Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Anonyymi-ap

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauniiseen käteen, pitäisi päänsä kiinni ja poistuisi kuntapolitiikasta.

86

1882

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se polonen pullukka älyä. Iso pää punasena julistaa omaa totuuttaan ja hanski ja jussi virnistelee vierellä tuoden julki omaa viisauttaan ja vielä ihan häpeilemättä. Kumpiki pihalla ku tamponin naru....

• Anonyymi

Aina voi valittaa..

• Anonyymi

Kyllä, kulut helposti kaksinkertaistuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, kulut helposti kaksinkertaistuu.

Revon suvulla on pätäkkää!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei muuten pääse Persujen Hall of Fameen. Ja huonohan tuo, pelkkä sakko on, vielä. Ehdonalaisella pääsisi korkeammalle. Ilmeisesti prospect jäsenyyspaikkaan on nyt mahdollisuus, muodollisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuten pääse Persujen Hall of Fameen. Ja huonohan tuo, pelkkä sakko on, vielä. Ehdonalaisella pääsisi korkeammalle. Ilmeisesti prospect jäsenyyspaikkaan on nyt mahdollisuus, muodollisesti.

Support support!!

• Anonyymi

Toivottavasti häntä ei valita mihinkään luottamustoimeen valtuustossa tai hallituksessa. Tuomio osoittaa miten vähän hän osaa käyttää harkintaa omassa käytöksessään ja miten huono yhteistyö kyky hänellä on. Tavallinen rivivaltuutetun rooli käy parhaiten, jos meinaa vielä tuomionkin jälkeen paikallispolitiikkona jatkaa.

Peiliin katsomisen paikka Haapaveden Perussuomalaisilla ja näytön paikka siinä, että saadaanko yksi mies kuriin ja puolueen maine normalisoitua. Onhan teillä hyvin käyttäytyviä ja osaavia henkilöitä muitakin luottamuspaikoille laittaa. Näytönpaikka!

• Anonyymi

No kuka noista persuista hänet kuriin laittaa? Arkoja vikisijöitä, jotka ei taatusti uskalla poikkipuolista sanaa sanoa.

• Anonyymi

Hyvihä ilkalla pääsi valtuustoonki ja jonku se pittää kepuja paimentaa!! Onnex keput hävis vaaleissa paikan ja nyyt pienpuolueet voi johtaa kaupunkia loppuu kepun päsmäröinti

• Anonyymi

Samanlaiset sikailijat tuotakin poloista äänesti. Kun persujen ulkomuotoa katsoo, niin eipä ole hurraamista, kaikki enemmän tai vähemmän kuvottavia.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Repohan sylkäisee tuossa videossa kahdesti Mattilaa kohti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sana pthyi on sylkäisy niin sitten se on?!?

Kun sohvaperunat ohjelman yksi osallistujista sai tuomion kunnianloukkauksesta sanasta pesärosvo niin silloin sen saa mistä tahansa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä sylkäise. On se kumma,että käräjäoikeus ei ole antanut Poliisin lausunnolle painoarvoa. Tutkinnan tehnyt Poliisi on käräjillä antanut lausunnon,jossa sanoo,että ei näe tilanteessa sylkemistä.
        Muu onkin sitten sana sanaa vastaan,mitä ovat puolin jos toisin sanoneet.
        Jospa asia kääntyisi oikein päin vielä korkeammassa oikeusistuimessa. Sana sanaa vastaan minulle painoarvoa on sillä, että päätoimittaja kirjoitti Haapavedelle tullessaan heti hyvin raflaavan ja vääristelevän kuvauksen Revon käytöksestä valtuuston kokouksessa,josta sitten olikin tallenne olemassa. Tallenteelta jokainen saattoi tarkistaa,että Revon käytöksessä ei ollut mitään Mattilan väittämää huonoa käytöstä. En usko Mattilan sanaan. Toivottavasti asia menee käsittelyyn ylemmälle oikeusportaalle. Videolla ei näy sylkemistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä sylkäise. On se kumma,että käräjäoikeus ei ole antanut Poliisin lausunnolle painoarvoa. Tutkinnan tehnyt Poliisi on käräjillä antanut lausunnon,jossa sanoo,että ei näe tilanteessa sylkemistä.
        Jospa asia kääntyisi oikein päin vielä korkeammassa oikeusistuimessa. Sana sanaa vastaan minulle painoarvoa on sillä, että päätoimittaja kirjoitti Haapavedelle tullessaan heti hyvin raflaavan ja vääristelevän kuvauksen Revon käytöksestä valtuuston kokouksessa,josta sitten olikin tallenne olemassa. Tallenteelta jokainen saattoi tarkistaa,että Revon käytöksessä ei ollut mitään Mattilan väittämää huonoa käytöstä. En usko Mattilan sanaan. Toivottavasti asia menee käsittelyyn ylemmälle oikeusportaalle. Videolla ei näy sylkemistä.

