Olisi ihana saada runkata tumman,arabi, turkkilaisen miehen isoa kalua ja nähdä iso livenä yhden kerran edes.olisiko ketään miestä joka voisi auttaa. Itäsuomesta.
Ulkomaalaista
20
759
Vastaukset
- Anonyymi
Olet onnekas minä olen puoliksi lähi idätäläinen. Kiinnostaisko paksu muna?
- Anonyymi
Kyllä olisi kiva.
- Anonyymi
Miten saa yhteyden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saa yhteyden
Mihin haluaisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saa yhteyden
Oon sitten Karvanen jos ei haittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saa yhteyden
Voitais vaikka alkaa seurustelemaan ja seksiä myös kun siltä tuntuu. Pitäisi muutenkin täyttää halut aina sillon tällöin tyhjentää kivekset naiseen. Puhun suomea hyvin koska olen syntynyt täällä. Isäni on lähi idästä.jos kelpaa sulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitais vaikka alkaa seurustelemaan ja seksiä myös kun siltä tuntuu. Pitäisi muutenkin täyttää halut aina sillon tällöin tyhjentää kivekset naiseen. Puhun suomea hyvin koska olen syntynyt täällä. Isäni on lähi idästä.jos kelpaa sulle?
Onko sinulla antaaa Kik tai sähköposti voisi ottaa sitä kautta yhteyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin haluaisit?
Laita sähköposti tai Kik tunnus otan yhteyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miten saa yhteyden sinuun
- Anonyymi
Miks haluut mamu munaa?
- Anonyymi
Olisi kiva koittaa niinkuin kirjoitin aloitukseen
- Anonyymi
Täti taitaa nyt olla setä🤣🤣
- Anonyymi
En oo arabi mut melkee turkist ku oon bulgariast. Mul on iso kalu jota voisin kyl antaa jos löytyy joku hyvä
- Anonyymi
XD et oo kyl koskaa ees käyny bulgarias ku sanot et siel on aavikkoo
- Anonyymi
Uuh. Tummat isot kalut on todella ihania ja kiihottavia. Suurin osa niissä vain on se vika että aivan liian puhtaita. Ei ole luonnollisen miehekkäät hajut mukana. Joutuu tosi usein imemään hevoselta. Spermaa toki tulee 50 miehen edestä.
- Anonyymi
Aika paljon
Tummaa mies Kuopiosta ota yhteyttä
- Anonyymi
Onneksi täällä stadissa on paikkoja missä pääsee nauttimaan ulkomaalisten kaluista. Olen saanut runkata, imeä, panna ja minua on pannut moni Lähi-Idästä ja Afrikan suunnalta oleva mies. On siinä oma eksotiikkansa vaikka loppupelissä ei ne kyrvät kovin paljon toisistaan eroa. No, kyllä mustan miehen kolvi on yleensä paljon suurempi kuin normi eurooppalaisen. Hyvin nekin kyllä sujahtaa takapuoleen ja tuo ihanan orgasmin.
- Anonyymi
Kyllä olis kiihottavaa katsella kun turkkilainen karvainen paksumunainen mies panis vaimoa.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337