Kolmekymppinen nainen vailla dominoivaa ja rajua seksiä, mistä lähteä etsimään, ideoita? Maantieteellisesti pohjoisessa. Ja salassa tottakai : )
Mistä seksiä?
22
544
Vastaukset
- AnonyymiHei missä päin pohjoisesa olet Terv. M39 - AnonyymiPienen automatkan päässä Rovaniemestä. Liikun toki ympäri Lappia : ) 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Pienen automatkan päässä Rovaniemestä. Liikun toki ympäri Lappia : ) Oletko varattu kun haluat salassa saada hoidon. T. M39 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Oletko varattu kun haluat salassa saada hoidon. T. M39 Kyllä 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kyllä OK parempi niin sopii minulle :) olet varmaan oikein kiimainen.T.M39 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kyllä Miten saa sinun yhteyttä.T. M39 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miten saa sinun yhteyttä.T. M39 Hyvä kysymys. Oletko sinä mistä Lapista? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hyvä kysymys. Oletko sinä mistä Lapista? Olen Oulun seudulta. voimme whatsappissa olle yhteydessä. T.M39 

- AnonyymiTäälläkin kaivattaisiin jos varattu nainen löytyisi läheltä Rovaniemeä. Kohta 60 v - AnonyymiOletko sinäkin varattu? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Oletko sinäkin varattu? Olen varattu 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Olen varattu Hmm. Minulla ei olekaan kokemusta ikäisistäsi miehistä, mutta pidän kyllä vanhemmista miehistä : ) 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hmm. Minulla ei olekaan kokemusta ikäisistäsi miehistä, mutta pidän kyllä vanhemmista miehistä : ) Ei haittaa jos ei ole kokemusta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei haittaa jos ei ole kokemusta. Saisiko sinulta rajumpaa seksiä? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Saisiko sinulta rajumpaa seksiä? Kerro kuinka rajua haluat. Kyllä saa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Saisiko sinulta rajumpaa seksiä? Kaipaisitko pääsiäis munaa. 

- AnonyymiKokeile cruisingmap point net ja kerrot siellä suoraan mitä haluat. - AnonyymiEnpä ollut kuullutkaan kyseisestä sivustosta. 
- AnonyymiMutta ei vaikuttanut kovin.. houkuttelevalta :D 

- Laita viestiä tulemaan 
- AnonyymiSaat rajua seksiä jos vaan niin haluat 
- Anonyymi?? 
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8210015
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1307751
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906027
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään554139
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi804030
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut484005
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503689
- Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntäKriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi603092
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133080
- Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliinja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73077