Hienoa kun Pekka sai 1127 ääntä Valtuustoon, Hyvä mies Oululle, kun ei omilleen kelvannut.
Seuraava Kansaedustaja Aittakumpu.
24
418
Vastaukset
Pastori PA. Kuusamon vitjamuna.⛓️🥚💙🖤
- Anonyymi
En ymmärrä "kun ei omilleen kelvannut". Varmasti usea Aittakummun tunteva on jättänyt puolueasian sivuseikaksi ja äänestänyt tuntemaansa ihmistä.
- Anonyymi
Totuushan on se, Pekan tuntevana, että Hän löysi Totuuden, joka on velluilla ainoastaan Lahkonsa.
- Anonyymi
Mitä hyvää muukalaisvihalla ratsastavasta Pekasta voi sanoa?
Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.Laita näyttöä, sillä juuri Vellut rymittymänä on juuri juutalais- ja muukalaisvihaajia, jota Hän ei todella edusta, siksi jätti Lahkon.
Näin Hänkin uskalsi näyttää lähimmäisen rakkauden.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Laita näyttöä, sillä juuri Vellut rymittymänä on juuri juutalais- ja muukalaisvihaajia, jota Hän ei todella edusta, siksi jätti Lahkon.
Näin Hänkin uskalsi näyttää lähimmäisen rakkauden."jätti Lahkon"
Mitä tarkoitat tällä ? - Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Laita näyttöä, sillä juuri Vellut rymittymänä on juuri juutalais- ja muukalaisvihaajia, jota Hän ei todella edusta, siksi jätti Lahkon.
Näin Hänkin uskalsi näyttää lähimmäisen rakkauden.sun juutalaisessa löi jeesusta kasvoihin ja käski profetoimaan
- Anonyymi
Sieltä alkaa tulee jotakin juttuja nämä oot aasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä alkaa tulee jotakin juttuja nämä oot aasi
hepokatti nepokatti nestori ja vastaavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hepokatti nepokatti nestori ja vastaavaa
sanoikin että nämä syöt tuhoa seuraavat 7 vuotta ja olet aasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sanoikin että nämä syöt tuhoa seuraavat 7 vuotta ja olet aasi
ruohoa vaan siksi kun tympii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ruohoa vaan siksi kun tympii
varmaan joku popo paatti pepe paatin synonyymi
- Anonyymi
Mukavaa että on nyt uskovainen kansanedustaja perussuomalaisissa. Mää oon äänestäny jo neljät eduskuntavaalit perussuomalaisia ja saman aikaa muissaki vaaleissa aina perussuomalaista ehokasta. Kepulaistaki äänestin ennen mutta ku ne on niin lipevää sakkia ja aina pitäs kaikki saaha veronmaksajilla maksatettua ja viherrystäki liikaa. Kokoomus ois hyvä mutta siellä on niitä viherkommareita ja demareita aivan liikaa seassa. Meiltä Suomesta puuttuu kunnon oikeistomallinen puolue ja joka olis yrittäjien asialla. PS on lähimpänä kunnon oikeistoa.
- Anonyymi
Persuilla ja lestoilla on paljon yhteistä. Siis yhteistä, kaikki on yhteistä kummassakin porukassa. Ei siedetä ulkolaisia, ollaa tosi rasistisia, ei hyväksytä rokotteita, ei varsinkaan seksuaalivähemmistöja tai muutenkaan erilaisia. Toisaalta persuissa ja lessuissa on tosi paljon homoja ja bi-seksuaaleja? No ns. muut eivät ole ennenkään ymmärtäneet sen paremmin lessuja kuin persujakaan ja nyt kun he ovat yhtä porukkaa, se helpottaa kaikkien elämää.
- Anonyymi
Tuo on kyllä totta, mutta onko tavat raamatun mukaisia?
- Anonyymi
sinä tarviit rokotteen et sun suku hävisi maan päältä
- Anonyymi
Montako ulkolaista olet ottanut elätiksesi ihan itse, kerro?
- Anonyymi
Minäkin voisin tulla talveksi !
Laita vaan osotetiedot niin tilaan muuttoauton sitten syksymmällä ok.
- Anonyymi
Olkaa varovaisia: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta. Matteus 24
- Anonyymi
No mulla ei oo sitä vaaraa oululainen sano etten ole Jeesus yksi epäili
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mulla ei oo sitä vaaraa oululainen sano etten ole Jeesus yksi epäili
Entä kun koko seurakunta on Jeesus ja se lankee syntiin kuka sen pelastaa kun se on ainut jeesus
- Anonyymi
Kyllä taas keskustelussa on sellaisia juttuja että huuh Huuh. ette tiedä yhtään mitään.
- Anonyymi
Ehkäpä he tietävätkin enemmän kuin sinä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465721Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki552995- 1832635
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102321- 272073
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122026törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151726- 1451315
- 131227
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133