Niin laita lyhyt musta minihame päälle ja avonainen paita, että näen millaisia herkkuja olisi tarjolla?
Nyt jos nainen ikävöit minua
25
362
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä mä sulle herkut näytän.
- AnonyymiUUSI
Tavara tiskiin vaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tavara tiskiin vaan.
Aika väsyttä vemppailua tämä palstasedälle vastailu kolanaama
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika väsyttä vemppailua tämä palstasedälle vastailu kolanaama
Tekisi mieli luonnehtia funktiota tarkemminkin, mutta onko sellaista ees kuha vaa jotakin jodlausta.
- Anonyymi
näytän rölliltä jos haluan ja räksytän ja tyhmänä toljotan viellä piälle
- AnonyymiUUSI
Kukahan se näyttää täällä tyhmältä..
- Anonyymi
Tuleeko hän entiseen paikkaan?😏
- Anonyymi
Horolookissa ei meidän toimistolla ryöskennellä. Se on paitapusero ja hame tai housut.
- Anonyymi
Laita sä Boratit, niin mä vähän arvioin sua.
- Anonyymi
Tämä on hyvä.
- Anonyymi
Jotkut miehet on vain niin oksettavia.
- Anonyymi
Ja mun tissejä hän ei haluasi tarjolla nähdä. Sivusta
- Anonyymi
Ja naurettaviakin, itse ainakin nauroin tälle aloitukselle miehenä. Ehkä ap kirjoitti tämän kieliposkessa , todellinen blondi ottaa tällaisen todesta? Ei ollut fiksu aloitus minustakaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja naurettaviakin, itse ainakin nauroin tälle aloitukselle miehenä. Ehkä ap kirjoitti tämän kieliposkessa , todellinen blondi ottaa tällaisen todesta? Ei ollut fiksu aloitus minustakaan.
Kyllä se vakka kantensa aina löytää. Tasokkaampia naisia tuolla ei kyllä houkuteta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja mun tissejä hän ei haluasi tarjolla nähdä. Sivusta
Sinun manboobseja vai palstasetä? Voi mennä täydeltä jollekin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinun manboobseja vai palstasetä? Voi mennä täydeltä jollekin
Ps skimmailija really now?🤦♀️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No niin justiinsa palstasetä, jos ei ystävyyttä tipu ilman hametta niin hän ei ole sitten se halvatun kaksoisliekki. Hohoijaa
- AnonyymiUUSI
Ja verkkarit (verkkosukat) ja korkkarit 👠😄
- AnonyymiUUSI
Kyllä ja hiukset laitettuna ja kunnon meikkaus!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ja hiukset laitettuna ja kunnon meikkaus!
Huulipunaa huulille ja sipaisu poskipunaa 💋 Nainen ei voi olla kalpea kuin haamu 👻
- AnonyymiUUSI
Miehellä internetissä on asiaa, häntä pitää kuulla
- AnonyymiUUSI
Kesällä voi pukeutua rennommin...
- AnonyymiUUSI
Ei sinua seksisuhteeseen juha täällä kukaan ikävöi
- AnonyymiUUSI
Tulet käymään kotonani, niin ei ole rihman kiertämääkään.
- AnonyymiUUSI
Naiset saa pukea mitä ikinä tahtoo eikä se tee kenestäkään mitään horoa. Mitä se sinulle kuuluu mille joku näyttää. Katso peiliin ja mieti sitä. Ilkeitä ihmisiä koko palsta täynnä ja itse niin täydellisiä varmasti.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822168
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1651879Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451874- 1261576
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641419Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1771397Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771201Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311044- 711033
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni66963