Jos on niin olisit tajunnut asioiden todellisen laidan jo aikoja sitten, mutta uskot niitä ihmisiä jotka ovat huolellisesti rakentaneet elämäni tähän pisteeseen, ja vienyt minut väärälle tielle.
Jos olis, niin et ajattelis noin mustavalkoisesti.
Jos olis niin et juoksis validaation antajien perässä.
Oot nainen joko hyvin sairas, tai aika saapas
Ei sun ÄO voi olla 80 korkeampi
22
365
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miksi olet niin vihainen🤯😵
- AnonyymiUUSI
Seurasi ei kiinnosta. Puhu niiden kanssa keiden kanssa painit menemään täällä.
- AnonyymiUUSI
Valitsen saappaan koska en juurikaan täällä ole. Eilen illalla n 1,5 ja nyt ollut hetken.
- AnonyymiUUSI
Pikkulinnut kertoo kyllä missä mennään.
- AnonyymiUUSI
Mä en kuule tajua kaikkea ihan heti ja olen tosi saapas! Mutta onneks en ole kaipaamasi henkilö. Mulla on kuitenkin sydän paikallaan. -sivusta-
- AnonyymiUUSI
Samaa sanoisin minäkin! Fiksut ihmiset ei hauku noin. Sitä paitsi minulla ympärillä ihmisiä, jotka hyväksyy minut juuri tällaisena kuin olen. Jos joku noin ajattelee minusta, en todellakaan halua olla tekemisissä sellaisen kanssa. Tämä näin tiedoksi
- AnonyymiUUSI
Onko joku jättänyt gubben?
- AnonyymiUUSI
Eikös gubbe ja Irma mennyt vasta naimisiin,rakoileeko onni jo nyt?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Irmalla on uusi mies
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Irmalla on uusi mies
😳..
Oho - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kas kun et tiedä vaikka joka paikkaan nokkas työnnät 😆
- AnonyymiUUSI
joo. oon täysin ulapalla ns
- AnonyymiUUSI
Saatan tajuta. Uskon vain todellisuuteen.
Rakastan ketä rakastan ja teen jatkossa asioita hänen eteensä vain irl. - AnonyymiUUSI
Kiinnosta koko äö oletuksen mukaan pitäs ol hieman yli 120 mu ilman maalaisjärkiä täysin hyödytön sekin ei auta työn saannissa jos osaaminen puuttuu silti
- AnonyymiUUSI
Menerkös se niin, että mitä vetävämpi sitä tyhmempi🤔
- AnonyymiUUSI
On se ihan todistetusti 110.
Mutta olen myös hullu niinkuin jo sanoin .
Naiselta. - AnonyymiUUSI
Aloituksesta tuli mieleen että joskus sitä melkein jopa toivoisi olevansa saapas. Olisin jo varmaan parisuhteessa ellei äo:ni olisi yli 130 …mutta tälläinen ”blondi nainen” olen vaan.
- AnonyymiUUSI
Monet hyvin älykkäät ihmiset ovat parisuhteessa tai ovat olleet, joten älykkyys ei välttämättä ole este ollenkaan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Monet hyvin älykkäät ihmiset ovat parisuhteessa tai ovat olleet, joten älykkyys ei välttämättä ole este ollenkaan!
Monet miehet pelkäävät älykkäitä naisia. Huomaan myös pettämisen hyvin herkästi mikä osaltaan vaikuttaa siihen että jatkan matkaani herkästi. En usko mitä tahansa selityksiä ja saatan tarkkailla tilanteiden kehittymistä pitkänkin aikaa. Olen usein kiinnostunut henkilön moraalikäsityksestä mutta en tuomitse ketään. Tällä tavalla älykkyys ainakin itsellä vaikuttaa pariutumiseen. Useimmiten helpompaa on olla hyvin kevyissä jutuissa jolloin syvää luottamussuhdetta ei tarvitse rakentaa varsinkin jos miehessä on piirteitä jotka vaikuttavat hänen uskollisuuteen ja sitoutumiskykyynsä.
- AnonyymiUUSI
Oon hyvin sairas saapas 🤪
- AnonyymiUUSI
Saapashan minä.
Voitko kertoa selkosuomella mitä sinä haluat? - AnonyymiUUSI
Sun näyttää olevan vaikea ymmärtää milloin sun seuraa ei haluta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801975
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591697Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461656- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1531222Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501082Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 15879
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26867- 69862