Jos toisesta tykkää niin kyllä hänet haluaa tavata

Anonyymi-ap

Usein, paljon, mutta ei liikaa. Siksipä arvon mennyt romanssini, en aio enää yrittää mitään. Voit huokaista helpotuksesta 🌞

27

491

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

🌤️🌊🩵 kaikkea hyvää sulle sinne

• Anonyymi
        UUSI

Kuin myös 🌞

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin myös 🌞

Oletko sä miehiinpäin mies,,?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sä miehiinpäin mies,,?

Ei ole mieheltä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin myös 🌞

Itse en allekirjoita aloitusta ihan noin? Ehkä silloin mahdollista toikin, jos tietää sen, että tunne on sama molemminpuolin. Jos vähänkin epäilee toista, eikä luota toiseen täysin niin aloituksen ajatus todennäköisesti epäonnistuu? Tykkääminen on samalla luottamista toiseen, jos se puuttuu niin toinen on vähemmän merkityksellinen toiselle.

• Anonyymi
      UUSI

Kiitos tiedosta, en ymmärrä, miksi yrität satuttaa näillä viesteillä. Etkö saanutkaan vastakaikua? Harmi ettei satuta nää.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole tarkoituskaan satuttaa, hän saa juuri sen mitä minulta haluaakin 🌞

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Menikö tämä miehelle?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Menikö tämä miehelle?

Meni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi voinut mielellään jutella ja selvittää. Et voi toisen puolesta tuollaisia johtopäätöksiä tehdä. Tai voit toki, mutta ei pidä välttämättä paikkansa. Voi hyvin!

• Anonyymi
      UUSI

Tapaaminen ei onnistunut
      Välimat ja muut syyt perusteella.
      Ja tänään ymmärsin miksi ei .
      Yhteiselo olis tuhonnu molemmat❣️🤯
      Naiselta.

• Anonyymi
      UUSI

Koska minä en ole tykännyt kenestäkään, en ole myöskään halunnut tavata. Eikö se ollut päivänselvää. Minulle ainoa tosi tärkeä asia oli saada tehdä töitä itselle hyvin tärkeässä vakituisessa työpaikassa. Menetin ison osan elämänilostani, kun tuo toive ei toteutunut ja syy miksi niin ei tapahtunut oli projektin aloittaminen. Sen luvatta aloittaminen oli kauhea erehdys!

• Anonyymi
        UUSI

Voi luoja ...

• Anonyymi
      UUSI

Kiva juttu. Milloin se eka yritys tulee?

• Anonyymi
        UUSI

Laskelmieni mukaan enemmän kuin koskaan elämässäni kenellekään miehelle, siitä voi päätellä todella paljon kaikenlaista.

• Anonyymi
      UUSI

Höpötystä höpötyksen perään.

• Anonyymi
        UUSI

Kirjoitan tänne vain kun olen tosissani

• Anonyymi
      UUSI

Olen omasta mielestäni niin pöljä että en halua tavata häntä enkä että hän tapaa minunlaiseni miehen. En osaa käyttäytyä ja menen siksi lukkoon.

• Anonyymi
        UUSI

Oletan että kirjoitat tän sille toiselle vaikka menet minunkin seurassani lukkoon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletan että kirjoitat tän sille toiselle vaikka menet minunkin seurassani lukkoon.

Älä tule ätmi sekoilemaan niiden toisten kanssa tähän. Sun elämässä muuta olekaan kuin toisia ja sulla ei ensimmäistäkään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi. Minä en ole missään niin että kaksi naista kamppailisi huomiostani.

• Anonyymi
      UUSI

Periaatteessa juuri noin,
      mutta ison poikkeuksen muodostaa neurootikot:
      he kun haluavat elää elämästään 80% päänsä sisällä ja organisoida asiat siellä eikä tosielämässä. Aika palavasti saa olla rakastunut että sellaista elämästä lintsaamista jaksaa. Mutta koettu sekin. En suosittele.

Hieman liioitellen voisi sanoa, että jotkut ovat kiinni itsessään kuin pienessä vauvassa, eikä ”vapaita iltoja” ole tarjolla kuten muilla. Tällaiset tyypit ihan oikeasti näkevät mielitiettyään tyyliin 2-4 kertaa kuussa, mikä olisi muilla käsittämättömän harvoin.

• Anonyymi
        UUSI

Turha tätä on enää puntaroida. Toivottavasti itse opin virheistäni ja ehkä myös hän osaa syventyä omaankin käytökseen jollaista en ole mieheltä kokenut koskaan. Arvostus nolla ja sitä oli lopputulemakin

• Anonyymi
        UUSI

Oonkohan mä perkele joku neurootikko 😳
        Nepsy sittenkin ....🤔
        Kuulostaa ihan mun korvien. Väliltä
        Ja kyllä paljon menevä ihminen tässä mun lähistöllä ja elämässä olisi onnellinen
        Joka tarvii sitä toisenlaista elämää
        Ja sosiaalisia kuvioita
        trikkereitä paljon enempi ....

Toki on mulla ADD ki
        Naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Turha tätä on enää puntaroida. Toivottavasti itse opin virheistäni ja ehkä myös hän osaa syventyä omaankin käytökseen jollaista en ole mieheltä kokenut koskaan. Arvostus nolla ja sitä oli lopputulemakin

Jos luuli vain, että et ole kuitenkaan kiinnostunut tai jopa, että olet varattu. Ei tarvitse kuin yksi väärinkästys, jos ei sitä korjaa, näkemättömyyteen. Harva varmaan toista välttää, mutta jos välimatkaa paljon ja kumpikaan ei uskalla viestittää, niin äkkiä noin tapahtuu. Ei mitään kummallista tuo tuossa tpauksessa. Olisitte vain puhuneet edes kerran.

• Anonyymi
      UUSI

Olisittepa kuitenki suoraan selvittäneet. Ei aina ole noin yksinkertaista.

• Anonyymi
      UUSI

Jos ette vielä päässeet aloittamaankaan, niin ei ole vielä romannssiksi asti kehittynytkään. Puhumista varmaan puolin ja toisin tarvitaan. Tunteita voi olla, mutta ne ei johda mihinkään ilman puhumista. Neuvo sivusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      1975
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      159
      1697
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1656
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1443
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      152
      1220
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      50
      1072
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      990
    8. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      879
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      867
    10. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      69
      862
    Aihe