Niin tulin ilmoittamaan, että minun täytyy nyt lopettaa tämä palstailu kokonaan. Voi hyvin rakas. Hei...
Jos ehkä kävit täällä mies
41
507
Vastaukset
- Anonyymi
Älä jätä mua yksin tänne😱
- Anonyymi
Mut et oo yksin. Mä oon täällä.
🤗 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut et oo yksin. Mä oon täällä.
🤗Ihanaa! 🤗
- Anonyymi
Se on vaa V nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vaa V nainen.
Rakastan V naista ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan V naista ❤️
Lähtee silloin pois kun on tukalat paikat ja huomenna varmaan takaisin ihan kuin mitään ei olisi käynnykkään. Ja sama ralli uudestaan.
- Anonyymi
Taas jättö kirjoitus samalta henkilöltä.
- Anonyymi
Ei se osaa muuta.
- Anonyymi
Niin, on arvon keskustelupalstan puhemies tai nainen aivan totta, että nämä kaikki aloitukset on saman äijän päätteeltä
- Anonyymi
Samaa toivon sinulle rakas. Voi hyvin. Elämä voittaa.
- Anonyymi
Ei tästä heinäsuovassa mitään tule.
Ei tule muuallakaan, niin elellään sitten saat na.
Minä pidän paikkaa.❤️🔥- Anonyymi
Ai sori jätit. En siis pidä paikkaa.
- Anonyymi
Kaikki ovat hyljänneet minut.
- Anonyymi
Ei kaikki. On yksi, joka ei koskaan hylkää.
- Anonyymi
Huomenna puuiloon 🥳
- Anonyymi
Sulla taitaa olla adhd
- Anonyymi
Onko näillä sinun tekemilläsi diagnooseilla, joita vetelet hatusta naista esittävän äijän aloituksiin jotain yhteiskunnallista merkitystä?
- Anonyymi
Haluaisin pikkuhiljaa nähdä. Mut miten se menee, sinä et halua?🥹
Pitääkö mun yrittää unohtaa sinut. 😥- Anonyymi
En halua nähdä, olet ihan oikeassa!
- Anonyymi
Kysy asiaa irl äläkän vingu täälä palstalla .
Tällä sitä ei sovita !
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy asiaa irl äläkän vingu täälä palstalla .
Tällä sitä ei sovita !
NaiseltaKysy itse!
Mieheltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy itse!
Mieheltä.Äläpä taas alennu tappelemaan naista esittävän sedän kanssa, joka omii muilta ilmaisutapoja. Tämä vinkumisesta vinkuminen on tuttu tyyli etäältä pygmiltä, joka ei ole vieläkään päässyt yli omista kuvitelmistaan ja narsistisesta oikeutuksestaan läyhätä muiden asioista ja oletetuista intresseistä. Saatat muuten olla ko trubaduuri räyhäämässä taas
- Anonyymi
Kaikkea hyvää sinulle elämään. Pidä ittes naisena. Heips.
- Anonyymi
Nähdään vielä palstan ulkopuolella...olen varma!
- Anonyymi
Hyvä päätös äläkä retkahda uudestaan. Tämä ajan hukkaamista. Ja alkaa oksettaa kun näitä lukee. Kyllä ihmiset on onnettomia. Ja osa pelkureita. Mitä pelkäämään jos sydän menis rikki. so what. Harjoitus tekee mestarin. Mulla sydän särkynyt kymmeniä kertoja ja silti haluan rakastaa. Ei sydänsuruihin kuole. 🩷
- Anonyymi
En oikein perusta miehistä jotka täällä asustelee ja kirjoittelee rakkauden tunnustuksia ihailemalleen naiselle. Ja tuskin nainen ottaa tosissaan edes vastaan niitä kun vaivaa epävarmuus kun ihmettelee kuka ihme edes niitä palstalle paiskoo. Iso kysymysmerkki koko mies kun pääsee tapaamaan ja nainen miettii että mitä on tullu luettua. Sekameteli soppaa koko touhu täällä. musta alkaa tuntua että jokaisella alkaa viiraamaan ennen pitkää kun täällä lukee ja kirjoittelee näitä. Pääkoppa ainakin mulla sen verran herkkä, että alan voida pahoin. Täällä niin paljon tunteita ilmassa ja mä ainakin aistin yhtä sun toista. Luen rivien välistäkin vielä. Taitaa jäädä tämä mun ihastukseni samalla. Ei ole ollut täällä selvää merkkiä hänestä ja tunnen itseni typeräksi kun annan itseni uskotella jotain jonninjoutavaa tunnehömppää, jolla ei mitään kosketusta todellisuuteen. Kaikki täällä vain oletusta. En vihaa ketään enemmän säälin. Alkaa olla lopun alkua. Tästä palstasta jää vai paha muisto. Jos mun kaivattu olis musta ollu kiinnostunut ois soittanut etc. Tämä palsta aiheutti "eron", sammutti rakkauden. Hyi olkoon! Sori
- Anonyymi
Voihan jonenenjoutava
Pois täältä s24 ja vähä äkkiä 🙄
- Anonyymi
Nämä kolme viimeistä viestiä. Niin pahalta kuin kuulostaakin olet vapaa minusta. Miehelle H 🩷
- Anonyymi
Ylhäällä pitkä viesti multa ei tullut katkeruudesta vaan realiteettien tunnistamisesta. Olen pahoillani mutta tämä 4 kuukautta oli yhtä tunteiden vuoristorataa riistävää ja raastavaa aikaa. Uskon että löydät ihanan naisen rinnallesi. ellei sinulla jo olekin. On ollut mielessä että ainakin yhden kanssa täällä pelleiletkin jo. Kaikkea kaunista elämääsi. Toivon että et muistele pahalla. Mitä tunsin sua kohtaan oli syvää ja aitoa. Mutta mun voimat loppui kesken. 🩷
- Anonyymi
Teet oikein. Kannattaa mennä pois täältä.
