Usein, paljon, mutta ei liikaa. Siksipä arvon mennyt romanssini, en aio enää yrittää mitään. Voit huokaista helpotuksesta 🌞
Jos toisesta tykkää niin kyllä hänet haluaa tavata
27
491
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
🌤️🌊🩵 kaikkea hyvää sulle sinne
- AnonyymiUUSI
Kuin myös 🌞
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuin myös 🌞
Oletko sä miehiinpäin mies,,?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sä miehiinpäin mies,,?
Ei ole mieheltä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuin myös 🌞
Itse en allekirjoita aloitusta ihan noin? Ehkä silloin mahdollista toikin, jos tietää sen, että tunne on sama molemminpuolin. Jos vähänkin epäilee toista, eikä luota toiseen täysin niin aloituksen ajatus todennäköisesti epäonnistuu? Tykkääminen on samalla luottamista toiseen, jos se puuttuu niin toinen on vähemmän merkityksellinen toiselle.
- AnonyymiUUSI
Kiitos tiedosta, en ymmärrä, miksi yrität satuttaa näillä viesteillä. Etkö saanutkaan vastakaikua? Harmi ettei satuta nää.
- AnonyymiUUSI
Ei ole tarkoituskaan satuttaa, hän saa juuri sen mitä minulta haluaakin 🌞
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Menikö tämä miehelle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Menikö tämä miehelle?
Meni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisi voinut mielellään jutella ja selvittää. Et voi toisen puolesta tuollaisia johtopäätöksiä tehdä. Tai voit toki, mutta ei pidä välttämättä paikkansa. Voi hyvin!
- AnonyymiUUSI
Tapaaminen ei onnistunut
Välimat ja muut syyt perusteella.
Ja tänään ymmärsin miksi ei .
Yhteiselo olis tuhonnu molemmat❣️🤯
Naiselta. - AnonyymiUUSI
Koska minä en ole tykännyt kenestäkään, en ole myöskään halunnut tavata. Eikö se ollut päivänselvää. Minulle ainoa tosi tärkeä asia oli saada tehdä töitä itselle hyvin tärkeässä vakituisessa työpaikassa. Menetin ison osan elämänilostani, kun tuo toive ei toteutunut ja syy miksi niin ei tapahtunut oli projektin aloittaminen. Sen luvatta aloittaminen oli kauhea erehdys!
- AnonyymiUUSI
Voi luoja ...
- AnonyymiUUSI
Kiva juttu. Milloin se eka yritys tulee?
- AnonyymiUUSI
Laskelmieni mukaan enemmän kuin koskaan elämässäni kenellekään miehelle, siitä voi päätellä todella paljon kaikenlaista.
- AnonyymiUUSI
Höpötystä höpötyksen perään.
- AnonyymiUUSI
Kirjoitan tänne vain kun olen tosissani
- AnonyymiUUSI
Olen omasta mielestäni niin pöljä että en halua tavata häntä enkä että hän tapaa minunlaiseni miehen. En osaa käyttäytyä ja menen siksi lukkoon.
- AnonyymiUUSI
Oletan että kirjoitat tän sille toiselle vaikka menet minunkin seurassani lukkoon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletan että kirjoitat tän sille toiselle vaikka menet minunkin seurassani lukkoon.
Älä tule ätmi sekoilemaan niiden toisten kanssa tähän. Sun elämässä muuta olekaan kuin toisia ja sulla ei ensimmäistäkään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ohi. Minä en ole missään niin että kaksi naista kamppailisi huomiostani.
- AnonyymiUUSI
Periaatteessa juuri noin,
mutta ison poikkeuksen muodostaa neurootikot:
he kun haluavat elää elämästään 80% päänsä sisällä ja organisoida asiat siellä eikä tosielämässä. Aika palavasti saa olla rakastunut että sellaista elämästä lintsaamista jaksaa. Mutta koettu sekin. En suosittele.
Hieman liioitellen voisi sanoa, että jotkut ovat kiinni itsessään kuin pienessä vauvassa, eikä ”vapaita iltoja” ole tarjolla kuten muilla. Tällaiset tyypit ihan oikeasti näkevät mielitiettyään tyyliin 2-4 kertaa kuussa, mikä olisi muilla käsittämättömän harvoin.- AnonyymiUUSI
Turha tätä on enää puntaroida. Toivottavasti itse opin virheistäni ja ehkä myös hän osaa syventyä omaankin käytökseen jollaista en ole mieheltä kokenut koskaan. Arvostus nolla ja sitä oli lopputulemakin
- AnonyymiUUSI
Oonkohan mä perkele joku neurootikko 😳
Nepsy sittenkin ....🤔
Kuulostaa ihan mun korvien. Väliltä
Ja kyllä paljon menevä ihminen tässä mun lähistöllä ja elämässä olisi onnellinen
Joka tarvii sitä toisenlaista elämää
Ja sosiaalisia kuvioita
trikkereitä paljon enempi ....
Toki on mulla ADD ki
Naiselta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Turha tätä on enää puntaroida. Toivottavasti itse opin virheistäni ja ehkä myös hän osaa syventyä omaankin käytökseen jollaista en ole mieheltä kokenut koskaan. Arvostus nolla ja sitä oli lopputulemakin
Jos luuli vain, että et ole kuitenkaan kiinnostunut tai jopa, että olet varattu. Ei tarvitse kuin yksi väärinkästys, jos ei sitä korjaa, näkemättömyyteen. Harva varmaan toista välttää, mutta jos välimatkaa paljon ja kumpikaan ei uskalla viestittää, niin äkkiä noin tapahtuu. Ei mitään kummallista tuo tuossa tpauksessa. Olisitte vain puhuneet edes kerran.
- AnonyymiUUSI
Olisittepa kuitenki suoraan selvittäneet. Ei aina ole noin yksinkertaista.
- AnonyymiUUSI
Jos ette vielä päässeet aloittamaankaan, niin ei ole vielä romannssiksi asti kehittynytkään. Puhumista varmaan puolin ja toisin tarvitaan. Tunteita voi olla, mutta ne ei johda mihinkään ilman puhumista. Neuvo sivusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801975
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591697Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461656- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1521220Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501072Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 15879
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26867- 69862