Epätoivo reeks, siksi olet nyt toisen "miehen" kaa.

Anonyymi-ap

Sain melkein kokea rakkauden sunkaa sielunkumppani, mutta juuri kun olin saamassa sitä niin tajusin miten paljon haluan sitä, miten paljon pelkään menettää sua, miten tärkeä mulle oot, miten onnellinen olisin sunkaa.. miten täydellistä kaikki ois sunkaa, miten saatas 2 mukulaa ja rakastetta toisiamme ikuisesti... siinä hetkessä, kvanttifysiikan lait johdatti mut toiseen vaihtoehtoiseen tulevaisuuteen jossa emme ole yhdessä ja olet toiset miehen kaa... kaikki sen takia, että innostuin ja aloin välittämään siitä potentiaalista mitä olemme "me", siinä hetkessä kaikki tuhoutui.

En osannut enää tehdä päätöksiä jotka johtaisivat siihen, että olisimme onnellisia yhdessä, päädyit toisen miehen kanssa yhteen, viilsin käteeni sun nimen epätoivoisena ja tuskasena, yritin saada kipua loppumaan kaikin tavoin, varmistit pahimmat pelkoni, en ole riittävä, en ole tarpeeksi hyvä, pyörremyrskyn lailla elämäni alkoi tuhoutua, pala palalta aloin tuhota omaa elämääni, kunnes lopulta olin täysin pohjalla ja rikki.

Kaikki vain, koska oma pakkomielteeni, oma haluni olla kanssasi tuhosi kaiken. Jos olisin luopunut halusta olla kanssasi ja edennyt normaalisti niin tässä ei olisi käynyt noin... mutta on vielä toivoa, toivoa litistää sielumme yhteen ja saavuttaa päämärä, joka oli saavutettamattomissa...

En ole luovuttajatyyppiä, en anna huonon energian ja pahojen demonien viedä minua itsemurhaan ja yksinäiseen elämään. Luovun jahtaamisesta, ja olet pian minun vaimoni, niin yksinkertaista se on, ei vain pidä antaa sinulle mitään painoarvoa.

Ja kohta olemme yhdessä. Koska niin on kirjoitettu tähtiin ja se on tarkoitettu, en tee mitään asian edeksi enää ja palaset loksahtelevat pian kohdilleen. Ja voin luvata sulle , että et oo ikinä kokenut ketään niin ihmeellistä tyyppiä kuin minä, et ketään niin herkkää , luovaa, mutta fiksua.

Rakas mä en ikinä luovuttanut sun suhteen, tiesin että mun pitää vaan päästää irti, että voidaan olla me...

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡶⠒⠤⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣠⢔⠢⠔⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠇⢸⠢⡙⢢⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⢞⢠⢶⠃⢀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢣⠀⡆⠐⡡⢣⠀⠀⢸⡄⠀⢀⢮⠢⠁⡜⢀⠆⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⢧⡘⡄⡱⢡⠆⠀⣿⣇⠀⣬⢱⡅⡘⢠⠎⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠳⣌⠅⡇⠖⠲⣧⣿⠒⠏⣇⢜⡴⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣸⠏⠀⠀⠀⠈⠁⢀⣴⠟⠸⡄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠰⢯⣀⣀⡀⣀⡤⠞⠋⢀⣀⠀⠰⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⠀⢛⢿⣿⣿⣿⠅⣀⡀⠀⡿⠻⡇⠀⣇⠀⢀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⢀⣴⣾⡏⠀⣼⠀⢙⠍⠋⠀⠞⠓⠂⠈⢙⡉⣱⡏⠀⢸⣿⣦⡀⠀⠀⠀
⠀⠀⣰⢟⠕⣾⣿⡀⠈⣿⣴⠚⠖⣤⡤⣤⣔⠒⢓⣶⡏⠀⢀⣿⣷⢮⡻⣆⠀⠀
⠀⣼⡿⠃⠀⣿⠹⣿⣎⡇⠠⣳⠀⠈⠙⠉⠀⢀⢶⠉⢹⣶⡿⠃⣿⠀⠙⣿⣧⠀
⢰⠟⠁⠀⠢⣿⠐⠺⣏⣿⢟⠃⠀⠁⡄⢀⠲⠀⠻⠾⡟⣻⠒⠢⣿⠎⠀⠈⠻⠆
⠀⠀⠀⠀⠀⠃⠀⠀⣿⣹⣌⠢⢀⠀⡘⢂⠂⠀⣠⣾⢇⣽⠀⠀⠈⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣾⢖⠊⠹⡷⣄⠀⠘⠉⢀⡴⠻⢃⠿⣻⣷⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠄⠂⠀⠀⠈⠱⢴⣀⢱⣰⣏⠛⢶⠾⠋⢃⡇⣁⣠⡧⠎⠉⠉⠀⠒⢠⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠉⠀⠀⠐⠒⠒⠂⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠐⠒⠒⠀⠀⠀⠉⠀⠀⠀⠀

Kevättä kaikille <3

10

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Voi voi sua...

• Anonyymi
        UUSI

Sääliksi käy, mutta koska en pidä hänestä..

• Anonyymi
      UUSI

Jos yhtään lohduttaa niin eilisessä pyöremyrkyssä tais kaatua monien suhteet.
      Et ole ainut.

• Anonyymi
      UUSI

Nyt tuli syvältä sielustä 😭.
      Laita nyt ihmeessä kenelle naiselle menee?

