Naiselle, jonka kirjainta täällä ei uskalla enää sanoa. Nuku hyvin. 🤗
😎
Hyvää yötä
27
583
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä hänelle
🌤️🌊 - Anonyymi
Anu s
- Anonyymi
Ta?
- Anonyymi
Kiitos samoin ❤️
- Anonyymi
Hyvää yötä mies 🤗
- Anonyymi
Hyvää yötä nainen ja kauniita unia.
- Anonyymi
Miks palstalla toivotat, pistä suoraan wa niinkuin ennenkin.
- Anonyymi
Samat sanat sulle😘
- Anonyymi
Hyvää yötä miehelle. Näe minusta ihania unia.🤗
- Anonyymi
Hyvää yötä🤗♥️
- Anonyymi
Ihanista ihanin 👩🍒🥰❤️🍆💦💦💦
- Anonyymi
Nuku hyvin.
Eräs pitkä ja komea etenkin ❤️ - Anonyymi
Kuka tämä aurinkolasi mies nyt on joka laittaa aamua iltaa toivotuksia jollekin 🤗😎noilla emojeilla menee...kenelle sinä toivittelet jos jollekin tietylle miksi et laita suoraan viestiä irl tai ihan muuta tahansa. Miksi täällä. Ei mitään järkeä. Ei oikea koskaan edes varmasti tavoita mitään. Mä en vaan ymmärrä näitä juttuja, ei mee mun päähän. Kasa naisia tulee tänne kuin karjalauma hyvää yötä, hyvää yötä ja luulee että tää oli varmaan just mulle. Voi teitä. 🙈
- Anonyymi
Hyvää yötä äs emäntä.
- Anonyymi
💋💋💋💋💥
- Anonyymi
Tuun sun uniin taas. Nähään siellä 😘
- Anonyymi
🥝??
- Anonyymi
🤫☺️
- Anonyymi
Sama ongelma täälläkin.
Joku muukin kanssani samaa kirjainta kaipailee.
En täällä kuitenkaan aloituksia tee, tiedoksi.
Nuku hyvin siellä "metsän keskellä" sinäkin 🙂🙋🏼 - Anonyymi
Eräälle ihanalle Jiille unia. Se vaan että niitäkin on liikaa. Yksi yleisimmistä kirjaimista varsinkin miesten nimissä.
👓- Anonyymi
👓🤏
😃👓🤏
🤓🤏 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👓🤏
😃👓🤏
🤓🤏😘😘🫦🎒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘😘🫦🎒
Vieläkö oot repussa? 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö oot repussa? 🤭
En pääse repusta vieläkään eroon. Sen voisi vaihtaa autoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pääse repusta vieläkään eroon. Sen voisi vaihtaa autoon.
Eli 🛻wroom💨
Hyppäätkös sitten mun kyytiin? 😹
- Anonyymi
Oisit voinut ainakin kysyä, miten mulla menee…Useamman kuukauden hiljaisuus…
- Anonyymi
Hyvää yötä erityisesti hänelle mutta myös muille! 🩷
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822198
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1651899Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451894- 1261586
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641449Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1771407Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771201Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311054- 711033
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni66973