Se ois oikeestaan aika vapauttavaa, ei tarttis leikkiä miestä ja sais treenaa vaa pyllyy🤭. Saisit täyden kontrollin musta, ja nähä kuin nainen oon. Kyl sä oot se mies meidän suhtees vaik nainen ootkin, mut sun vahvat puolet vaa vetää entist enemmän puoleensa ja tuo turvaa. Kun vaan hyväksyisit mut tälläsenä "heikkona", pelkään että etit jotain vahvaa suojelijaa, koska et usko et tällänen heikko voi pärjää.. mut et oo nähnyt mua vihasena tai kuin oikeudenmukainen osaan olla mulle tärkeist asioist..
No voin mä olla sun herkkä epävakaa transtytyskin jos et miehist enää tykkää
13
246
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sä oot kyllä niin kaunis, mut mies silti. Ainakin mulle.
- AnonyymiUUSI
Sullakin on "komee" perse.
- AnonyymiUUSI
En ole ikinä kaivannut mitään suojelijaa. Ja saat olla niin nainen kuin haluat, vaikka miehistä ainoastaan seksuaalisesti pidänkin. Mutta anna sit mun olla mies myös :)
- AnonyymiUUSI
Kuultu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuultu.
Ai jo niin kuultu jo? :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai jo niin kuultu jo? :D
Joo, aika kuultaa sitten kahdestaan... :)
- AnonyymiUUSI
Kenelle naiselle tämä menee.
Minnepäin suomea..
En halua omia kun en usko et tää olis mulle vaikka vois ollakkin ...
Vaikka kuulostaa tänne kirjotettuna vähän vitsiltä .
Sivusta. - AnonyymiUUSI
Minä ainakin olen miesten mies. Niin kuin herra 47
https://www.youtube.com/watch?v=pnI7PTNYnbc- AnonyymiUUSI
Sitä tässä just pelättiinkin.
- AnonyymiUUSI
Okei no hyvä kuulla.
- AnonyymiUUSI
Nice, Mulla on jo aiempaa kokemusta ns käsirasvamuija poikakaverista, joten luulen, että semmoinen on tuleva mieskin ,ellen rakastu naiseen. Tuleva mies tulisi muutenkin huomaamaan melko nopeasti ,miten äijä olen niin monessa asiassa. Rennosti elän himassani, enkä esitä mitään neiti täydellistä, kun en sitä todella mistään kohtaa ole. Luonnonlapsi. Kovaluontoinen. urputan,louskutan ja mesoan ,kuin pahanen teini!! välillä. En ilmeisesti ikinä kasva tästä ,taikka muutu. Anteeksi yhteiskunta jne. Sanottakoot nyt vielä se että jos joku kultakimpale mun kanssa alttarille vielä joskus astelee niin on hänelläkin kyllä boolsseja sitten.! Oli sit mies tai nainen. Meinaan kyllä siinä boolsseja tarvitaan meikäläisen kirjavan kukertavan persoonan kanssa . Ihan päivittäin.
- AnonyymiUUSI
Haha, älä viitsi.
- AnonyymiUUSI
Aloittaja, sekoitat sen miehen roolisi kuningattaresta. Alamaisille esitellään vain prinsessoja, joten kaikki muut "nasrasmehiläiset" muuntuvat työläis-mehiläisiksi. Koska eivät erota kuningattaren valta-ääntä miesten äänestä. Tiedät hertzit ja muut? Ne samaistaa muut alapuolelleen. Älä mene harhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801975
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591697Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461656- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1521220Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501072Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 15879
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26867- 69862