Mene hoviin, mutta pitääkö siitä täällä vaahdota. Äänetön video ei todista mitään, mutta sinun liikehdintä kertoo kyllä jotain suurta kiihtymistä. Miten se sanonta menikään.. "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa". En usko sitä ettetkö olisi haukkunut Mattilaa. Ja uhoa sinusta näkyy löytyvän sekä livenä, että somessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan kepulaiset ollut päättämässä tuomiosta 🤔😆😂🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene hoviin, mutta pitääkö siitä täällä vaahdota. Äänetön video ei todista mitään, mutta sinun liikehdintä kertoo kyllä jotain suurta kiihtymistä. Miten se sanonta menikään.. "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa". En usko sitä ettetkö olisi haukkunut Mattilaa. Ja uhoa sinusta näkyy löytyvän sekä livenä, että somessa.

20:52selle
        Sanot mene ja sinä. Kenelle sinä sanot? Minä en ole asianosainen. Katsoin videon. Olen seurannut miten lehti kohtelee Repoa. Olen tullut varovaiseksi lehden sanaan. Se,että jostakin on kirjoitettu lehdessä ja jotakin on väitetty,ei tee asiasta vielä totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan kepulaiset ollut päättämässä tuomiosta 🤔😆😂🤣🤣

Kepulaiset maallikkolautamiehet jos on olleet päättämässä,niin lopputulos ei yllätä.

• Anonyymi

Sitähän se meuhkasi käräjien jälkeen, että pitää laittaa jakoon ja miksei Haapavesi-lehti laita. S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun sohvaperunat ohjelman yksi osallistujista sai tuomion kunnianloukkauksesta sanasta pesärosvo niin silloin sen saa mistä tahansa?

Olen pyytänyt oikeudelta päätöksen. Kohta näen, onko kyse sylkäisystä. Ehkä kaikki sanat ovat riittäneet tuomioon, eikä sylkäisyä ole huomioitu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nähnyt päätöksen ja olen lähes vakuuttunut, että ylemmät portaat eivät ota asiaa käsittelyyn. No, saahan sinne ainakin yrittää valittaa, jos on kokenut vääryyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanot mene ja sinä. Kenelle sinä sanot? Minä en ole asianosainen. Katsoin videon. Olen seurannut miten lehti kohtelee Repoa. Olen tullut varovaiseksi lehden sanaan. Se,että jostakin on kirjoitettu lehdessä ja jotakin on väitetty,ei tee asiasta vielä totta.

Ja Revon sanomisissa ei ole mitään perää. Puhuu täyttä paskaa koko ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käräjäoikeuden mukaan se on sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Videolla ei näy Revon syljentä, eikä vittuilu, mutta sen näkee selvästi, että Repo on hyvin kiihtyneessä tilassa! Hän kiilaa aggressiivisesti Annen eteen ottaakseen jotain ja tämän jälkeen räyhää niin aggressiivisesti, että Anneakin ihan silmin nähden pelottaa. Videolta on siis erittäin hyvin nähtävissä Annen pelko. Kukapa nainen ei pelkäisi, jos noin kiivas mies tulee uhittelemaan. Eräs yhtä aikaa kaupassa ollut kuuli itsekin Revon herjan heiton, vaikkei edes ollut samassa hyllyn välissä. Hän kuuli aggressiivista lehmäksi yms nimittelyä, jonka kuullessaan ei vielä tiennyt, kuka siellä raivosi. Samalla kauppakäynnillä hän näki itsensä Revon kassajonossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kepulaiset maallikkolautamiehet jos on olleet päättämässä,niin lopputulos ei yllätä.

Ei tainnut olla yhtään maallikkoa päättämässä tästä asiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai saakeli, olet oikein seurannut miten lehti kohtelee Repoa, voihan kilin pallit. Oletko yhtään ehtinyt seurata miten Repo kohtelee ihmisiä, katso vaikka yksi valtuustokokous, siellä se huutaa ja mesoaa. Viimeksi sitä kun isälleen ei järjestetty hiljaista hetkeä. No siksi ei järjestetty kun kaikki inhosi sitä tyyppiä niin maan palijo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Revon sanomisissa ei ole mitään perää. Puhuu täyttä paskaa koko ajan.

