Otetaan mies juoksukilpailu ja häviäjä saa päättää, miten homma jatkuu :-D
Nyt mä sen keksin
23
246
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Vaihtoehtoisesti voidaan vääntää kättä tai vetää leukoja. Oikeastaan ihan mitä vaan...haha. Sopiiko?
- AnonyymiUUSI
Tänään kyllä ajattelin lähteä lyllertämään tuonne puistoon 🤔
- AnonyymiUUSI
Mä oon aika hyvä lyllertää, että kyllä siitäkin kisa voitais saada...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon aika hyvä lyllertää, että kyllä siitäkin kisa voitais saada...
Kuulostaa hyvältä, tavataan siinä sillalla tunnin päästä 🥰
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä, tavataan siinä sillalla tunnin päästä 🥰
Mul on vielä töitä silloin, muuten kyllä lyllertäisin lyllerönä heti paikalle. Ens kerralla sit?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mul on vielä töitä silloin, muuten kyllä lyllertäisin lyllerönä heti paikalle. Ens kerralla sit?
Tietenkin sopii jos aikataulut natsaa.
- AnonyymiUUSI
Ogei
🧎🏻🤸🏃🏻💨💨💨💨💨
😎☕- AnonyymiUUSI
Ei kärrynpyöriä, muuten irtoo joku raaja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kärrynpyöriä, muuten irtoo joku raaja.
🦵
🤸🏃🏻 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🦵
🤸🏃🏻😂😂
- AnonyymiUUSI
Aloitus ei ollut multa 🫠
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🦵
🤸🏃🏻:-D
- AnonyymiUUSI
Mitäs vtun järkeä tossa on? Häviäjä päättää, ainiin naiseksi haluava gubbehan se taas
- AnonyymiUUSI
Jos harjoittelisin, olisin varmasti nopeampi. Nuorempana en harjoitellut juoksua ollenkaan mut olin aina koulun ylivoimaisesti nopein. Ehkä mulla on hiukka ominaisuuksia. Tosin henkisesti aina mietin et tästä juoksusta pitää päästä mahdollisimman nopeasti eroon, tuntuu niin pahalta, siksi juoksin täysillä 😄
- AnonyymiUUSI
yskin keuhkot jo valmiiks ni kuumottaa juoksu varmaan tukehun sitten noh toivottavasti en.
- AnonyymiUUSI
Juostaan hiljaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juostaan hiljaa?
no juokse sä hiljaa ni minä kävelen siinnä vierellä
- AnonyymiUUSI
Hei täähän on ihan rigged! Sää tiedät että mää voittaisin kuitenkin!
- AnonyymiUUSI
No just siks.
- AnonyymiUUSI
Juu empä ole peruskoulun jälkei juoksua harrastan missään muotoa ei o mun juttu ja nilkat ei kestä nykysellään sitä
- AnonyymiUUSI
Voidaan kävellä käsillä sit?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voidaan kävellä käsillä sit?
Entäs semmonen pershiihto?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entäs semmonen pershiihto?
Joo, sekin onnistuu kyllä. Meen kaivelee paksuja housuja, ettei kulu kesken puhki :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802025
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1611748Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461696- 1231473
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561248Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia541145Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581010- 70919
- 15899
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26897