Haluaisin rakentaa uuden maailman sun kaa

Anonyymi-ap

Kiltimmän, turvallisemman ja sellaisen jossa ei rikota toisten rajoja tai olla ilkeitä toisille. Jossa kaikkee elävää kunnioitetaan. Mutta vaikeaa rakentaa tätä rakkauden paratiisia yksin >:(

Sain kaikki elämää hidastavat mielisairaudet, mutta hyvän ulkonäön ja persoonan ,josta voin olla kiitollinen. Mietin vain, että eikö se kelpaa sulle, oon vähän internetpersoona ja trollannut paljon, ja stalkkeri ja kaikkea sekaista touhua hommannut nuorempana, mut en oo pahantahtoinen ihminen, en oikeastaan ollut ikinä. Ehkä vähän liiankin hyväntahtoinen, luotan liian herkästi muihin, tai luotin, nykyään en oikein kehenkään. Oon myös esittänyt sellaista mitä en oo ollut ja käyttäytynyt todella epävakaasti, uhkaillut itsemurhal melkein jokaista ihastusta pienenä, koska epävakaalle se on normaalia elämää, en oo kuitenkaan ikinä uskaltanut sitä tehdä, mutta oon kyllä ottanut aidosti sellasia riskei joissa ois voinut henki lähteä, kun suosikki-ihminen on lähtenyt elämästä tai muuta vastaava.

Oon myös addiktiherkkä ja aika narsistinen, mut en sellanen joka pyrkii satuttamaan muita. Musta saa täydellisen miehen, mut vaan jos on just se oikea, eikä melkein... en tiiä, en oo nykyään enää niin sairas tai tuntuu ,että sairastun vaan sillon kun ihastun tulisesti toiseen ihmiseen, joka on vähintäänkin ongelmallista...

29

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko sinulla jo se henkilö mielessä? Taitaa olla Vlle

• Anonyymi

Jaha. Täällä palstasedän aloituksessa on taas joku arvauskeskus käynnissä tai onko sittenkin aloittajasetä itse asialla

• Anonyymi

Onhan sulla lahjoja kyllä, voisit käyttää niitä hyvään.

• Anonyymi

Toivottavasti Pupsi sen ymmärtäis joku päivä, niin ei mene loppuelämä itkiessä palstalla jonkun obsessioihastuksen perässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti Pupsi sen ymmärtäis joku päivä, niin ei mene loppuelämä itkiessä palstalla jonkun obsessioihastuksen perässä.

Älä sano seuraavaksi et sun nimi alkaa T kirjaimella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sano seuraavaksi et sun nimi alkaa T kirjaimella.

Kyllä palstasetä saattaa sinulle näin kirjoittaakin täällä ano-nyy-mil-lä palstalla mikäli oikein kinuat, neitimäinen mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä palstasetä saattaa sinulle näin kirjoittaakin täällä ano-nyy-mil-lä palstalla mikäli oikein kinuat, neitimäinen mies

Hän ei nyt vaan taida millään hyväksyä että vartin sekundahuomio on ohi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei nyt vaan taida millään hyväksyä että vartin sekundahuomio on ohi

Tai vuosiahan siinä meni ja nälkä kasvoi syödessä, muttei muuttunut leiväksi pöytään. Harmi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai vuosiahan siinä meni ja nälkä kasvoi syödessä, muttei muuttunut leiväksi pöytään. Harmi

Mukavaa että sinäkin olet täällä vielä hilaamassa, verkkoasiantuntija tienaatko leipää pöytään vai haetko länkiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mukavaa että sinäkin olet täällä vielä hilaamassa, verkkoasiantuntija tienaatko leipää pöytään vai haetko länkiä

Olen täällä tarjoamassa kaverille vipuapua

• Anonyymi

Sä oot kyl oikeen kunkku. Mulle just se oikea vaik ootko stalkannu mua vuosia, mut ei sekään haittaa, koska rakastan sua niin paljon. Meidät on tarkoitettu toisillemme ❤️🔥

• Anonyymi

Lue joskus häiriintynyt mies netistä näitä juttujasi kukaan ei kaipaa mitään stalkkeria, joka pistää nokkansa muiden asioihin. Olet varmaan huomannut sen usean tapauksen kohdalla jokelluksesta päätellen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue joskus häiriintynyt mies netistä näitä juttujasi kukaan ei kaipaa mitään stalkkeria, joka pistää nokkansa muiden asioihin. Olet varmaan huomannut sen usean tapauksen kohdalla jokelluksesta päätellen.