Sitähän se tekee koko ajan ja jotkut, sanonko mitkä, uskovat. Voi niitä reppanoita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai saakeli, olet oikein seurannut miten lehti kohtelee Repoa, voihan kilin pallit. Oletko yhtään ehtinyt seurata miten Repo kohtelee ihmisiä, katso vaikka yksi valtuustokokous, siellä se huutaa ja mesoaa. Viimeksi sitä kun isälleen ei järjestetty hiljaista hetkeä. No siksi ei järjestetty kun kaikki inhosi sitä tyyppiä niin maan palijo.

Eikä inhonnut. Marttia muistaa sen ajan ihmiset monet kiitollisuudella. Oli heikomman puolella.
        Olen kokoukset seurannut. Ei huuda eikä menoa. On aiheesta sanonut ja on ihan syystä ollut välillä vihastunut siihen,miten kepet ja aisankannattajat ovat mennä vuosina toimineet. Elkääpä keput värittäkö asiaa,vaikka teillehän se on kova paikka,kun vääryydet on nostettu esiin.

• Anonyymi

Käräjäoikeus tuomitsi 57-vuotiaasta Ilkka Pekka Sakari Revon kunnianloukkauksesta 20 päiväsakkoon, mikä tekee hänen tuloillaan 760 euroa. Lisäksi Revon pitää korvata Anne Mattilalle 600 euroa tämän kärsimyksistä sekä lähes 10 000 euroa oikeudenkäyntikuluja. IL

Yhteensä 11360e tuli tälle suunsoitolle hintaa. Luulis nyt oopivan käyttäytymään. Opettaja vielä, pitäis olla esimerkkinä lapsille ja nuorille. Meneepä nyt monen kuun palkat töppäilyjen korvauksiin. Hävetä eikä anteeksi osaa pyytää, persu kun on.

• Anonyymi

Missä rikosuhrimaksu? Ajoin ylinopeutta, sakkoa 600€ ja 40€ rikosuhrimaksu päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä rikosuhrimaksu? Ajoin ylinopeutta, sakkoa 600€ ja 40€ rikosuhrimaksu päälle.

Ainakin kannattaa kaikkien pysyä nyt pois Sokkarilta, siellä on liian jännittävää.

• Anonyymi

Kait se joutuu maksamaan jotain omalle asianajajallekin.

• Anonyymi

Mistäpä mies ottaa rahat?

• Anonyymi

En enää ihmettele teitä Haapavetiset, jos ja kun tuollaisen vielä äänestätte valtuustoon. Kertoo teistä enemmän kuin tuhannen sanaa.

• Anonyymi

Huomioi kuitenkin, että vain 85 typerystä tuota äänesti.

• Anonyymi

On aina yhtä noloa pyhäjärven trolli kuinka sinä peukutat kaikilla palstoilla omia avauksiasi ja viestejäsi. Aiheena niissä aina yksi ja sama persujen maalittaminen.

• Anonyymi

On aina yhtä noloa nämä sinun paukutukset kaikilla palstoilla, aina sama virsi, aiheena yksi ja sama, totuuden kieltäminen Revon tekosista. Humalojan uskovaisessa kodissa kotikasvatus kantanut hedelmää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On aina yhtä noloa nämä sinun paukutukset kaikilla palstoilla, aina sama virsi, aiheena yksi ja sama, totuuden kieltäminen Revon tekosista. Humalojan uskovaisessa kodissa kotikasvatus kantanut hedelmää.

Anonyymi
        2025-04-15 16:36:50
        Miksi sinä AINA hyökkäät muiden kirjoittajien kimppuun kaikilla palstoilla joissa sinä persuja maalitat ylläpidon suojista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymi
        2025-04-15 16:36:50
        Miksi sinä AINA hyökkäät muiden kirjoittajien kimppuun kaikilla palstoilla joissa sinä persuja maalitat ylläpidon suojista?

Miksi sinä aina hyökkäät muiden kirjoittajien kimppuun kaikilla palstoilla joissa sinä meitä fiksuja maalitat nimettömyyden suojista? Tosin kaikkihan toki tietää kuka olet.

• Anonyymi

Oikeus voitti. Hyvä, että Iltalehti näytti valvontakameravideon. Iso summa Ilkalle maksettavaksi. Toivottavasti Ilkan asianajokulut ei mene veronmaksajien kukkarosta, vaan Ilkka maksaa ne itse.

