Vastaa siihen viestiin? Jätät mut vastauksia vaille
Sä et siis
24
324
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin viestiin?
- Anonyymi
Mihin olet laittanut viestin?
- Anonyymi
Ei ole ees tullut viesti perille
- Anonyymi
Mitä viestissä lukee?
- Anonyymi
Missä sovelluksessa lähetit?
- Anonyymi
Paperisena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paperisena
Oikein postissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paperisena
Ei ole tullut
- Anonyymi
Vastaisin viestiin, jos sellaisen saisin. "Hiljaisuuskin" on kait vastaus jollain tapaa.
- Anonyymi
Ei ole kiva olla vastausta vailla kun tunteet sanoitin siihen täysin
- Anonyymi
Voi sentään sinun kanssa! Minulla ei ole minkäänlaisia tunteita sinua kohtaan! Minun näkökulmasta katsoen olet ahdistava roikkuja ja siksi olen inhonnut sinua jo pidemmän aikaa!
- Anonyymi
Vastaisin jos olisi tullut perille.
- Anonyymi
No kannattaisiko katsoa esim roskapostit
- Anonyymi
Joka paikassa ei enää jaeta joka päivä postia.
Ehkä kolme kertaa viikossa.- Anonyymi
2-3 kertaa viikossa maaseudulle. Jos kirjeen lähettää niin vähintään viikko menee, vaikka naapurikunnasta olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2-3 kertaa viikossa maaseudulle. Jos kirjeen lähettää niin vähintään viikko menee, vaikka naapurikunnasta olisi.
Joo, siksi kirjeitä ei enää lähetetä. Kaikki ei tule edes perille. Ja viereiseen naapurin laatikkoon menee joka viikko jotain.
- Anonyymi
Meillä 2 kertaa viikos ja esim mulle ei pitäis edes kirjettä tulla kun oon siirtynyt paperittomaan postiin jo aikoja sitten
Ehkä AP hän on myös lopettanut paperin käytön
Suomi.fi viesti on varmempi tai säpö tai
Pikaviesti jutut nykyään kun toi perinteinen posti posti ellet vie kirjettä kaivattusi ovelle tai postiluukkuun asti .
Täysin sivusta.
- Anonyymi
Mihin laitoit sen viestin? Oon poistanut ylimääräiset sovellukset.
- Anonyymi
varmuudeksi. En lähde mukaan siihen, eli en ole teidän käytettävissä tai sinun. Eli valitsen edelleen omat suunnitelmat. rahan, työn, perheen ja jos löytyy mies niin onhan vielä aikaa vauvoillekin. ei pakko, näinkin hyvä. eli hylätään se 3 vuoden ehdotus ja 69 jutut myös. Eli se naisesi varmaan odottaa myös tätä päätöstä, ja se on kielteinen. en ole mukana.
- Anonyymi
eipä ole mitään sanottavaa ,kerrankin
- Anonyymi
En ole saanut mitään viestiä
T. Nainen- Anonyymi
En odota viestiä keneltäkään, enkä lähetä yhtäkään viestiä kenellekään!
- Anonyymi
Ehkä se alkoi vasta sorvaamaaan hieroglyfejä. Tai kasvattamaan sitä puuta, josta vastauspaperi aikanaan tehdään.
- Anonyymi
Jotkut tekee asiat perusteellisesti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3612853Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151088Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28978En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82943- 80918
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849