t. jotain samanlaista kokenut nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teet oikein. Kannattaa mennä pois täältä.
t. jotain samanlaista kokenut nainenKiitos sinulle sanoistasi! Nyt aika väsy mutta jaksatko muuttamalla sanalle kertoa mikä sun tilanne oli. Merkkais paljon tietää 🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sinulle sanoistasi! Nyt aika väsy mutta jaksatko muuttamalla sanalle kertoa mikä sun tilanne oli. Merkkais paljon tietää 🩷
Oon ollu melkoisesessa vuoristoradasssa
Yhdessä joku muun kasssa Intohimoisesti paluusta eroon silunkumppanista
Ja sydänvika ... Meinasin kuolla yks torstain masilskuun puolesvälis...
Nää on siis mahtunut viimeiseen 4 kk
Et joo onpahan ollu elämisen makua tänä vuonna hetki .
Naiselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon ollu melkoisesessa vuoristoradasssa
Yhdessä joku muun kasssa Intohimoisesti paluusta eroon silunkumppanista
Ja sydänvika ... Meinasin kuolla yks torstain masilskuun puolesvälis...
Nää on siis mahtunut viimeiseen 4 kk
Et joo onpahan ollu elämisen makua tänä vuonna hetki .
Naiselta.Vähemmän huumetta niin alkaa helpottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähemmän huumetta niin alkaa helpottaa.
Oletko itse miettinyt himmata pulverin suhteen palstasedälle jupiseva? Sinä et tiedä mitään mistään elämäntapa-asioista valheiden kohteeseesi liittyen. Mutta sinun käytös puhuu sen puolesta, että se on osatekijä henkiseen heikkoon happeesi. Tee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Räkytätkö sinä kalju pieni poika tälle gubelle, jota intät toiseksi henkilöksi osittain myös sen takia, että ne lukuisat surrealistiset lorut mitä olet luritellut muuttuisi todeksi jonkun kohdalla mitä tulee tällaiseen intiimiin tai romanttiseen kanssakäymiseen? Kuka se hän olisi for real, osaatko arvioida yhtään? Onko vanha vai nuorempi nam nam?Onko tämä narratiivi juuri se oikea isku vyön alle, son? Kyllä muuten on, tämän pakkomielteen ympärillä sinun sairaalloinen kiinnostus on koko ajan pyörinyt enemmän tai vähemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä sinä leikkaat tamaffesi? Toiset pösöyttää korkeintaan ja touset valvoo pitkää yötä eläen samaa päivää uudelleen ja uudelleen. Jauhoilijat muuten puhuu rumasti hippien heinästä. Ehkä se lievittää tätä omaa stigmaa jotenkin
- Anonyymi
Oliko kyseessä sama mies? Vaikka ei ehkä kohteliasta ottaa esille 🩷
- Anonyymi
Ei varmasti oo sama
Mut kumpikin on pyörinyt myös täälä.
Minä lähen tästä toisaalle 👋
- Anonyymi
Mutta ei kaikkea saa paljastaa hänestä 🩷
- Anonyymi
Olet varmaan aloittajasetä tällä kertaa jonkun suuren areenan toimitusjohtaja, erittäin tärkeä mies, etkö suinkaan hylkiö studiossasi
- Anonyymi
Minusta mies, joka kirjoittaa täällä on vain keskimääräistä parempi sanoittamaan tunteitaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822188
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1651899Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451874- 1261586
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641439Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1771407Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771201Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311054- 711033
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni66973