Siniraita Mercury 18hp

Anonyymi-ap

Paljonko painaa tuo 18hp Mercury?

6

509

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

40 plus miinus 15 kg.

• Anonyymi

Sanoisin 45 +- 5 kg riippuen rikin pituudesta ja onko sähköstartti vai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoisin 45 - 5 kg riippuen rikin pituudesta ja onko sähköstartti vai ei.

Lyhyt riki eikä ole sähköstarttia. Olen ostamassa tuollaista siniraitaista
        Milloin noita siniraitaisia on valmistettu, tuo Belgiassa tehty..lieneekö kaikki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lyhyt riki eikä ole sähköstarttia. Olen ostamassa tuollaista siniraitaista
        Milloin noita siniraitaisia on valmistettu, tuo Belgiassa tehty..lieneekö kaikki?

18 hv malli (täysin uusi kone) tuli 1980 tai 81. Muutama vuosi myöhemmin mallimerkintä muutettiin 20 hv itse konetta muuttamatta. Kone on siis 80-luvun alusta. Mulla oli parikymmentä vuotta 25 hv versio tuosta jostain 80-luvun puolivälistä.

Tarkkaa painoa en muista enkä jaksa tarkistaa, mutta on se yli 40 kg ja selvästi alle 50 kg.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

18 hv malli (täysin uusi kone) tuli 1980 tai 81. Muutama vuosi myöhemmin mallimerkintä muutettiin 20 hv itse konetta muuttamatta. Kone on siis 80-luvun alusta. Mulla oli parikymmentä vuotta 25 hv versio tuosta jostain 80-luvun puolivälistä.

Tarkkaa painoa en muista enkä jaksa tarkistaa, mutta on se yli 40 kg ja selvästi alle 50 kg.

Kiitos selventävästä vastauksesta.

• Anonyymi

Eli 25 kg tai 55kg..kyse siniraita mercurystä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      365
      1348
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      407
      1197
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      925
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      847
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      832
    6. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      112
      798
    7. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      87
      796
    8. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      53
      791
    9. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      695
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      690
    Aihe