Käveli tuolla puistossa jonkun pitkän miehen kanssa suutelivat tai siis pussasivat🤭
Näin sun vaimos eilen
28
389
Vastaukset
- Anonyymi
Höpötystä.
- Anonyymi
Pitkä mies eli siis pidempi kuin minä? Reippaasti yli 180cm?
- Anonyymi
Ehkä paljon pidempi ehkä ei ihan 190 tai oli
- Anonyymi
Parempi kun ei sano mitään kun niin,,
- Anonyymi
Se olin minä ja rakkaani astraalitasolla jo aviossa kävelemässä, tsori
- Anonyymi
Niijust☺️
- Anonyymi
Ei mulla ole vaimoa
- Anonyymi
koskaan kävele kenenkään itseäni vanhemman ihmisen kanssa yhtään missään! fakta tietona tämä! äläkä väritä.
- Anonyymi
Kuka tuo hihittäjä on joka näitä pikkulapsen tasoisia aloituksia tänne viljelee ihan joka välissä. Eikö oikeasti elämässä ole mitään muuta minään päivänä. Koko ajan tätä samaa tyyliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tuo hihittäjä on joka näitä pikkulapsen tasoisia aloituksia tänne viljelee ihan joka välissä. Eikö oikeasti elämässä ole mitään muuta minään päivänä. Koko ajan tätä samaa tyyliä.
Joo siis tämä palsta on niin täysin outo nykyään että ei täällä enää tee yhtään mitään. Ei yhtään järkevää aloitusta enää koskaan ja hirveitä draamoja ja tappeluita päivästä toiseen. Miten ihmiset jaksaa.
- Anonyymi
He olivat noin viisikymppisiä mommo ja pappa😛oli kyllä ruskeat hiukset molemmilla tai toisella pitkät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo siis tämä palsta on niin täysin outo nykyään että ei täällä enää tee yhtään mitään. Ei yhtään järkevää aloitusta enää koskaan ja hirveitä draamoja ja tappeluita päivästä toiseen. Miten ihmiset jaksaa.
Mielestäni tämä on hauskaa luettavaa ja kuva kirjoitella näihin 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni tämä on hauskaa luettavaa ja kuva kirjoitella näihin 🤗
Kiva**
- Anonyymi
Kuka puhui iästä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He olivat noin viisikymppisiä mommo ja pappa😛oli kyllä ruskeat hiukset molemmilla tai toisella pitkät.
Eli nainen parhaassa iässä.
- Anonyymi
Jos se oli ap:n mies?
- Anonyymi
En katsonut oliko niillä sormuksia
- Anonyymi
Rakkaus huokui heistä 😅
- Anonyymi
Niin näit, katsoin kun kieli sulla lipoi kuin vihaisella koiralla, kun nauroit.
- Anonyymi
Olen onnellinen vaimoni puolesta, ole sinäkin?
- Anonyymi
Olisi suotavaa kertoa asiasta ihan irl. todella järjenköyhää pitää itsellään tieto. Etkö itse haluaisi tietää tuollaisesta? Niinpä...
- Anonyymi
Se olin minä. Vaimoani kun en muille jaa.😉
- Anonyymi
Ps. Kun selvästi tahdot osingoille niin pyydä vaimoltani siihen lupa😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps. Kun selvästi tahdot osingoille niin pyydä vaimoltani siihen lupa😉
Hän antoi jo. Sai ihan kunnola
- Anonyymi
Hienoa, että kelpaa muillekin!
- Anonyymi
Mutta sai nyt niin hyvää ja isoa ettei tule takasi
- Anonyymi
Tätä olen epäillytkin :( en riitä hänelle
- Anonyymi
Minulle on ihan sama mitä tekee asumuserossa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja4723671Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan252259Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1402009- 1101656
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul491492Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta361294Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa661246En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm841245Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan141240Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631186