Kaivattua maistaa?
Eks sä halua
46
495
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan maistaa hänen huulia
- Anonyymi
Sama 💋💋
- Anonyymi
Pistähä sitä osotetta tulemaan niin lähetetään gubbe sulle käytetyt tangat niin voit niitä nuuskutella loppuelämäs, haluutko mies vai naismehuilla?
- Anonyymi
On maisteltu jo. Mikä kannattaa tehdä heti pikimmitten, feromonit pistää pään sekaisin jos on yhteensopiva
- Anonyymi
Mie tahon vattuja 😌
- Anonyymi
joo.😏
- Anonyymi
Toki haluan❤️💋
- Anonyymi
Muuta mietikään 👅🍆
- AnonyymiUUSI
Mies miehelle, söpöä.
- Anonyymi
Heti kun käsky käy, olen polvillani. Mutta mies ei uskalla ottaa tilannetta haltuun.
- Anonyymi
Syynä varmaan että olet mies 😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Haluaisin, mutta hän ei ilmeisesti halua.
xxxxx- Anonyymi
😘 Siinä sulle, kun ei muuhun pystytä 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘 Siinä sulle, kun ei muuhun pystytä 🤣
Miksi poistui taas kommentti...huoh.
- Anonyymi
En sun kautta.
- Anonyymi
Vatipää hän maistelee kaikkea, mitä tiellensä vaan o suu.
- Anonyymi
Sitä fantasiaa sinä beta taidat pyöritellä nakki ruvella
- Anonyymi
No jos ihan suoraan kehtaa kirjoittaa, niin tietysti olisin halunnut hänelle nautintoa saada aikaiseksi sitten joskus. Mutta tämä siis niin kaukainen juttu, että ei edes ole haave tai unelma.
- Anonyymi
Niinkö on palstasetä? Ei kaikki hallitse sitä hommaa. Toisinpäin epäonnistuminen vaatii jo lahjakkuutta. Just spit on that thing and go
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö on palstasetä? Ei kaikki hallitse sitä hommaa. Toisinpäin epäonnistuminen vaatii jo lahjakkuutta. Just spit on that thing and go
Ja koska tykkään kääntää veistä viimeisen päälle omat fantasiat edellä satulijoista, niin itkisit kuin pieni poika viikkoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja koska tykkään kääntää veistä viimeisen päälle omat fantasiat edellä satulijoista, niin itkisit kuin pieni poika viikkoja
Huh onneksi olen ingognitona täällä, eikö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän nämä ällöttävät sadut on nääs olet omia nkkufantasiota kun mistään ei ikinä lohkea mitään. Sad sad loser
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän nämä ällöttävät sadut on nääs olet omia nkkufantasiota kun mistään ei ikinä lohkea mitään. Sad sad loser
Sinä se höpönassu jaksat jauhaa sitä itseään. Anna mennä vaan, sullekin tää on varmaan terapiaa tolla tavalla.
Ja ei. Voin kuvitella että kaikki miehet eivät ajattele naisen etua siinäkään asiassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle se ny ois ihan sama kumpana täällä olisin näin vartistan vain sen ettei ihan täydellä varmuudella kukaan pysty sanoon kuka oon mu ilmeisimmin täälläkin on jo tajuttu että olen joskus saanu suututettua todella vaarallisia ihmisiä ja siitä huolimatta osin pettymyksekseni olen vielä hengissä ja aina olen varoittanu että pitää varoa kenelle veetuilee jos ei hengestään halua päästä mä en taas itse ole varonu vähääkään mistähän johtuis osaako joku arvata
- Anonyymi
Nyt tarkkana ku porkkanat pojat- aloittajasetä saattaa viitata suuseksiin. Jätetään väliin tällä kertaa- har har ja har
- Anonyymi
Eli jospa hän lopettaisi jo tämän naurettavan skimmailun siellä🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jospa hän lopettaisi jo tämän naurettavan skimmailun siellä🥱
Kyllähän se nimittäin osaa tyhmempikin nähdä mitkä aloitukset aukeaa heti ja mitkä taas ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se nimittäin osaa tyhmempikin nähdä mitkä aloitukset aukeaa heti ja mitkä taas ei
Kas kun ei kärppien kaluston tasoista sentään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas kun ei kärppien kaluston tasoista sentään
Voi vtun taaperot noloa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi vtun taaperot noloa
Oottakaapa ku loputkin saa tietää hah haa
- Anonyymi
Tietysti haluan ja häntä ainoastaan 😚💋
- Anonyymi
Kaivan sulle nyrkin esiin, niin saat maistaa sitä. 🫵💪
- Anonyymi
Onko ihan lupaus vai perätön uhkaus nii kui yleensä
- Anonyymi
Tietysti hän on niin namu mieheksi.
- Anonyymi
Sen haluan tehdä, mitä yksikään mies ennen tai jälkeen ei ole tehnyt, eikä ole tee: juoda joka ainoan pisaran hänen rakkauttaan. Muutoin en ole täydellistymisestä koskaan tiennytkään.
Tahdon tulla hänen luoksensa, kuten viisaat itämaan tietäjät Jeesus lapsen luo ja kieltää muilta kaiken tähdistäennustelun.
Tahdon juoda hänen salatusta maljastaan, kuten ritarit Camelotin joivat Amanitasta ja kätkeä kaiken muilta esoteerisuuteen.
Enkä piittaa miten monta homoa ja lesboa asian kertominen synnyttää, koska maailma on oikeiden taikureiden, eikä silmänkääntötemppujen harrastelijoiden.- Anonyymi
Hyppää muovikasa tuleen,niin päästään tollasesta tyhjänpäiväisestä muuttujasta,ei koskaan ilkee näyttää syntymä naamaansa!Miksi?
- Anonyymi
Olipa erikoinen. Tätä täytyy miettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa erikoinen. Tätä täytyy miettiä.
Siis tämä oli mielestäni erikoinen: ” Sen haluan tehdä, mitä yksikään mies ennen tai jälkeen ei ole tehnyt”
Hyvin kiinnostavasti ja taitavasti sanottu mun mielestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tämä oli mielestäni erikoinen: ” Sen haluan tehdä, mitä yksikään mies ennen tai jälkeen ei ole tehnyt”
Hyvin kiinnostavasti ja taitavasti sanottu mun mielestä.Koko tuo juttu siis tuolta kirjoittajalta oli erikoinen.
- Anonyymi
Haluatko, että hän tulisi luoksesi?
- Anonyymi
Riippuu mistä perseteiän kohdalta en vaikka olis vasta pesty en usko sen olevan siltikään kovinkaan hygieenistä si taas kummilta tahansa huulilta niin joo toisten kanssa vaan pitää olla paljon hellempi kuin toisten jos ajatteli saada kaivattunsa tulemaan ennen mitään muuta
- Anonyymi
xD.
- Anonyymi
Kyllä haluan maistaa häntä. Hän houkuttelee minua monin tavoin.
- AnonyymiUUSI
Maistelisin heti jos saisin.. 😘😋
- AnonyymiUUSI
En välttämättä nyt enää, ehkä toista vähän.
- AnonyymiUUSI
En hän on ihan tööt ihminen en halua olla tekemisissä nähty jo nii. Monet kerrat
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822178
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1651889Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451874- 1261576
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641429Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1771397Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771201Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311054- 711033
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni66963