niin tässä käy näin:
https://www.youtube.com/watch?v=wf5d_Yt0IIo
onko se ilosta vai surusta.. se on täysin kii yhdestä tietystä naisesta...
yks J miäs ...
käy tässä miten päin vain..
12
334
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä säkin mua oot kiitettävästi itkettänyt nyt jo.
- AnonyymiUUSI
ollaanko me yhesä joskus?
- AnonyymiUUSI
Ei olla koskaan yhdessä. Näin olen ajatellut jo useamman vuoden ajan. Kaikki on ollut vain palstalla, en ole halunnut tutustua sinuun palstan ulkopuolella!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla koskaan yhdessä. Näin olen ajatellut jo useamman vuoden ajan. Kaikki on ollut vain palstalla, en ole halunnut tutustua sinuun palstan ulkopuolella!
onni kai sitten näin kun en ole ollu palstalla kuin 9kk - erille menee
- AnonyymiUUSI
On vahvuutta mieheltä kyetä myös kyynelehtimään.
- AnonyymiUUSI
Mulla on ollut jo vuosien ajan jääkaappimagneetti jossa lukee että ”Kävi miten kävi, aina käy niin kuin pitää”.
- AnonyymiUUSI
Sivuhuomautus. Mun jääkaappimagneetissa lukee: Parempi pölyt nurkissa kuin korvien välissä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivuhuomautus. Mun jääkaappimagneetissa lukee: Parempi pölyt nurkissa kuin korvien välissä.
Sivuhuomautus ei ollut minulta ja tiedät sen. Pölyt sulla on nenässäsi.
- AnonyymiUUSI
En huoli sinua koskaan, eikä tässä auta vaikka itkisit oikeasti.
Koska sinussa on asioita, joista en pidä toisessa ihmisessä - eikä toki minun naisen tarvitsekkaan pitää. Itse päätän, että lähdenkö ja jos lähden niin koska lähden.
Itse päätän valinnoista elämässäni ja haluanko jakaa mitään koskaan kenenkään kanssa.
Ja ne pahat asiat mitä on tapahtunut vuosien aikana, eivät ota loppuakseen.
En pysty hyväksymään näin suurta typeryyttä kanssa ihmiseltä.
Oikeudenmukaisuutta en näe tai hyvin vähän ainakin sellaista on.
Mistä kaikesta joudunkaan luopumaan typeryyden tähden?- AnonyymiUUSI
Ansaittu puheenvuoro, se oli moro.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ansaittu puheenvuoro, se oli moro.
Kääk to viesti vois multaki😨
Tosin sillä erolla ja aloitukseen liittyen
Tinderi palkitsi mut sydäntensärkiä
tittelillä jo vuonna 2014
Taisin veivata yli 1 miljoona miestä vasenpaan🤣
Terveisin sydäntenmurskaaja
A-nainen ❤️
- AnonyymiUUSI
J miähelle hyvää yötä❤️ Hieno biisi hienolta aikakaudelta, vaikken ihan sitä aikaa ole elänytkään.
T. Yks vanha naikkonen aikakausien uumenista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822198
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1651899Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451894- 1261586
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641449Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1771407Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771201Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311054- 711033
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni66973