• Anonyymi

17:23
        Repohan itse on pyytänyt julkaisemaan videon,koska siitä näkee selvästi,että mitään sylkäisemistä ei ole tapahtunut. Ei ollut mitään piilotettavaa,joten itse on pyytänyt videon julkistamaan.
        Onko jatkossa niin,että valvontakameroiden videoita ei tarvitse huomioida,jos se osoittaa syytetyn syyttömäksi?
        Ja sana sanaa vastaan uskotaan aineisto,jonka toinen on autossaan höpissyt sanelukoneelle " todistusaineistoksi"?
        Silloinhan minäkin voin mennä autoon nauhoittelemaan väitteitä ja syytellä ketä vaan korvausten toivossa.
        En pidä oikeana käräjäiukeuden päätöstä. Hyvä jos menee hoviin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

17:23
        Repohan itse on pyytänyt julkaisemaan videon,koska siitä näkee selvästi,että mitään sylkäisemistä ei ole tapahtunut. Ei ollut mitään piilotettavaa,joten itse on pyytänyt videon julkistamaan.
        Onko jatkossa niin,että valvontakameroiden videoita ei tarvitse huomioida,jos se osoittaa syytetyn syyttömäksi?
        Ja sana sanaa vastaan uskotaan aineisto,jonka toinen on autossaan höpissyt sanelukoneelle " todistusaineistoksi"?
        Silloinhan minäkin voin mennä autoon nauhoittelemaan väitteitä ja syytellä ketä vaan korvausten toivossa.
        En pidä oikeana käräjäiukeuden päätöstä. Hyvä jos menee hoviin.

Pyydä Ilkalta nähdä päätös. Kait ne siinä perustelee, miksi tuohon ratkaisuun ovat päätyneet. Ei niitä ilman perusteluita tehdä.

• Anonyymi

Ja vielä äänestetään valtuustoon. Tyhmiä riittää.

• Anonyymi

Toivottavasti tajuaa olla valittamatta hoviin. Tuomio pysyy samana ja korvattavaa tulisi tuhansia euroja lisää.

• Anonyymi

Meidän perheestä kaikki äänestävät huomenna Ilkkaa.

• Anonyymi

Miksi lehden päätoimittaja Mattila saa julkisesti ja todella useita kertoja haukkua ja nimitellä Repoa, eikä Mattilaa syytetä toisen henkilön loukkaamisesta.... MIKSI.....?

• Anonyymi

Totuuden saa kertoa.

• Anonyymi

Pistäppä tänne näkösälle missä toimittaja on hukkunut Repoa ja miksi hän ei sitten syyttänyt kunnianloukkauksesta jos näin on tapahtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuuden saa kertoa.

Nimen omaan. Mutta valheita ei saa kertoa. Siinäpä se asian ydin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pistäppä tänne näkösälle missä toimittaja on hukkunut Repoa ja miksi hän ei sitten syyttänyt kunnianloukkauksesta jos näin on tapahtunut.

Aivan! Ei ole eikä tule. Mutta täällähän on helppo huudella!

• Anonyymi

Repo itse voi viedä asian käräjille, jos kokee niin. Ehkä tässä asiassa on kokenut, ettei ole syytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle tulee kyseinen lehti ja olen lukutaitoinen, sieltä voi jokainen lukea

• Anonyymi

Haapavesi saa hyvää mainosta. Kommentoijat ihmettelevät, miten tuommonen ihminen on voitu äänestää valtuustoon ja aikovat kiertää semmosen paskakaupungin kaukaa.

• Anonyymi

Oliskohan jo aika antaa rauha tämän asian vatvomiselle kun se ei meille kuulu ja lisäksi luulen ettei asia oo vielä läheskään loppuun taputeltu. Jos kaikesta sanomisesta ja olettamisista tuomioita ruvetaan jakeleen niin puoli kylää kävis jatkuvia käräjiä. Monessa asiassa käräjilläkin on sana sanaa vastaan ja se jolla on varaa hyvään tuomariin voi luulla olevansa voittaja. Uhoaminen tässä vaiheessa on brutaalia ja alentavaa kaikille

• Anonyymi

Varaa hyvää tuomarii????????

• Anonyymi

Onhan tuo nyt tuotu monen lehden palstoilla koko kansan tietoon.

• Anonyymi

Höpö, ei tuomaria osteta eikä valita itse. Asianajajathan ovat olleet heillä molemmilla. Pitääkö päätellä, että Maaningasta ei ole mihinkään vai miten pitää tulkita sanomisesi?

