Eks sä halua

Anonyymi-ap

Kaivattua maistaa?

46

495

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluan maistaa hänen huulia

• Anonyymi

Sama 💋💋

• Anonyymi

Pistähä sitä osotetta tulemaan niin lähetetään gubbe sulle käytetyt tangat niin voit niitä nuuskutella loppuelämäs, haluutko mies vai naismehuilla?

• Anonyymi

On maisteltu jo. Mikä kannattaa tehdä heti pikimmitten, feromonit pistää pään sekaisin jos on yhteensopiva

• Anonyymi

Mie tahon vattuja 😌

• Anonyymi

joo.😏

• Anonyymi

Toki haluan❤️💋

• Anonyymi

Muuta mietikään 👅🍆

• Anonyymi
        UUSI

Mies miehelle, söpöä.

• Anonyymi

Heti kun käsky käy, olen polvillani. Mutta mies ei uskalla ottaa tilannetta haltuun.

• Anonyymi

Syynä varmaan että olet mies 😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Haluaisin, mutta hän ei ilmeisesti halua.
      xxxxx

• Anonyymi

😘 Siinä sulle, kun ei muuhun pystytä 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘 Siinä sulle, kun ei muuhun pystytä 🤣

Miksi poistui taas kommentti...huoh.

• Anonyymi

En sun kautta.

• Anonyymi

Vatipää hän maistelee kaikkea, mitä tiellensä vaan o suu.

• Anonyymi

Sitä fantasiaa sinä beta taidat pyöritellä nakki ruvella

• Anonyymi

No jos ihan suoraan kehtaa kirjoittaa, niin tietysti olisin halunnut hänelle nautintoa saada aikaiseksi sitten joskus. Mutta tämä siis niin kaukainen juttu, että ei edes ole haave tai unelma.

• Anonyymi

Niinkö on palstasetä? Ei kaikki hallitse sitä hommaa. Toisinpäin epäonnistuminen vaatii jo lahjakkuutta. Just spit on that thing and go

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö on palstasetä? Ei kaikki hallitse sitä hommaa. Toisinpäin epäonnistuminen vaatii jo lahjakkuutta. Just spit on that thing and go

Ja koska tykkään kääntää veistä viimeisen päälle omat fantasiat edellä satulijoista, niin itkisit kuin pieni poika viikkoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja koska tykkään kääntää veistä viimeisen päälle omat fantasiat edellä satulijoista, niin itkisit kuin pieni poika viikkoja

Huh onneksi olen ingognitona täällä, eikö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän nämä ällöttävät sadut on nääs olet omia nkkufantasiota kun mistään ei ikinä lohkea mitään. Sad sad loser

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän nämä ällöttävät sadut on nääs olet omia nkkufantasiota kun mistään ei ikinä lohkea mitään. Sad sad loser

Sinä se höpönassu jaksat jauhaa sitä itseään. Anna mennä vaan, sullekin tää on varmaan terapiaa tolla tavalla.
        Ja ei. Voin kuvitella että kaikki miehet eivät ajattele naisen etua siinäkään asiassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle se ny ois ihan sama kumpana täällä olisin näin vartistan vain sen ettei ihan täydellä varmuudella kukaan pysty sanoon kuka oon mu ilmeisimmin täälläkin on jo tajuttu että olen joskus saanu suututettua todella vaarallisia ihmisiä ja siitä huolimatta osin pettymyksekseni olen vielä hengissä ja aina olen varoittanu että pitää varoa kenelle veetuilee jos ei hengestään halua päästä mä en taas itse ole varonu vähääkään mistähän johtuis osaako joku arvata

• Anonyymi

Nyt tarkkana ku porkkanat pojat- aloittajasetä saattaa viitata suuseksiin. Jätetään väliin tällä kertaa- har har ja har

• Anonyymi

Eli jospa hän lopettaisi jo tämän naurettavan skimmailun siellä🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli jospa hän lopettaisi jo tämän naurettavan skimmailun siellä🥱

Kyllähän se nimittäin osaa tyhmempikin nähdä mitkä aloitukset aukeaa heti ja mitkä taas ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se nimittäin osaa tyhmempikin nähdä mitkä aloitukset aukeaa heti ja mitkä taas ei

Kas kun ei kärppien kaluston tasoista sentään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kas kun ei kärppien kaluston tasoista sentään

Voi vtun taaperot noloa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi vtun taaperot noloa

Oottakaapa ku loputkin saa tietää hah haa

• Anonyymi

Tietysti haluan ja häntä ainoastaan 😚💋

• Anonyymi

Kaivan sulle nyrkin esiin, niin saat maistaa sitä. 🫵💪

• Anonyymi

Onko ihan lupaus vai perätön uhkaus nii kui yleensä

• Anonyymi

Tietysti hän on niin namu mieheksi.

• Anonyymi

Sen haluan tehdä, mitä yksikään mies ennen tai jälkeen ei ole tehnyt, eikä ole tee: juoda joka ainoan pisaran hänen rakkauttaan. Muutoin en ole täydellistymisestä koskaan tiennytkään.

Tahdon tulla hänen luoksensa, kuten viisaat itämaan tietäjät Jeesus lapsen luo ja kieltää muilta kaiken tähdistäennustelun.

Tahdon juoda hänen salatusta maljastaan, kuten ritarit Camelotin joivat Amanitasta ja kätkeä kaiken muilta esoteerisuuteen.

Enkä piittaa miten monta homoa ja lesboa asian kertominen synnyttää, koska maailma on oikeiden taikureiden, eikä silmänkääntötemppujen harrastelijoiden.

• Anonyymi

Hyppää muovikasa tuleen,niin päästään tollasesta tyhjänpäiväisestä muuttujasta,ei koskaan ilkee näyttää syntymä naamaansa!Miksi?

• Anonyymi

Olipa erikoinen. Tätä täytyy miettiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa erikoinen. Tätä täytyy miettiä.

Siis tämä oli mielestäni erikoinen: ” Sen haluan tehdä, mitä yksikään mies ennen tai jälkeen ei ole tehnyt”

Hyvin kiinnostavasti ja taitavasti sanottu mun mielestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis tämä oli mielestäni erikoinen: ” Sen haluan tehdä, mitä yksikään mies ennen tai jälkeen ei ole tehnyt”

Hyvin kiinnostavasti ja taitavasti sanottu mun mielestä.

Koko tuo juttu siis tuolta kirjoittajalta oli erikoinen.

• Anonyymi

Haluatko, että hän tulisi luoksesi?

• Anonyymi

Riippuu mistä perseteiän kohdalta en vaikka olis vasta pesty en usko sen olevan siltikään kovinkaan hygieenistä si taas kummilta tahansa huulilta niin joo toisten kanssa vaan pitää olla paljon hellempi kuin toisten jos ajatteli saada kaivattunsa tulemaan ennen mitään muuta

• Anonyymi

xD.

• Anonyymi

Kyllä haluan maistaa häntä. Hän houkuttelee minua monin tavoin.

• Anonyymi
      UUSI

Maistelisin heti jos saisin.. 😘😋

• Anonyymi
      UUSI

En välttämättä nyt enää, ehkä toista vähän.

• Anonyymi
      UUSI

En hän on ihan tööt ihminen en halua olla tekemisissä nähty jo nii. Monet kerrat

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      182
      2178
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      165
      1889
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1874
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      126
      1576
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      64
      1429
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      177
      1397
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1201
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      31
      1054
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1033
    10. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      66
      963
    Aihe