Konkreettista vai et?
Teetkö sä mitään
21
329
Vastaukset
- Anonyymi
En. Ei jaksa enää.
- Anonyymi
No ei sun pakko ole jos et halua.
- Anonyymi
Itse ajattelen välillä niin, että jos toinen tekee minulle tilanne luvun helpoksi, voisin olla konkreettisempi omassa tekemisessä (rohkeampi)?
- Anonyymi
En tee tietenkään.
- Anonyymi
Mä teen taulun hänestä.
- Anonyymi
Alotan eri työn vasta elokuussa
- Anonyymi
Okeido suki suki nam nam
- Anonyymi
Pidän sinua jännityksessä, oi ystävä kallis.
- Anonyymi
Miten pitkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pitkään
Suattaapi olla hyvinnii pian, kun jännitys tiivistyy.
- Anonyymi
En tee, jos kyseessä paljon nuorempi henkilö!
- Anonyymi
Hän ei ole sellainen jota haluaisin halata. Tapahtui liikaa sellaista mikä vaurioitti syvästi. Näin ajattelin jo viisi vuotta sitten.
- Anonyymi
Taitaa se oma aika kulua muiden vahtailuun. Tänään sain edistettyä montakin asiaa.
- Anonyymi
Jos riittää että kertoo ihastuksen toiseen niin sitten se on jo tehty..
Tosin mä samalla torjuin kun sanoin että koittaa nyt vaan ymmärtää mua ja mun tunteita. Sitä kyllä tekee joo..
Ehkä se tekee tästä vaikeaa kun kerroin etten odota mitään.
Oikeasti odotan mutta kun.. - Anonyymi
En. Olen taiteilija. Silti on rahaa.
- Anonyymi
Rahalla ei ole mitään merkitystä rakastumisen kanssa. Tunteet merkitsevät ja vielä en ole kohdannut sellaista miestä joka olisi kiinnostanut niin paljon, että olisin voinut ajatella rakastuvani häneen!
- Anonyymi
Etätyöpäivä purkissa ja juoksulenkki takana.
Riittäkööt tälle päivälle. - Anonyymi
Oon mä tehnytkin vaikka mitä. En ole varma, onko hän tajunnut sen. Ehkä mun tapa on vähän liian hienovarainen. Mä oon aika konkreettinen ihminen. Mun pitää tehdä jotain nyt tiettyyn päivään mennessä, jos haluan selvittää meidän välit.
- Anonyymi
Lisää vähän maustetta... vinkki. ☝️
- Anonyymi
Soitan taikka hölkkään,, suullani
- Anonyymi
Kohta teen pelko pois ulos menossa pian
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802095
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641836Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461796- 1231513
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1701334Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia571297Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen651104- 71991
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27952- 15939