Kaikille. Eritysesti hänelle.
En palaa enää palstalle vaan alan elää.
En kuluta enempää aikaa täällä ja keskityn rakkaimpiini. He tarvitsevat minua.
Miehelle toivon, että jos jotain on alkaakseen välillämme se tapahtukoon oikeassa elämässä. Tulen kyllä vastaan ja olen sinun, jos sinäkin sitä toivot.
Hyvästi palsta!
Hyvää kevättä
51
521
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Okei.
- AnonyymiUUSI
Mitä tuohon muutakaan toteis 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuohon muutakaan toteis 😂
😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Taas jättö kirjoitus samalta henkilöltä.
- AnonyymiUUSI
Jep, eilen jätti viimeks. Sitä ennen toissapäivänä jne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ette te voi tietää. Ei kaikki ole yhtä addiktoituneita tähän paikkaan kuin te.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ette te voi tietää. Ei kaikki ole yhtä addiktoituneita tähän paikkaan kuin te.
Taisi palata jo 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taisi palata jo 😂
En ole sama henkilö. Turhaa arvuuttelette.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei oikein gubbemieksiluulia toi sun vain
yhden kirjoittajan oletus toimi sivustolla jossa käy vähitää 100000 ihmistä joka päivä . - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taisi palata jo 😂
😂😂😂
Ei hitto. Tänne tullessa olis hyvä lukea varoitus palsta-addiktoitumisesta :D
Eikö joku jo todennu, että ei ole enää rakasta, mutta silti ei pääse täältä pois 😅 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Ei hitto. Tänne tullessa olis hyvä lukea varoitus palsta-addiktoitumisesta :D
Eikö joku jo todennu, että ei ole enää rakasta, mutta silti ei pääse täältä pois 😅Aika moni taitaa jäädä tänne jumiin vaikkei ketään enää kaipaisikaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika moni taitaa jäädä tänne jumiin vaikkei ketään enää kaipaisikaan.
Tai sitten ei.
- AnonyymiUUSI
Siinähän odottelee irl ihmettä.
- AnonyymiUUSI
Vielä, kun tietäisi kuka olet ja kenelle?
- AnonyymiUUSI
Taisitte savustaa nyt, vuorossa nuoren naisen joka viihdytti teitä pitkään omalla iloisuudellaan, remseällä tyylillä.
- AnonyymiUUSI
Jaa.
- AnonyymiUUSI
Pussataanko?
😎☀️- AnonyymiUUSI
🫂😘😘😘😘😘😘😘😘
😎☀️ - AnonyymiUUSI
Emme pussaa koskaan. Et ole sen ikäinen, etkä sen tyyppinen mies jotka kiinnostavat minua parisuhdetta ajatellen!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🫂😘😘😘😘😘😘😘😘
😎☀️Missä ihanista ihanin?
- AnonyymiUUSI
Olisi ihana pussailla sillei pitkään. Ja se ainakin oikois mutkia suoraksi.
- AnonyymiUUSI
Aloittaja on jo kaukana kun tämä ketju sai taas tietyn härkkijän joka tunkee joka ketjuun ettei missään saa olla rauhassa eikä muut jutella. Hänen on pakko sotkea kaikki.
- AnonyymiUUSI
Olen saman huomannut. Todellinen palsta-asukki ja nettihäirikkö. Rekisteröintipakko pitäisi olla.
- AnonyymiUUSI
Hän tietää kyllä varmasti itsensä. Enkä jatka tästä, kiire muualle nyt. Nyt on muuten tosi kaunis ilma ulkona ja lämmin joten suosittelen muillekin ihmisille edes ulkoilua jos ei muuta ole. Mutta mun täytyy mennä muualle ehkä illalla ulos sitten. 💛
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän tietää kyllä varmasti itsensä. Enkä jatka tästä, kiire muualle nyt. Nyt on muuten tosi kaunis ilma ulkona ja lämmin joten suosittelen muillekin ihmisille edes ulkoilua jos ei muuta ole. Mutta mun täytyy mennä muualle ehkä illalla ulos sitten. 💛
Heh heh 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen saman huomannut. Todellinen palsta-asukki ja nettihäirikkö. Rekisteröintipakko pitäisi olla.
