Haluan vain hellyyttä ja rakkautta
Vituttaa kaikki kakslahkeiset
14
253
Vastaukset
- Anonyymi
Hiljaisuus ei auta
- Anonyymi
Melkein kaikki ihmiset haluaisivat hellyyttä ja rakkautta. Sitä on vaan harvoin tarjolla. Jos kerran löytää jonkun hyvän siitä pitää pitää kiinni.
- Anonyymi
😠👉👖
- Anonyymi
Ikävää ettet saa. Oletko harkinnut maksullisia?
- Anonyymi
Tarkoittaako tuo suomeksi, että haluat mulkkuva hellästi rakkauvella, eikä hirvijää rynkyttämistä eestä ja takkaa kovalla kiireellä?
- Anonyymi
Vaikka hellästi
- Anonyymi
Isokyrpäinen?
- Anonyymi
Olet todella sairas ihminen,puheista päätellen ja kakslahkeinen taiat gubberoosi ollakin!
- Anonyymi
Siis oon niin samaa mieltä. Olen täysin kyllästynyt miehiin. En jaksa enää yhtäkään. Jos en saa mun ihastusta, eli naista elämääni sillä tavalla ku haluan, eli jos en saa parisuhdetta hänen kaa, niin mieluummin olen yksin ku yhdenkään miehen kaa enää koskaan. Voi vittu. Oon niiiiiiin kyllästynyt miehiin, että lähtee kohta järki päästä. Ne on ihan peestä. Samanlaisia paskoja kaikki. 😠😡🤬 Ja mulla on sama, että haluan hellyyttä, rakkautta ja läheisyyttä. Mutta oon tajunnut lähiaikoina, että en halua ollenkaan sitä yhtä asiaa mutta haluan muuta läheisyyttä . 💗 T. Eräs bi-nainen
- Anonyymi
Mitenkä luulit saavasi sitä jos et osaa itsekään antaa läheisyyttä ja hellyyttä
- Anonyymi
Olen miettinyt rakkauselämääni. Kaipaan halaamista ja läheisyyttä, mutta sitä ei ole ollut vuosiin yhtä kertaa lukuun ottamatta. Olen osannut osoittaa tunteitani, mutta tuli takkiin ja pahasti. Nyt ikäiseni miehet ovat uraputkessa ja vapaa-aika menee heillä jälkikasvuun ja kunnon kohottamiseen. Sitten on miehiä, joita tulee hoitaa. On sairauksia ja ongelmien ratkaisemista.
Täytyy osata rakastaa ainakin itseään. 🩷 Olen saanut henkistä lämpöä yllättäviltä tahoilta, mistä olen kiitollinen. - AnonyymiUUSI
Oletko harkinnut maksullista seuraa?
- AnonyymiUUSI
Monesti tuntuu siltä, että parempi yksin kuin miehen kanssa. Jää vähän aikaa itsellekin.
- AnonyymiUUSI
Samat sanat. T. Johanna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802075
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641816Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461766- 1231503
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1611290Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia561264Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen601044- 70959
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27942- 15919