• Anonyymi

Juurikin itse sanoit sen miksi asian vatvomista pitää pitää yllä, koska asiaa viedään seuraaviin oikeusasteisiin. Kuntalaisten (85) äänestämä luottamushenkilö saa juurikin asianmukaisen huomion täällä S24 palstalaisten vatvoessa asiaa.

• Anonyymi

Samahan tuo. Repo vei kepun maanrakoon. Nyt Ilkka rauhoitu ja lepää aikasi. Näytä rauhallisuutesi ja yhteistökyky nyt tulevalla kaudella. Menneet ajat ja niistä seuraavat tuomiot eivät haittaa kun kepu on saatu alas.

Jos yhteistyö nyt onnistuu persuilta, on vaalivoitto ensi kuntavaaleissa VARMA SIIS VARMA

• Anonyymi

Olen niin samalla kannalla,että. Nyt lepää. Anna muiden kantaa taakkaa välillä. Seuraava vaalivoitto on VARNA! Olet tehnyt enemmän kuin yhden miehen pitäisi joutua tekemään. Nyt on muitten vuoro. Olet ansainnut lepoa. Sinä sait sellaisen muutoksen Haapavedellä aikaan,että edellinen sukupolvi ei olis uskonut. Nyt oli se päivä! Sait voiton kepuista! Nyt lepää. Sinustakin täuäytyy välittää ja pitää huolta. Sinulla on omakin elämä. Olet tehnyt enemmän kuin kukaan muu kepujen M kaatamiseksi. Sydämestä kiitos.

• Anonyymi

Voi teitä reppanoita Haapavetisiä, levätkää nyt kaikki, että taas jaksatte töpeksiä.

• Anonyymi

Kyllä on ollut vuosia kova ajojahti ja painostus yhtä henkilöä kohtaan.
      Kyllä tuo saisi jo loppua.
      Lehtikin tehnyt osansa. Ei ole asiallista julkaista pilakuvia samasta ihmisestä useita kertoja. Kyllä saa mennä lehtinainenkin itseensä ja miettiä kirjoituksiaan.

• Anonyymi

Syyllistätkö myös ne Revon ajojahtaamat henkilöt? Ovatko he syystä Revon mustamaalaamia vai onko Repo näissäkin tapauksissa syytön?

• Anonyymi

On se kumma miten te Illlllllllkan esikunnan edustajat jaksatte edelleen puolustaa tätä pystyyn nostettua sikaa ja nähdä vääryyttä vain hänen ympärillään. Täytyy Illllllllkassa olla kyllä uskomatonta vetovoimaa teihin raukkoihin.

• Anonyymi

Liikaa on joutunut uhraamaan itsestään yksi ihminen Haapaveden suunnan muuttamiseksi. Liian paljon on annettu kuormaa ja taakkaa ja tuolla luonteella on lähtenyt niitä myös kantamaan. Ilkka on ollut 12 vuotta lumiauran kärkenä raivaamassa tietä auki pienille puolueille ja on tuonut esille julkisuuteen kepujen ja kepujen etupiirien toimet.

Ilkka on joutunut olemaan vahva ja tiukka kamppaillessaan vääryyksiä vastaan. Henkilökohtaisesti ei ole hyötynyt yhtään mitenkään,mutta kaikki haitat on saanut ja kovan ajojahdin kohteeksi joutunut.

