Käveli tuolla puistossa jonkun pitkän miehen kanssa suutelivat tai siis pussasivat🤭
Näin sun vaimos eilen
28
365
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Höpötystä.
- AnonyymiUUSI
Pitkä mies eli siis pidempi kuin minä? Reippaasti yli 180cm?
- AnonyymiUUSI
Ehkä paljon pidempi ehkä ei ihan 190 tai oli
- AnonyymiUUSI
Parempi kun ei sano mitään kun niin,,
- AnonyymiUUSI
Se olin minä ja rakkaani astraalitasolla jo aviossa kävelemässä, tsori
- AnonyymiUUSI
Niijust☺️
- AnonyymiUUSI
Ei mulla ole vaimoa
- AnonyymiUUSI
koskaan kävele kenenkään itseäni vanhemman ihmisen kanssa yhtään missään! fakta tietona tämä! äläkä väritä.
- AnonyymiUUSI
Kuka tuo hihittäjä on joka näitä pikkulapsen tasoisia aloituksia tänne viljelee ihan joka välissä. Eikö oikeasti elämässä ole mitään muuta minään päivänä. Koko ajan tätä samaa tyyliä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tuo hihittäjä on joka näitä pikkulapsen tasoisia aloituksia tänne viljelee ihan joka välissä. Eikö oikeasti elämässä ole mitään muuta minään päivänä. Koko ajan tätä samaa tyyliä.
Joo siis tämä palsta on niin täysin outo nykyään että ei täällä enää tee yhtään mitään. Ei yhtään järkevää aloitusta enää koskaan ja hirveitä draamoja ja tappeluita päivästä toiseen. Miten ihmiset jaksaa.
- AnonyymiUUSI
He olivat noin viisikymppisiä mommo ja pappa😛oli kyllä ruskeat hiukset molemmilla tai toisella pitkät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo siis tämä palsta on niin täysin outo nykyään että ei täällä enää tee yhtään mitään. Ei yhtään järkevää aloitusta enää koskaan ja hirveitä draamoja ja tappeluita päivästä toiseen. Miten ihmiset jaksaa.
Mielestäni tämä on hauskaa luettavaa ja kuva kirjoitella näihin 🤗
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni tämä on hauskaa luettavaa ja kuva kirjoitella näihin 🤗
Kiva**
- AnonyymiUUSI
Kuka puhui iästä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
He olivat noin viisikymppisiä mommo ja pappa😛oli kyllä ruskeat hiukset molemmilla tai toisella pitkät.
Eli nainen parhaassa iässä.
- AnonyymiUUSI
Jos se oli ap:n mies?
- AnonyymiUUSI
En katsonut oliko niillä sormuksia
- AnonyymiUUSI
Rakkaus huokui heistä 😅
- AnonyymiUUSI
Niin näit, katsoin kun kieli sulla lipoi kuin vihaisella koiralla, kun nauroit.
- AnonyymiUUSI
Olen onnellinen vaimoni puolesta, ole sinäkin?
- AnonyymiUUSI
Olisi suotavaa kertoa asiasta ihan irl. todella järjenköyhää pitää itsellään tieto. Etkö itse haluaisi tietää tuollaisesta? Niinpä...
- AnonyymiUUSI
Se olin minä. Vaimoani kun en muille jaa.😉
- AnonyymiUUSI
Ps. Kun selvästi tahdot osingoille niin pyydä vaimoltani siihen lupa😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ps. Kun selvästi tahdot osingoille niin pyydä vaimoltani siihen lupa😉
Hän antoi jo. Sai ihan kunnola
- AnonyymiUUSI
Hienoa, että kelpaa muillekin!
- AnonyymiUUSI
Mutta sai nyt niin hyvää ja isoa ettei tule takasi
- AnonyymiUUSI
Tätä olen epäillytkin :( en riitä hänelle
- AnonyymiUUSI
Minulle on ihan sama mitä tekee asumuserossa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802095
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641836Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461786- 1231503
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1701334Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia571297Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen621084- 71981
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27952- 15929