että oon "kaivannut" sua.
Ei kukaan tiedä
20
549
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei se mitään. Ei tiedä kaivattusikaan.
- AnonyymiUUSI
Vain huumorilla.
- AnonyymiUUSI
Joo, en oo mäkään kertonut kenellekään, kun ei oo mitään kerrottavaa. Sydän vaan sanoo itsensä irti, mut en valita.
- AnonyymiUUSI
Sanoi jo aikoja sitten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanoi jo aikoja sitten.
Koska?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska?
Talvella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Talvella.
Jaa heti sillon ensi tapaamisella?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Talvella.
Ai sydän siis sanoi itsensä irti? Sori mulla menee välillä ymmärtää.
- AnonyymiUUSI
Kaivannut olen häntä vieläkin. Mitä tulee romanttiseen minuun niin olen selvästi jymähtäjä ja kestää oman aikansa että taistelen itseni pois tästä suosta. 🌤️ Ehkä kesä parantaa mieltä pienesti.
- AnonyymiUUSI
Ja sehän kestää tasan niin kauan kun sä pelkäät päästää irti.,
Ja niistä asioita mistä tykkää saa vieläkin tykätä . Aina voi löytyä joku muu toteuttamaan omia unelmia ja toiveita
kun yks ihminen ei pysty tai vaihtaa toiseen suuntaan tai muihin juttuihin .
Voi sitä päivää ku sä voitat pelkosi ❤️
Pelkojen selättäminen on upea tunne . - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sehän kestää tasan niin kauan kun sä pelkäät päästää irti.,
Ja niistä asioita mistä tykkää saa vieläkin tykätä . Aina voi löytyä joku muu toteuttamaan omia unelmia ja toiveita
kun yks ihminen ei pysty tai vaihtaa toiseen suuntaan tai muihin juttuihin .
Voi sitä päivää ku sä voitat pelkosi ❤️
Pelkojen selättäminen on upea tunne .Toi on niin totta ja niin hyvin sanottu. Kiitos sinulle kuka oletkaan! 😊💗
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toi on niin totta ja niin hyvin sanottu. Kiitos sinulle kuka oletkaan! 😊💗
Millon yks ajatuksis vieläkin mukana Jonka niin kovin toivoisin ton yläpuolinen viestin lukevan .
Jouduin vaikean luopumisen eteen.
Jättämään ihmisen. Joka pelkää menettää.
En voinu oman terveyden tilan takia tehdä muuta. Halusin säästää vielä pahemmalta
Koska rakastin 😭💔 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millon yks ajatuksis vieläkin mukana Jonka niin kovin toivoisin ton yläpuolinen viestin lukevan .
Jouduin vaikean luopumisen eteen.
Jättämään ihmisen. Joka pelkää menettää.
En voinu oman terveyden tilan takia tehdä muuta. Halusin säästää vielä pahemmalta
Koska rakastin 😭💔Olen sitä mieltä, että totuus on se, mitä ihmiset tarvitsevat. Kertoo suoraan miten on, eikä pimitä mitään.
- AnonyymiUUSI
No sen mä kyllä uskon. Mä odotin niin paljon viime kesää että olisimme voineet nauttia sen yhdessä mutta paljon petollisuutta kohtasin. Tuskin edes arvasit viime viikolla kun viime viikolla suunnittelimme tulevaa kesää ja mitä voisimme yhdessä tehdä, miten tärkeää se minulle oli. Tuskin arvasit sitäkään miten hyvältä tuntui kun puhuimme ettei tarvi mitään salailla. Tiedän että kaivata voi monia enkä ole vaatinut sinulta muuta avoimuutta sen suhteen. Se kyllä turhauttaa että piilottelet asioita ja täälläkin esität juttumme aivan muuksi toisille. Olen sulle kuitenkin ollut enemmän kuin reilu sinulle.
- AnonyymiUUSI
Sama. Tää on vaan mun, mun pääkopan ja "hänen" salaisuus.
- AnonyymiUUSI
Ok.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ok.
Ja dille vastailemassa taas tuntemattomien juttuihin 😆
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja dille vastailemassa taas tuntemattomien juttuihin 😆
Ehkä hän yrittää sanoa paljon strategisesti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän yrittää sanoa paljon strategisesti
Kuten se kolmen ”hienostuneen” pisteen mies jätä..lause…auki..very..mystistä..
- AnonyymiUUSI
Sama. En ole kertonut kenellekään, ainoa joka voisi aavistaa on kaivattu itse. Näin miehellä sivustalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822188
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1651899Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451874- 1261586
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641439Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1771407Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771201Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311054- 711033
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni66973