Kolmekymppinen nainen vailla dominoivaa ja rajua seksiä, mistä lähteä etsimään, ideoita? Maantieteellisesti pohjoisessa. Ja salassa tottakai : )
Mistä seksiä?
22
631
Vastaukset
- Anonyymi
Hei missä päin pohjoisesa olet Terv. M39
- Anonyymi
Pienen automatkan päässä Rovaniemestä. Liikun toki ympäri Lappia : )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienen automatkan päässä Rovaniemestä. Liikun toki ympäri Lappia : )
Oletko varattu kun haluat salassa saada hoidon. T. M39
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varattu kun haluat salassa saada hoidon. T. M39
Kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä
OK parempi niin sopii minulle :) olet varmaan oikein kiimainen.T.M39
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä
Miten saa sinun yhteyttä.T. M39
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saa sinun yhteyttä.T. M39
Hyvä kysymys. Oletko sinä mistä Lapista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kysymys. Oletko sinä mistä Lapista?
Olen Oulun seudulta. voimme whatsappissa olle yhteydessä. T.M39
- Anonyymi
Täälläkin kaivattaisiin jos varattu nainen löytyisi läheltä Rovaniemeä. Kohta 60 v
- Anonyymi
Oletko sinäkin varattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinäkin varattu?
Olen varattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen varattu
Hmm. Minulla ei olekaan kokemusta ikäisistäsi miehistä, mutta pidän kyllä vanhemmista miehistä : )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm. Minulla ei olekaan kokemusta ikäisistäsi miehistä, mutta pidän kyllä vanhemmista miehistä : )
Ei haittaa jos ei ole kokemusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa jos ei ole kokemusta.
Saisiko sinulta rajumpaa seksiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro kuinka rajua haluat. Kyllä saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaisitko pääsiäis munaa.
- Anonyymi
Kokeile cruisingmap point net ja kerrot siellä suoraan mitä haluat.
- Anonyymi
Enpä ollut kuullutkaan kyseisestä sivustosta.
- Anonyymi
Mutta ei vaikuttanut kovin.. houkuttelevalta :D
Laita viestiä tulemaan
- Anonyymi
Saat rajua seksiä jos vaan niin haluat
- Anonyymi
??
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain35010210Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve112922Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2852306Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1222076Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U381873SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,1001659Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1411633- 1461551
Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin721385Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931046