Hänet vai odottaa että jotain tapahtuu?
Pitäisikö lähteä ja jättää
22
370
Vastaukset
- Anonyymi
Lähdet ja jätät hänet etkä mietikkään mitään muuta vaihtoehtoa onko selvä!
- Anonyymi
Ei se vaihtamalla parane.
- Anonyymi
Eipä kai. Tarttis vaan panna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään panojuttujakaan vaan panostaa nyt siihen mitä on ja tavalliseen arkeen pikku mausteilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä estää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään panojuttujakaan vaan panostaa nyt siihen mitä on ja tavalliseen arkeen pikku mausteilla.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
jos sulla(hänellä) on vaimo niin tottakai olet hänen kanssa ja pysyt! rakastat häntä ja lopetat palstailut! Ja estät mut! ei puhettakaan muusta. minussa ei ole mitään olen saatan* täysin toivoton tapaus enkä muuksi muutu. parempi eristäytyä kaikesta.🧌
- Anonyymi
Tervetuloa kerhoon.
- Anonyymi
Puhumalla asiat selkiytyy, eikä tarvi sit jälkeenpäin katua, et jäikö jostain hyvästä paitsi? Hyvällä tavalla toimimalla antaa aina itselle paremmat lähtökohdat tulevalle. Jos tuntuu, että puhumisessa on liikaa riskiä itselle, silloin hyvä pohtia, onko toinen silloin edes tällaisen hyvän ajatuksen arvoinen?
- Anonyymi
AP ei osaa irl oikein keskustella ja kohdata
Mua mutta ikirjoteler kyllä palstan täyteen skeidaa. Nyt sit. Itkee kun otin ja lähin
Kun en enää jaksanut
Ja oon ollu ennenkin se joka vain ottaa ja lähtee pois
Tän kevään jälkeen en vain palaa takasi kun tulee ikävä kun ikävän kohdetta ei ollutkaan.
Oli ihan täysin toisen luonteinen mies mitä odotin .
Hitto kun peityin .
A nainen - Anonyymi
Minäkin haluaisin puhua, mutta vain haukkuakseni hänet! Pilasi monta hyvää vuotta elämästäni ja vei työkyvyn! Hyi saa..na!
- Anonyymi
Mies et voi jättää elämäsi mahdollista rakkautta tiedät sen itseki!
- Anonyymi
Se on sinun oma päätös.
- Anonyymi
Jos tähänkään asti ei ole mitään tapahtunut, niin tapahtuuko sen jälkeenkään? Älä ole samanlainen typerys kuin minä, joka jää vanhaan kiinni. Eilinen on jo takana.
- Anonyymi
Jos kyseessä olen minä, niin et helv*tissä lähde, mutta muuten hit on the roud.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kyseessä olen minä, niin et helv*tissä lähde, mutta muuten hit on the roud.
Tartu käteeni kiinni, halaa ja treffeille.🩷
- Anonyymi
En mä kenenkään jämiä halua.
- Anonyymi
Ei kumppania jätetä!
- Anonyymi
Odottaa mitä tapahtuvaksi? Ei kai sentään mitää pahaa kenenkään taholta.
- Anonyymi
Meidän aika meni jo, valitettavasti koko jutun tarkoitus oli siirtää hyvää muille. Ja mieheen vaikutti monet asiat. Yritän päästä irti katkeruudesta. Mutta en näe meitä avioliitossa, ehkä jotain mukavaa illanviettoa, leffailua ja sen tyylistä. Oli tänään toisen tyylinen. Ehkä hän ei ole aviolittotyyppiä, tai sitten on jollekin muulle. Hirveä tarve hänellä on työjuttuihin, ja se taitaa kyllä viedä paljon. Todellisuus vaikuttaa, nyt ryhtyy helpottamaan itselläkin, olisin toivonut tätä jo viime syksynä, mutta mahtavaa että tulee ainakin nyt. Kiva oli tehdä töitä tänään. Aika kyllä humahti nopeasti.
- Anonyymi
Kenelle esität tämän kysymyksen?
- Anonyymi
Jos olet hän nuori tummahiuksinen mies joka kyylää lenkkipolulla ja asuu samassa talossa niin lähde ihmeessä. Ei kiinnosta lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo372968Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja1821799- 701253
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431185- 841142
Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1031115Koirahyökkäys filpuntiellä.
Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu1071027- 441010
- 54961
Paavi on kuollut
Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill143941