Viittasiko tämä kommentti mielestänne jollain vinttivikaisen logiikalla useampaan henkilöön

• Anonyymi

Miten niin stalkannut, sä sen yubo profiilin loit toivos et löytäsin sut, ja mähän löysin, ei voi olla sattumaa et loit sen sen jälkee ku nähtiin irl😘

• Anonyymi

Just just.

• Anonyymi

Haluaako uutisankka tarkentaa mitä hän tahtoo sanella tähän palstaäijän avaukseen? Jospa joku vielä supporteeraa

• Anonyymi

Addiktiherkkä, auttaisiko siihen
      " pää paastolle ". Aivot rauhoittuvat kun niitä ei jatkuvasti pommita pikaista mielihyvää tuottavilla asioilla somessa.

• Anonyymi

Miksi et päästä irti? Aito rakkaus ei satuta tai kahlitse toista. Aidosti rakastava osaa päästää irti. Sinä et rakasta häntä aidosti, kun vaan jatkat, jatkat ja jatkat tätä roikkumista ja kitinää.

• Anonyymi

voin ottaa sut jos otat rehellisesti yhteyttä edes sen kerran. juu mennää yhessä kuuhun.

• Anonyymi

Ymmärrän sua. Mulla on erinäisiä ongelmia myös ittellä. Auttais jos olisi rakas rajottamassa sitä kaikkea pskaa mitä teen ja ajattelen. Päivänselvää etten tule pitkää elämää elämään yksin. Eikä toi ollu uhkailu vaan totuus. Mulle kamppailu on päivittäistä. Kaipaisin ns rakkaimman tukihenkilön tän kaiken keskelle.

• Anonyymi

Toisen henkilön auttamaan missä? Millaisessa tilanteessa? Minkä näet ongelmana??

• Anonyymi

Ongelma ratkeaa, mikä antaa virtaa ja intoa tehdä rohkeitakin siirtoja tai muutoksia elämääsi. Kohtaamisessa on sähköä, ja ilma sakenaan romantiikkaa. Ihastus voi nyt syttyä yllättäen sen toisen kanssa joka sinulla on. Tankkaa itsesi täyteen iloa ja innostusta, sinulla myös paljon annettavaa.

• Anonyymi

Lähikauppaan on kyllä tullut uusi kuuma myyjä, taidanpa ottaa tästä neuvosta vaarin. Tattis!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähikauppaan on kyllä tullut uusi kuuma myyjä, taidanpa ottaa tästä neuvosta vaarin. Tattis!

Ei muuta ku tossua toisen eteen aloittajasetä ja markettia kohti

• Anonyymi
    • Anonyymi

Minkä itseltäsi vaadit,
      itse myös sen teet ja laadit
      Itse keksiä voit biisin
      kun laitat paratiisin
      virrat, kosket kohisee,
      puut ja pensaat putoilee.
      Ja jos voit, kutsu vaan
      sinne linnut laulamaan,
      kutsu naapurit,
      ulkomailta marakatit,
      punaposket, tytöt katit.
      Mut ei oo mahdotonta
      katkeraakin marjaa monta
      Jos on kylmää, pimeää
      kutsu kuu ja päivä sinne,
      niin on valoa jos minne.

Sitte hyvää, makeaa
      yrttitarhastasi, maista.
      Vaan jos toivot onnenmurut,
      kestä myöskin surut.
      Iloitse, pilvet pois
      ja nauti elämästä 😉

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      36
      2744
    2. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      159
      1603
    3. Pidätkö kaivattuasi

Haluttavana? Miksi erityisesti?
      Ikävä
      70
      1223
    4. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      43
      1165
    5. Mitä antaisit nainen ensimmäiseksi?

Kaipaamallesi miehelle.
      Ikävä
      83
      1064
    6. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      102
      1023
    7. Tiedätkö mikä mulle

On vaikeaa?
      Ikävä
      44
      980
    8. Helpottaisi paljon

jos saisin tietää miten sulla menee.
      Ikävä
      54
      921
    9. Koirahyökkäys filpuntiellä.

Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu
      Pori
      93
      917
    10. Paavi on kuollut

Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill
      70 plus
      125
      869
    Aihe