Ilkka teki kovimman työn. Nyt toivon,että pienryhmistä eniten ääniä saaneet ottavat ja kantavat työstä saadun hedelmän vastuineen kaikkineen. Äänestäjinä haluamme nähdä sen, että pienpuolueet eivät palaa kepujen perässähiihtäjiksi,vaan tekevät hyvät taustaselvittelytyöt ja muistavat,että Haapavetiset äänesti teitä saadakseen muutosta ,ei enää kepujen linjaa vaan pienryhmien yhteinen linja silloin kun asiat sitä vaatii. Huolehtikaa,että lakia noudatetaan ja että resursseja jaetaan oikeudenmukaisesti,virat avoimeen hakuun ja valitkaa pätevimmät. Yritysten tukemisessa tasapuolisuus. Tarkkaa talouspolitiikkaa ja vähempiosaisista ja syrjäkylistä huolehtimista. Koittakaa yhteisellä innolla luoda kaupunkiimme elinvoimaa, työpaikkoja ja osallistavaa,kaikkia kunnioittavaa ilmapiiriä.
      Pienryhmiin me asetamme toivomme nyt kaupunkimme kehittämisessä. Avoin ja kaikkien aloitteita tukeva ilmapiiri vie Haapavettä eteenpäin. Mitkä asiat ovat Haapaveden erityispiirteitä ja vahvuuksia? Miten kaupunki,yritykset ja oppilaitokset voisivat tehdä yhteistyötä?Kannustakaa ja aktivoikaa myös kolmatta sektoria ja täällä toimivia yhdistyksiä.
      Sijoittakaa Haapavetistä rahaa kannattaviin investointeihin.
      Huolehtikaa kaupungin työntekijöiden jaksamisesta,työilmapiiristä ja kannustimista.
      Luokaa kaupunkiin tapahtumia,joissa ei tuoda ollenkaan esille politiikkaa,vaan vaalitaan yhteishenkeä ja täällä asumisen iloa ( musiikkiviikot ja wanhan woiman päivät Oulaisissa esim. toimii näin). Ei mitään: äänestetään kepujen joulukuusi voittajaksi ja raahataan se kuusenraato keskustaan liikenneympyrään,että muistuu mieleen mitä kuusta kuuleminen) Tällaisesta halutaan tyystin eroon. Näyttäkää pienpuolueet,että teillä on hyvä meininki,niin tuplaamme saamanne äänet seuraavissa vaaleissa.
      Onnea historiallisesta pienpuolueiden vaalivoitosta.
      Ja tukea Ilkalle haastavaan elämäntilanteeseen. Kiitos tekemästäsi suuresta työstä Haapavetisten eteen.

• Anonyymi

Lusikoitoot nyt soppansa viimeistä lusikallista myöten.
        Vai että pitäisi ylistysviisuja veisata ja mirhamilla voidella paikkakunnan maineen pilaaja?

Tuo viraali kaupassa video saa monen miettimään miksi Haapavedellä kaupungin asioista päättämässä on naisten päälle räyhääjä?
        Aiheettomat rikosilmoitukset ja valitukset kuin myös paikallislehdessä mielipiteinä ja muina kirjoituksina julkaistut Repo kannanotot kohdentuvat muiden syyttelyyn ja henkilömaalitus solvaamisiin jopa ei poliittisiin henkilöihin kohdentuen.

Nyt kun käräjillä on viimein punnittu sanat ja teot toivottavasti muutkin rohkaistuvat samaan että rauha palaa paikkakunnalle.

Räyhäriitely valtuustosta käsin yhden poskisolistin voimin on saatava päätökseen .
        Tämä on uuden valtuuston tärkein tehtävä ja se näkyy myös vaalituloksessa.
        Dispoon vie nyt entisen ykkösviulistin poliittinen ura.
        Siellä on rauhaisaa toteuttaa niin rakasta tyhjän tuolin politikkaansa..

• Repo sai 85 haapavetisen äänen. 85 haapavetistä kannattaa hänen tapaansa politikoida. Kaikki muut pienryhmien äänestäjät haluavat myös muutosta.. irti Revon päsmäröinnistä ja "aina minä ja muut ei mittää"-tyylistä. Politiikka ei ole yksintekemistä.

Hyvä ettei yhdelläkään puolueella ole määräenemmistöä, koska se antaa aivan uudenlaisen mahdollisuuden jokaiselle valtuutetulle osallistua asioiden käsittelyyn ja päätäntään. Jokainen valtuutettu on uuden edessä, mutta hyvin te pärjäättä, kun teette kaiken yhteistyöllä yli puoluerajojen. Tsemppiä!

• Ennen vastuun kantoi keskusta ollessaan enemmistö valtuustossa. Repo teki paljon työtä paljastustyöllään. Hänen mielestään kaikki keskustan työ oli kieroutunutta, mutta sehän ei pidä paikkaansa. Ei Haapavettä enää olisi, jos kaikki Revon väitteet pitäisi paikkansa.

Ennen vastuun kantoi siis keskusta ja nyt vastuunkanto jakautuu kaikkien puolueiden ja Haryn kesken.. kuntalaisten toiveiden mukaan.

Miksi siis kirjoitat "Ilkka teki kovimman työn. Nyt toivon,että pienryhmistä eniten ääniä saaneet ottavat ja kantavat työstä saadun hedelmän vastuineen kaikkineen."?? Onko vastuunkanto Revolle niin vieras ajatus, että tukijoukon pitää puuttua tähän siirtämällä vastuuta hänen leveiltä olkapäiltä taas toisaalle? Eikö Repo kestä vastuun ottoa? Painaako vastuu enemmän kuin se, että tutkitutetaan toisten päätöksiä eri oikeusasteissa?

