Pitäisikö lähteä ja jättää

Anonyymi-ap

Hänet vai odottaa että jotain tapahtuu?

22

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lähdet ja jätät hänet etkä mietikkään mitään muuta vaihtoehtoa onko selvä!

• Anonyymi

Ei se vaihtamalla parane.

• Anonyymi

Eipä kai. Tarttis vaan panna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään panojuttujakaan vaan panostaa nyt siihen mitä on ja tavalliseen arkeen pikku mausteilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä estää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään panojuttujakaan vaan panostaa nyt siihen mitä on ja tavalliseen arkeen pikku mausteilla.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

jos sulla(hänellä) on vaimo niin tottakai olet hänen kanssa ja pysyt! rakastat häntä ja lopetat palstailut! Ja estät mut! ei puhettakaan muusta. minussa ei ole mitään olen saatan* täysin toivoton tapaus enkä muuksi muutu. parempi eristäytyä kaikesta.🧌

• Anonyymi

Tervetuloa kerhoon.

• Anonyymi

Puhumalla asiat selkiytyy, eikä tarvi sit jälkeenpäin katua, et jäikö jostain hyvästä paitsi? Hyvällä tavalla toimimalla antaa aina itselle paremmat lähtökohdat tulevalle. Jos tuntuu, että puhumisessa on liikaa riskiä itselle, silloin hyvä pohtia, onko toinen silloin edes tällaisen hyvän ajatuksen arvoinen?

• Anonyymi

AP ei osaa irl oikein keskustella ja kohdata
        Mua mutta ikirjoteler kyllä palstan täyteen skeidaa. Nyt sit. Itkee kun otin ja lähin
        Kun en enää jaksanut
        Ja oon ollu ennenkin se joka vain ottaa ja lähtee pois
        Tän kevään jälkeen en vain palaa takasi kun tulee ikävä kun ikävän kohdetta ei ollutkaan.
        Oli ihan täysin toisen luonteinen mies mitä odotin .
        Hitto kun peityin .
        A nainen

• Anonyymi

Minäkin haluaisin puhua, mutta vain haukkuakseni hänet! Pilasi monta hyvää vuotta elämästäni ja vei työkyvyn! Hyi saa..na!

• Anonyymi

Mies et voi jättää elämäsi mahdollista rakkautta tiedät sen itseki!

• Anonyymi

Se on sinun oma päätös.

• Anonyymi

Jos tähänkään asti ei ole mitään tapahtunut, niin tapahtuuko sen jälkeenkään? Älä ole samanlainen typerys kuin minä, joka jää vanhaan kiinni. Eilinen on jo takana.

• Anonyymi

Jos kyseessä olen minä, niin et helv*tissä lähde, mutta muuten hit on the roud.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kyseessä olen minä, niin et helv*tissä lähde, mutta muuten hit on the roud.

Tartu käteeni kiinni, halaa ja treffeille.🩷

• Anonyymi

En mä kenenkään jämiä halua.

• Anonyymi

Ei kumppania jätetä!

• Anonyymi

Odottaa mitä tapahtuvaksi? Ei kai sentään mitää pahaa kenenkään taholta.

• Anonyymi

Meidän aika meni jo, valitettavasti koko jutun tarkoitus oli siirtää hyvää muille. Ja mieheen vaikutti monet asiat. Yritän päästä irti katkeruudesta. Mutta en näe meitä avioliitossa, ehkä jotain mukavaa illanviettoa, leffailua ja sen tyylistä. Oli tänään toisen tyylinen. Ehkä hän ei ole aviolittotyyppiä, tai sitten on jollekin muulle. Hirveä tarve hänellä on työjuttuihin, ja se taitaa kyllä viedä paljon. Todellisuus vaikuttaa, nyt ryhtyy helpottamaan itselläkin, olisin toivonut tätä jo viime syksynä, mutta mahtavaa että tulee ainakin nyt. Kiva oli tehdä töitä tänään. Aika kyllä humahti nopeasti.

• Anonyymi

Kenelle esität tämän kysymyksen?

• Anonyymi

Jos olet hän nuori tummahiuksinen mies joka kyylää lenkkipolulla ja asuu samassa talossa niin lähde ihmeessä. Ei kiinnosta lainkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      37
      2968
    2. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      182
      1799
    3. Pidätkö kaivattuasi

Haluttavana? Miksi erityisesti?
      Ikävä
      70
      1253
    4. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      43
      1185
    5. Mitä antaisit nainen ensimmäiseksi?

Kaipaamallesi miehelle.
      Ikävä
      84
      1142
    6. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      103
      1115
    7. Koirahyökkäys filpuntiellä.

Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu
      Pori
      107
      1027
    8. Tiedätkö mikä mulle

On vaikeaa?
      Ikävä
      44
      1010
    9. Helpottaisi paljon

jos saisin tietää miten sulla menee.
      Ikävä
      54
      961
    10. Paavi on kuollut

Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill
      70 plus
      143
      941
    Aihe