Eilen iltapäivällä?
Olitko se nainen sinä
34
371
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En. Kotona olin.
- AnonyymiUUSI
Riippuu missä ja monelta??
- AnonyymiUUSI
En oo ollu missään missä oisin tavannut ihmisiä eilen eli en ole ollut.
Sivusta - AnonyymiUUSI
Juu en ollut mies 😅
- AnonyymiUUSI
En varmaan ollut minä, koska olin kotipiirissä koko päivän.
- AnonyymiUUSI
Kellonaika? Paikkakunta?
- AnonyymiUUSI
Olin eilen iltapäivällä sun kulmilla.
- AnonyymiUUSI
Se sopii kuvaan… autollasi ohitseni.. mä lenkillä ??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se sopii kuvaan… autollasi ohitseni.. mä lenkillä ??
Sekin mahdollista. Olin vielä lähempänä kyllä kävellen. En kotikadullasi kuitenkaan kummallakaan tavoin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sekin mahdollista. Olin vielä lähempänä kyllä kävellen. En kotikadullasi kuitenkaan kummallakaan tavoin.
Kävellen ohi vai samaan suuntaan ? Nähty aiemminkin ? Käyn päivittäin lenkillä.. tiedät kotikadun muttei eilen oltu siinä ??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kävellen ohi vai samaan suuntaan ? Nähty aiemminkin ? Käyn päivittäin lenkillä.. tiedät kotikadun muttei eilen oltu siinä ??
En nähnyt sinua ( jos olisit kaivattuni), mutten muutenkaan huomaa ihmisiä kävellen tai autolla ajaessa, ellei ihan vastaan tule tai suojatietä ylitä, etenkään aurinkolasit päässä. Seuraan liikennettä tai olen ajatuksissani.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En nähnyt sinua ( jos olisit kaivattuni), mutten muutenkaan huomaa ihmisiä kävellen tai autolla ajaessa, ellei ihan vastaan tule tai suojatietä ylitä, etenkään aurinkolasit päässä. Seuraan liikennettä tai olen ajatuksissani.
Ootko sama henkilö joka kirjoitti 14:35:40 viestin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedänkö että oon kaivattusi? Tiedän erään m läheltä, jolle tunnustin tunteeni, mutten eräistä seikoista näillänäkymin tiedä enempää.
Sanoit mulle samalla tavalla aiemmin että on omissa ajatuksissaan tai huomaa ihmisiä. Ei itseasiassa nähtykkään eilen iltapäivällä, vaikka lähellä kuitenkin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko sama henkilö joka kirjoitti 14:35:40 viestin?
Joo, olen. Myös 13.32. En silti usko että olen kaipaamasi tai näkemäsi, kunhan vastailin kuin hänelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedänkö että oon kaivattusi? Tiedän erään m läheltä, jolle tunnustin tunteeni, mutten eräistä seikoista näillänäkymin tiedä enempää.
Sanoit mulle samalla tavalla aiemmin että on omissa ajatuksissaan tai huomaa ihmisiä. Ei itseasiassa nähtykkään eilen iltapäivällä, vaikka lähellä kuitenkin.Ei, olen nainen.
- AnonyymiUUSI
en
- AnonyymiUUSI
Jos sä haluut, niin sitten mä olin :-D
- AnonyymiUUSI
Voi olla hyvinkin. Ainakin tulin kotiin joskus 12 jälkeen. Ei se kyllä ihan iltapäivä ole..
- AnonyymiUUSI
Olen se nainen: eilen, tänään, huomenna. ☕👌
- AnonyymiUUSI
Ei ollut multa!
- AnonyymiUUSI
Maalaa vaan sika 👹
- AnonyymiUUSI
Puhu vaan itsestäsi tossa muodossa haukkumassa muita täällä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maalaa vaan sika 👹
Gubbe tuo oli.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe tuo oli.
Gubbe 💩💩💩💩💩💩💩
- AnonyymiUUSI
En kyllä ollut.
- AnonyymiUUSI
K:lla on uusi mies mutta eihän siihen täällä uskalla kommentoida, kun ei saa sitä sanota
- AnonyymiUUSI
................Shhhhhhhh🤫
- AnonyymiUUSI
Oletko palstan ainoa mies?
- AnonyymiUUSI
Tavallaan, mut oothan sä palstasetä välillä nainen ja transukin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tavallaan, mut oothan sä palstasetä välillä nainen ja transukin.
Repesin mutta valitettavasti en ole tuo sun kaipaamasi setämies 😂
- AnonyymiUUSI
No OLIN. Ja vielä aamuyölläkin. Oonhan mä sentään palstasetä.
- AnonyymiUUSI
Olin keskustassa joo
- AnonyymiUUSI
Zigizigi bängbäng 🤫🤫🤫
- AnonyymiUUSI
Joo , jos oli vihainen feissi sekä nopea askellus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801975
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591697Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461656- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1531222Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501082Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 15879
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26867- 69862