Vältteletkö kaivattuasi

Anonyymi-ap

Vältteletkö kaivattuasi ja miksi?
Vältteletkö henkilöä, joka on kiinnostunut sinusta, mutta sinä et hänestä ja miksi?

32

523

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vålttelen ettei hän luulisi enää että olen lääpälläni häneen. Samalla yritän suorittaa unohdusprosessia pienessä päässäni.

• Anonyymi

Mihin tunteet hävisi vai hävisikö? Miksi yrität unohtaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin tunteet hävisi vai hävisikö? Miksi yrität unohtaa?

Ei multa mihinkään. Tuntuu vaan liian pahalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuntunut kuinka pitkään pahalta? -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkeminen tuntuu pahalta tai sen jälkeen, mutta myöskin välttely. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuntunut kuinka pitkään pahalta? -sivusta

Tässä viime ajat.

• Anonyymi

Sama täällä.

• Anonyymi

Sivusta, en välttele. Hänestä ajattelen vain hyvää, siitä en ole kovinkaan varma, ajatteleeko hän yhtään minusta hyvällä tai, et olisiko kaipuuta minuun? Siksi en altista häntä kohtaamisille, enkä kyl tiedä missä häntä kohtaisin, paitsi hänen työpaikallaan, mut kokisiko hän minut kuinka kiusallisena, jos näkisi minut hänestä sillai kiinnostuneena siellä?

Olen avautunut hänelle tilanteestani, kun koki, et minulla on varmaan ongelma ja sen vuoksi paheita elämässäni? Olen paljastanut heikkouksiani, silti ilmapiiri hänen kanssaan ollut avoimen hyvä ja antavakin. Hän on se fiksumpi meistä ja siten, en halua olla liian päällekäyväkään hänen suhteen. Olisin positiivisesti yllättynyt, jos hän kokisi minut tärkeäksi itselleen?

Jälkeenpäin ajatellutkin hänestä, et hän on itselleni hyvän mielen tuoja, enkä haluaisi pilata tätä tuntemusta ja tilannettamme sillä, että olisin liian päälle käyvä hänen suhteensa. Minä kokemattomana hänet näin, enkä ole yhtään varma siitä koenko hänen tuntemuksen minuun kuinka oikein? Haluaisin, et kokisin, epävarmuuttani epäilen kuitenkin toisin.

• Anonyymi

En välttele, nyt ei vaan olla missään nähty toisiamme, vaikka ei kaukana toisistamme asutakkaan. Molemmilla myös kiireinen työ ja harrastukset.

• Anonyymi

kyllä mä olen edelleen sitä mieltä että voijaan nähä ja jutella ja vaikka ottaa vähän häppääkin yhessä.! muusta en tiiä eikä tarviikkaan

• Anonyymi

En välttämättä. Ei kai tässä tarvitse vältellä. Lepo vaan.

• Anonyymi

En välttämättä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En välttämättä?

Jos hän ei välttele, en minäkään. Oli ainakin eilen ihan leppoisan oloinen.

• Anonyymi

En välttele mutta kun katson etusivua niin on taas ollut kovaa menoa palstalla suorastaan sairasta joka kovenee koko ajan. En ole ihan varma kuka olet. Olin muutaman päivän palstalta pois ja eilen illalla kävin täällä kolmeen ketjuun kirjottamassa. Jos twiittaat 3 sanan aloituksiin en niihin naisena enää reagoinut kun kaikki täällä kopioidaan ja niiden takana ollut nuorempi nainen viime aikoina. Kirjoitustyylisi vaikuttaa toiselta henkilöltä. Olet kirjoitellut muitten kanssa kun mun. Kuka on kaivattusi ?