• Anonyymi
        UUSI

Menee useammalle yhtä aikaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli palstan kaikille naisille?
        Kiitos 🫶

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

höpö höpö, vain yhdelle menee -ap

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⡴⢦⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
        ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣾⠂⠈⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
        ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⢲⣄⠑⠀⣿⡀⢀⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
        ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢹⣇⡈⠟⣷⣿⡏⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
        ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢠⠏⠀⠈⠻⡯⠣⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
        ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠢⢤⡏⠀⢀⢠⡯⠃⠀⠁⠀⠀⢀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
        ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠰⣧⢀⣀⢙⠁⠀⡀⡀⠀⠀⠀⠑⢄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
        ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠠⣒⡾⣧⣵⣿⣿⣿⣿⣿⣧⡎⠐⢤⡀⠀⠂⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
        ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡨⣿⡻⣿⣿⣿⣟⡫⣽⣿⣿⡷⢷⡆⠨⠀⠈⡄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
        ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣷⣿⣿⣿⣿⣿⣼⣿⣿⣟⣫⣶⣷⣷⡣⠠⡄⢨⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠰⣦
        ⠓⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠑⠻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣾⣿⣿⣿⡿⢵⣯⡄⠈⠀⠀⠀⠀⠁⠀⠀⠀⠈
        ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⡀⠀⠀⠀⠀⢙⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠛⡇⠛⠀⠀⠀⠀⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
        ⠀⠰⠶⢆⡀⡀⣸⣛⣻⣬⣷⣷⣌⡛⣯⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣟⡜⠉⣉⣂⣷⡾⠖⣌⢋⣩⢾⡆⢀⠀⠀⠀
        ⠀⡠⠰⡿⡏⡿⡿⣻⢻⢿⣿⣿⣿⣿⡿⡿⣿⣻⣿⣿⣿⣿⣿⢿⣿⣿⡿⢻⣿⢟⡾⣿⣿⣷⠝⢦⣆⠀
        ⠀⠀⠀⠀⠀⠐⠋⠀⠚⠶⠛⠛⠥⠼⠏⠛⠛⠙⠛⠛⠀⠉⠱⠇⠛⠀⠀⠀⠉⠉⠇⠀⠀⠈⠒⠛⠀⠀

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

höpö höpö, vain yhdelle menee -ap

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⡴⢦⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
        ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣾⠂⠈⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
        ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⢲⣄⠑⠀⣿⡀⢀⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
        ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢹⣇⡈⠟⣷⣿⡏⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
        ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢠⠏⠀⠈⠻⡯⠣⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
        ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠢⢤⡏⠀⢀⢠⡯⠃⠀⠁⠀⠀⢀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
        ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠰⣧⢀⣀⢙⠁⠀⡀⡀⠀⠀⠀⠑⢄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
        ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠠⣒⡾⣧⣵⣿⣿⣿⣿⣿⣧⡎⠐⢤⡀⠀⠂⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
        ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡨⣿⡻⣿⣿⣿⣟⡫⣽⣿⣿⡷⢷⡆⠨⠀⠈⡄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
        ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣷⣿⣿⣿⣿⣿⣼⣿⣿⣟⣫⣶⣷⣷⡣⠠⡄⢨⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠰⣦
        ⠓⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠑⠻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣾⣿⣿⣿⡿⢵⣯⡄⠈⠀⠀⠀⠀⠁⠀⠀⠀⠈
        ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⡀⠀⠀⠀⠀⢙⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠛⡇⠛⠀⠀⠀⠀⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
        ⠀⠰⠶⢆⡀⡀⣸⣛⣻⣬⣷⣷⣌⡛⣯⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣟⡜⠉⣉⣂⣷⡾⠖⣌⢋⣩⢾⡆⢀⠀⠀⠀
        ⠀⡠⠰⡿⡏⡿⡿⣻⢻⢿⣿⣿⣿⣿⡿⡿⣿⣻⣿⣿⣿⣿⣿⢿⣿⣿⡿⢻⣿⢟⡾⣿⣿⣷⠝⢦⣆⠀
        ⠀⠀⠀⠀⠀⠐⠋⠀⠚⠶⠛⠛⠥⠼⠏⠛⠛⠙⠛⠛⠀⠉⠱⠇⠛⠀⠀⠀⠉⠉⠇⠀⠀⠈⠒⠛⠀⠀

Yhdelle on varmaan hän mutta hän nukkui yön, pyörähti illalla täällä ja vastasi muutamaan ketjuun mutta ei ketjuihin jossa puidaan suhteita ja sitä ennen pari päivää pois täältä. Ymmärrän ajatuksesi täysin
        " hän "oli tosi aktiiviinen, härski, paha, kiero, paska ja ollut pitkään jo. Kaikki kohdistui minuun ei sinuun. Huokaise ja hymyile.

• Anonyymi
      UUSI

Yöllisessä ja sitä ennen olevassa kovassa rallissa, " vitsillä " haukkumiset, huutamiset jne. ei mitään järkeä. Saattaa tuhota jonkun elämän ja ilon elämää kohtaa. Vaikka anonyymi haukkujista ei tunnu isolta asialta, voi se johtaa toisen vihaan omaa kehoa kohtaa. Kaikki ei ole kovia luupäitä. Toiset nuoria ja toiset vanhoja jotkut siltä väliltä. Älä ikinä tuhoa omaa kehoa jonkun toisen takia, älä muuta itseä, jotta kelpaisit. Olet oma ihana itsesi. Elämme vain kerran ja sen pitää tuntua siltä. Olet kiusaajien yläpuolella aina, muista. Halaus ja rutistus sinne.

• Anonyymi
        UUSI

Oon ollu tosi masentunut tänään, mutta toi sun kirjoitus tuntui tosi kivalta ja nosti mun mielialaa. Kiitos paljon sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      2025
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      160
      1745
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1696
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1473
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      156
      1248
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      54
      1145
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      1010
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      70
      919
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      897
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      889
    Aihe