielestäsi tallukoita?
- Anonyymi
Kaikista rumimpia on ne jotka eivät uskalla katsoa peiliin. Syyttävät milloin ketäkin eivätkä kanna itse vastuuta.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä!
- Anonyymi
Juu ja näitä on siis ihan yhtä paljon miehissä kuin naisissa.
- Anonyymi
Liittyykö tämä ”myrkyllisyys” nyt siihen että eräs mies on vedättänyt useaa naista samaan aikaan väittämällä ettei ole muita ja kun nainen avaa suunsa ja kyllästyy siihen että asioita vääristellään niin hän on myrkyllinen? Rehellisyys ei ole myrkyllisyyttä.
- Anonyymi
Ei todellakaan ole!!
- Anonyymi
Myrkyllisyys on minusta sellaista, millä on tarkoitus pahoittaa toisen mieltä. Rehellisyyskin voi olla sitä, jos omaa mielikuvan toisesta rumana ja tuo sen estoitta toiselle julki mm. muiden kuullen ja ikävällä tavalla.
- Anonyymi
Kaunis nainen keskittyy ulkonäköönsä, näkee vaivaa näyttääkseen siltä. Heillä tuntuu olevan mielestään oikeus kohdella muita huonosti koska hehän on muita kauniimpia ja arvokkaampia.
- Anonyymi
Jaa. No minut on ainakin kasvatettu niin, että ulkoisesta olemuksesta huolehtiminen on myös kohteliaisuutta muita ihmisiä kohtaan. Minun kohdallani siis tuo motiivi on täysin päinvastainen kuin, jonka tuossa esität.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa. No minut on ainakin kasvatettu niin, että ulkoisesta olemuksesta huolehtiminen on myös kohteliaisuutta muita ihmisiä kohtaan. Minun kohdallani siis tuo motiivi on täysin päinvastainen kuin, jonka tuossa esität.
Turhaan yrität naamioida asioita muuksi kuin ne ovat. Tunnet ylemmyydentunnetta ulkonäkösi takia ja pidät muita huonompina vain ulkonäön perusteella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan yrität naamioida asioita muuksi kuin ne ovat. Tunnet ylemmyydentunnetta ulkonäkösi takia ja pidät muita huonompina vain ulkonäön perusteella
Sinä yrität selittää jotakin, josta sinulla ei edes ole omaa tietoa, joksikin mitä haluaisit sen olevan. Minä taas kerroin sinulle totuuden, vaikkei se sinua miellytäkään. Hyvin monilla, kuten minullakin, se todellisen syy in sinun toivomasi syyn vastakohta. Se on näin, vaikka sinä kuinka yrität valehdella muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvasit muuten juuri itsesi ja oman ajattelutapasi. Sinä koet ylemmyydentunnetta näennäisten parempien motiiviesi takia ja pidät muita itseäsi huonompina heidän ulkonäkönsä takia. Tämä siitä huolimatta, vaikka osoitat mm. tuossa edellä äärimmäisen huonoja käytöstapoja. Olet itse esimerkkinä siitä mistä muita syytät.
- Anonyymi
Tunnen paljon kauniita naisia, jotka ovat ihania. Miehissä myrkyllisimmät ovat olleet ne, jotka eivät ole erityisen hyvännäköisiä tai itsestään huolehtivia, sellaiset keskitason tai alle. Joskus erehdyin luulemaan, että tavallisemman näköinen mies olisi hyvä kumppani mutta se siis osoittautui päinvastaiseksi.
Kauniita ja komeita ahdistellaan vähän liikaakiin, joten hyväluonteinenkin voi joskus menettää malttinsa ja siitä voi syntyä käsitys että olisi ilkeä. Naiselle varsinkin se on ahdistavaa jos ollaan liian päällekäyviä. Lähestykää naisia rohkeasti mutta tilaa antaen. - Anonyymi
Valta turmelee. Kaunis ulkonäkö naisella tuo valtaa varsinkin suhteessa miehiin. Kyllä kaikissa tavoissa missä ihminen voi saada valtaa, tulee suuri riski että sitä alkkaa käyttää väärin. Politiikka, omaisuus, korkea koulutus, hyvä terveys, kaikki hyviä asioita sinänsä, mutta antavat mahdollisuuden sortaa niitä joihin valta ulottuu.
Sanothan aloittaja itsekin: "En voi luottaa, että voin ikinä muodostaa suhdetta tasoiseni naisen kanssa, koska suurin osa heistä on niin korruptoituneita ja myrkyllisiä." Pidät siis itseäsi komeana ja kerrassaan pätevänä miehenä, jolla on joku "taso", johon ei rumat naiset yllä.
Jospa pudotuttaisit itsesi alas sieltä erinomaisten korkeuksista, niin voisi se kumppanikin löytyä. Rakkaus vaatii kyllä "tasoa" jossa toista ei laita kapeakatseisesti johonkin lootaan jo ennen tutustumista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801975
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591697Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461656- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1521220Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501072Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 15879
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26867- 69862