Vastuunotto on painava vastuu, johon pitää sitoutua täysillä meidän kuntalaisten hyväksi. Äänestäjät äänestää ja valtuutetut tekevät parhaansa juurikin päätöksentekopaikalla, eivät käräjillä!

• Anonyymi
        Chinchillan kirjoitti:

Ennen vastuun kantoi keskusta ollessaan enemmistö valtuustossa. Repo teki paljon työtä paljastustyöllään. Hänen mielestään kaikki keskustan työ oli kieroutunutta, mutta sehän ei pidä paikkaansa. Ei Haapavettä enää olisi, jos kaikki Revon väitteet pitäisi paikkansa.

Ennen vastuun kantoi siis keskusta ja nyt vastuunkanto jakautuu kaikkien puolueiden ja Haryn kesken.. kuntalaisten toiveiden mukaan.

Miksi siis kirjoitat "Ilkka teki kovimman työn. Nyt toivon,että pienryhmistä eniten ääniä saaneet ottavat ja kantavat työstä saadun hedelmän vastuineen kaikkineen."?? Onko vastuunkanto Revolle niin vieras ajatus, että tukijoukon pitää puuttua tähän siirtämällä vastuuta hänen leveiltä olkapäiltä taas toisaalle? Eikö Repo kestä vastuun ottoa? Painaako vastuu enemmän kuin se, että tutkitutetaan toisten päätöksiä eri oikeusasteissa?

Vastuunotto on painava vastuu, johon pitää sitoutua täysillä meidän kuntalaisten hyväksi. Äänestäjät äänestää ja valtuutetut tekevät parhaansa juurikin päätöksentekopaikalla, eivät käräjillä!

15:36
        Et ymmärtänyt kirjoitukseni ydintä. Ja heti kärkeen selkeytän sinulle,että en ole Ilkka,kummallista kun kommentoijat toisinaan näyttää luulevan,että puhelimen ruudun takana olisi Ilkka. Kai sillä on muutakin tekemistä kuin lukea täältä nimettömiä kommentteja?
        Minun pointti pitkään Haapaveden politiikkaa seuranneena oli se,että ilman Revon tekemää kovaa työtä kepujen toimien julkisuuteen saattamisessa ja myöskin valitusten tekemisissä ( hallinto-oikeus palautti monet päätökset,jotka keput ovat rynnineet läpi enemmistövoimallaan) laittomina takaisin kuntaan, ilman monia tällaisia selvitystöitä ja niistä yksin vastuun kantamista ( yksinään tuo on taistellut) eivät kaupunkilaiset olisi aktivoituneet näkemään muutkin puolueet hyvänä mahdollisuutena ja mahdollisina vetureina tässä kepulandiassa. Striimaukset ovat avanneet ihmisten silmät huomaamaan ja korvat kuulemaan. Loppuhan onkin sitten äänestäjistä kiinni.

Vastuun kantaminen. Selvittelytyö. Tarvittaessa valitukset jos jonkin asian laillisuus täytyy selvittää ja päätös saada muutettua. Mukava nähdä tuleeko nyt vaaleissa pärjänneistä Harysta ja Vasemmistosta vahvoja toimijoita. Toivottavasti.

• Anonyymi kirjoitti:

15:36
        Et ymmärtänyt kirjoitukseni ydintä. Ja heti kärkeen selkeytän sinulle,että en ole Ilkka,kummallista kun kommentoijat toisinaan näyttää luulevan,että puhelimen ruudun takana olisi Ilkka. Kai sillä on muutakin tekemistä kuin lukea täältä nimettömiä kommentteja?
        Minun pointti pitkään Haapaveden politiikkaa seuranneena oli se,että ilman Revon tekemää kovaa työtä kepujen toimien julkisuuteen saattamisessa ja myöskin valitusten tekemisissä ( hallinto-oikeus palautti monet päätökset,jotka keput ovat rynnineet läpi enemmistövoimallaan) laittomina takaisin kuntaan, ilman monia tällaisia selvitystöitä ja niistä yksin vastuun kantamista ( yksinään tuo on taistellut) eivät kaupunkilaiset olisi aktivoituneet näkemään muutkin puolueet hyvänä mahdollisuutena ja mahdollisina vetureina tässä kepulandiassa. Striimaukset ovat avanneet ihmisten silmät huomaamaan ja korvat kuulemaan. Loppuhan onkin sitten äänestäjistä kiinni.