Rekisteröi vaan reikäs!
- AnonyymiUUSI
Ota tänään siemen
yksi kerrallaan
ota ja valitse
sellainen siemen
joka sisimmässäsi
kutsuu sinua vahvimmin
Pidä siementä hetki kämmenelläsi
puhalla hellästi se matkaan
anna sen leijua
kohota korkeuksiin
Tunne kiitollisuuden voima
miten pienestä siemenestä
voi kasvaa suuria
voimakkaita asioita.
Hyvää jatkoa kevääseen.- AnonyymiUUSI
Gubben typerä tekoälyruno 💩💩💩💩
- AnonyymiUUSI
🥹
🚬🧔🏻- AnonyymiUUSI
siinä toinen häirikkö
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
siinä toinen häirikkö
No nehän on samaa porukkaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No nehän on samaa porukkaa.
Palstan uudet häiriköt johon kuuluu useita henkilöitä ja oikein kertovat kuinka nauttivat kiusata vieraita ihmisiä. Tervettä hommaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstan uudet häiriköt johon kuuluu useita henkilöitä ja oikein kertovat kuinka nauttivat kiusata vieraita ihmisiä. Tervettä hommaa.
Siinä kolmas häirikkö
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole!
Kiitos sulle jollekin sivusta, en todellakaan kuulu noiden ihmisten joukkoon mitenkään ihan päin vastoin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sulle jollekin sivusta, en todellakaan kuulu noiden ihmisten joukkoon mitenkään ihan päin vastoin.
Enkä itse myös vaikka kovin esitetään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinä kolmas häirikkö
Ja sinä neljäntenä.
- AnonyymiUUSI
❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
voitko todella pitää tuon ja pysyä pois?palsta oli ennen sinua paljon parempi ja aidosti ja oikeasti kaipaavat pääsivät esiin, lopeta todella kirjoittaminen tänne kiitos,ymmärrän että olet päästädi sairas ja kuvittelet kaiken olevan sulle ei ole lopeta kiitos
- AnonyymiUUSI
Oletpas epäreilu. Kuka sinä olet kenenkään päänterveyttä arvioimaan?
Nyt taitaa pilkka osua omaan nilkkaan. Taidat itse kuvitella asioita.
Aloittaja nimenomaan kaipaa kauniisti. - AnonyymiUUSI
Onko tosiaan noin eilen illasta ja viime yö aamun. Tais olla ihan jotain muuta. Mielensäpahoittajat ja häiriköt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletpas epäreilu. Kuka sinä olet kenenkään päänterveyttä arvioimaan?
Nyt taitaa pilkka osua omaan nilkkaan. Taidat itse kuvitella asioita.
Aloittaja nimenomaan kaipaa kauniisti.tuo alottaja on sotkenut kaikki ketjut jo kauan luulemalla ja heittämällä että kaikki ovat hänelle,vaihtaa vaan emojia välillä eikä tajua että kaikki ei todellakaan ole hänelle,taidat itse puolustaa itseäsi et vieläkään jättänyt palstaa lopeta kiitos
- AnonyymiUUSI
Muille meni aika paljon ristiriitoja ja epäonnea ruletissa. Älä unohda heitä.
- AnonyymiUUSI
Sinähän aioit poistua täältä mutta siis olet edelleen eli koko päivän ollut, Ei tainnut lähteminen onnistua ihan putkeen.
- AnonyymiUUSI
Kiitos samoin sinulle. Olkoon onni myötä ja tsemppiä miehen kanssa. 👋
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä, Jeesus myötä 🙏
- AnonyymiUUSI
Nonni. Eiköhän tää meidän juttu ollut tässä. Hyvästi sitten. Tykkään sinusta.
🧔🏻- AnonyymiUUSI
Mun lähtöä kiiteltiin 😂
- AnonyymiUUSI
Kuka nyt lähti?
- AnonyymiUUSI
Ei minulta...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801975
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591697Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461656- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1521220Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501072Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 15879
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26867- 69862