• Anonyymi

Sivusta - joo se nuori paljasti itsensä joissain viesteissään kun hän selvästi näytti havahtuneensa omaan palstaharhaansa ja tajusi ettet voi olla niin kiinnostunut hänestä. Samalla tunnusti esiintyneensä sinuna urkkiakseen asioitamme ja tilannettamme. Sit alkoi se vitunmoinen sekoilu ja muina esiintyminen jälleen myös sinuna. Olisi kyllä järkevää ottaa nämä jälleen kasvotusten sun kanssa puheeksi seuraavan kerran kun nähdään jotta ei pääse sotkemaan meidän välejä enää yhtään. Hankaloittaa tilannetta myös se että vastailet irl viesteihin vaihtelevasti mutta en sulta halua vastaamista vaatiakaan. Lähinnä totean käytännöllisyyden kannalta. Tunniste: analyyttisen kirjan kirjoitus nyt.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta - joo se nuori paljasti itsensä joissain viesteissään kun hän selvästi näytti havahtuneensa omaan palstaharhaansa ja tajusi ettet voi olla niin kiinnostunut hänestä. Samalla tunnusti esiintyneensä sinuna urkkiakseen asioitamme ja tilannettamme. Sit alkoi se vitunmoinen sekoilu ja muina esiintyminen jälleen myös sinuna. Olisi kyllä järkevää ottaa nämä jälleen kasvotusten sun kanssa puheeksi seuraavan kerran kun nähdään jotta ei pääse sotkemaan meidän välejä enää yhtään. Hankaloittaa tilannetta myös se että vastailet irl viesteihin vaihtelevasti mutta en sulta halua vastaamista vaatiakaan. Lähinnä totean käytännöllisyyden kannalta. Tunniste: analyyttisen kirjan kirjoitus nyt.

No moikka oletko täällä niin jutskata mikä mieltä askarruttaa vai löytykö vastaus jo ketjusta ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No moikka oletko täällä niin jutskata mikä mieltä askarruttaa vai löytykö vastaus jo ketjusta ?

Jatkan ... kiitos vastauksesta. Toi Irl juttu menee kohdaltani ohi.

• Anonyymi

En välttele. Ei vain tulla toisiamme vastaan. Ehkä kerran, pari vuodessa ?

• Anonyymi

Välttelen. Poissa silmistä poissa mielestä. Onneksi kohta ei tarvi vältellä, ehkä kerran vielä.
      Erehdys.

• Anonyymi

Eihän toi nyt oo yhtään kivaa.

• Anonyymi

Välttelin nuorempana henkilöä, joka oli kiinnostunut minusta. Menin vain aivan lukkoon tilanteesta. En ollut uskoa, että niin hieno mies olisi kiinnostunut minusta.

• Anonyymi

En. Miksi ihmeessä koska olen rakastunut häneen edelleen.

• Anonyymi

Yleensä en harvemmin välttelen ketään kun ei sillai ole hydytöntä tai hyödyllistä mulle ainakaan vältellä ihan kaikkea en sano mitä mieli tekisi varsinkaan jos jotain toista kohtaan tuntee osin siksi että niin tekee itsestään haavoittuvan osin siksi että toinen saattaa säikähtää sitä ja toisaalta taas siksi että en välttis ole hyväksi kenellekkään parisuhteessa

• Anonyymi

Joudun väkisin liikkumaan paikoissa joissa häneen voi törmätä. Mutta välttelen ylimääräisiä menoja niihin paikkoihin tai kulmille. Moikkaan kyllä jos tulee vastaan. Odotan hetkeä jolloin ei tarvitse törmäämistä pelätä. Silloin käyn vapaammin niissä paikoissa.

• Anonyymi

Kesä tulee ja kauniit lapsettomat nuoret naiset valtaavat kadut. Kyllä niissä kekkereissä hänkin ymmärtää viimein oman parhaansa ns!

• Anonyymi

Joo, toivon niin, että hän löytäisi niistä mieleisensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi täällä sitten kommentoit ? Sairaita ihmisiä !

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on tulkinta mieleisestä eikä se aina hyödytä vaikka toinen ois itselle mieleinen jos ei toinen kiinnostu lopputuloksena hakkaa vaan päätään kiviseinään jota pidemmälle ei pääse kuitenkaan jos ei kumpikin ole toinen toiselleen mieleinen

• Anonyymi

En välttele, vaikka olen monesti ollut jumissa, kun huomaan hänet. Mitään ei hyödytä se, että ei näkisi. Monesti olin liikkeellä samaan aikaan kuin milloin näin hänet aiemmin.

• Anonyymi
      UUSI

En onneksi ole nähnyt häntä!

• Anonyymi
      UUSI

Olen kyllä huomannut jo pitkän aikaa miten hän koittaa olla jäämättä kiinni näkemisistämme.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä. Koska olen J mies 😎

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      182
      2198
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      165
      1899
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1894
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      126
      1586
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      64
      1449
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      177
      1407
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1201
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      31
      1054
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1033
    10. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      66
      973
    Aihe