Vastuun kantaminen. Selvittelytyö. Tarvittaessa valitukset jos jonkin asian laillisuus täytyy selvittää ja päätös saada muutettua. Mukava nähdä tuleeko nyt vaaleissa pärjänneistä Harysta ja Vasemmistosta vahvoja toimijoita. Toivottavasti.

"Mukava nähdä tuleeko nyt vaaleissa pärjänneistä Harysta ja Vasemmistosta vahvoja toimijoita. Toivottavasti."
        Eikö mielestäsi vaaleissa pärjänneitä ole kaikki valtuutetut? Etkö toivo heistä kaikista vahvoja toimijoita?
        Minä toivon, että Haapavesi pärjää paremmin tulevilla valtuustokausilla yhteistyön ja yhteisten arvojen vuoksi.

• Anonyymi

Haapavesi-lehti on demari. Lopettakaa tilaus.

• Anonyymi

Kun tullaan leivättömän pöydän ääreen, voi panna päälleen muutakin kuin villapaidan. Ja irtolaiskassin voi ottaa pois.

• Anonyymi

Luokanopettaja, KM.

• Anonyymi

Siis leikin- ja laulunmaisteri.

• Anonyymi

Uudet käräjät odottavat Repoa loppukuusta. Mielenkiintoista kuulla, miten niissä käy?

• Anonyymi

Vieläkö on opettajana? Kummallista, jos luottamus vielä säilynyt vaikka käräjillä istuu myötyrinsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö on opettajana? Kummallista, jos luottamus vielä säilynyt vaikka käräjillä istuu myötyrinsä.

Mahtaa siinä olla lapsille esimerkki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se Pyhäjoen virka ole näihin aikoihin katkolla?

• Anonyymi

Ilkalle voimia ja jaksamista olla rakkikoirien jyrsittävänä, mutta älä lannistu, äläkä kuuntele mitä ympärilläsi meuhkaavat, auraamasi polku on hyvä, kuljetaan sitä.

• Anonyymi

Repo toivottaa Ilkalle jaksamista. heh heh

• Anonyymi

Vai että rakkikoirat jyrsii?

Nämä Ilikan vasallit ne hyvin pärjäsivätkin.
        Ari Haukipuro sai peräti 0 ääntä .
        Aholat vaihtelevasti 3 äänestä ylöspäin ja tämä Paavo Törmälehto ???

Jotakin meni pahasti pieleen kun näitä vaalien alla olleita makkaranmussutustilaisuuksia tarkastellaan kokonaisuutena.

Söikö äänet Pohteen vastustaminen, tuulivoimaloiden vastustaminen vai kenties se hiljainen hyväksyntä tyhjien tuolien politiikalle Haapa-asunnossa konkurssivaateineen?

Uhmakkaastihan sitä pienpuolueiden tulevana johtajana näissä kotikutoisissa vaalitilaisuuksissa esiinnyttiin muulloin kuin paikalla oli puolueesta kansanedustajia tai peräti puolueen johtaja.

Tai olisiko kyse niistä rikosilmoituksista kaupunginjohtajaa kohtaan tahi tutkintapyynnöistä väitettyjen talousrötösten osilta?
        Tätä listausta voisi jatkaa mutta selkeää on se että äänimäärät romahtivat kun työ yhteisen edun tavoittelemiseksi ei omien kehujensa mukaan valtuustotyön konkaria kiinnostanut.

Niin tai näin tuo video riittää kertomaan kaiken oleellisen,,,

• Anonyymi

Evvk. Eli, ei vois vähempää kiinnostaa. Kriminaalit.

• Anonyymi

Aikoinaan eräs hyvin kuuluisa Suomalainen taidemaalari sanoi, että se on aivan sama mitä lehdet kirjoittelevat, tärkeintä on, että kirjoittelevat, koska juuri tämän kautta pysyy näkyvissä ja tapetilla, muuten ihmiset unohtaisivat.
      Josta paljon puhutaan, siitä paljon tykätään !

• Anonyymi
      UUSI

Tykätään tai ei tykätä. Jos Haapaveellä saisi ehdokkaalle antaa miinusäänen, eräs valtuutettu olisi siinä äänestyksessä murskaavan ylivoimainen!

• Anonyymi
        UUSI

Tai inhotus-äänissäkin tietäisin ylivoimaisen voittajan.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      30
      5567
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      183
      2128
    3. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      8
      1778
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      162
      1659
    5. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      32
      1354
    6. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      68
      1352
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1344
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1204
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1175
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      215
      1121
    Aihe