Vielä?
Rakastatko sä
43
643
Vastaukset
- Anonyymi
Rakastan liikaa. Sattuu, jos joudun susta luopumaan.
- Anonyymi
Mikset sitten kerro sitä
- Anonyymi
Yleensä nää pelko jutut päätyy just nii et
Se mitä pelkää tapahtuu varmasti
Sivusta.
- Anonyymi
Kuka rakastaa ja ketä ?
Mua ei ainakaan enää rakasteta.
A-nainen- Anonyymi
Rakastin erästä A vuosia ja vuosia taisin kärsiä mielenhäiriöstä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastin erästä A vuosia ja vuosia taisin kärsiä mielenhäiriöstä
Vau sä oot uskaltanut päästää irti 🤩😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päästin irti jo lähes kuusi vuotta sitten. Sen jälkeen täällä kirjoittelu on ollut showmeininkiä ilman tunteita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päästin irti jo lähes kuusi vuotta sitten. Sen jälkeen täällä kirjoittelu on ollut showmeininkiä ilman tunteita!
Höpö höpö
Nyt en kyllä usko sua taas 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus muuttui inhoksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus muuttui inhoksi
Tunne on samankaltainen sillä
en enää pidä jutuista mistä puhuin joskus.
En kestä niitä yhtään .
tulee hullu olo .🙄🤯 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunne on samankaltainen sillä
en enää pidä jutuista mistä puhuin joskus.
En kestä niitä yhtään .
tulee hullu olo .🙄🤯En enää ikinä päästä lähelleni hänen kaltaisia satuttavia ja manipuloivia naisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En enää ikinä päästä lähelleni hänen kaltaisia satuttavia ja manipuloivia naisia
Hyvä ne ei sovi sulle
Aikuisten oikeasti 😌
Tarkoitan mitä sanon.
Sä tarvit toisen herkän ihmisen . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ne ei sovi sulle
Aikuisten oikeasti 😌
Tarkoitan mitä sanon.
Sä tarvit toisen herkän ihmisen .Niinpä antaa sen hullun pyöriä huumepiireissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä antaa sen hullun pyöriä huumepiireissä
Yöak jos oot jossain pähidepiireissä,🤢
Mä en oo enkä tuu oleen
Inhoan yli kaiken niit sun piirei mies.
A-nainen
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
välitän.
- Anonyymi
Tykkään ❤️ M to M
- Anonyymi
Kyllä.
🚬😎 - Anonyymi
Kyllä rakastan.
- Anonyymi
Hyvät ihmiset sanokaa, sanat kasvokkain toisillenne.
- Anonyymi
En jaksa enää rakastaa. Saan slaagin tätä menoa kun tässä velloo yksinään, riitti jo.
- Anonyymi
Nii..eka menee sydän sit järki ja lopulta terveys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnioitan itseäni liikaa että niin antaisin tapahtua, ei tule kuuloonkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnioitan itseäni liikaa että niin antaisin tapahtua, ei tule kuuloonkaan.
Hyvä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä niin.
Niin on. Koitahan jaksella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auts! Mulla alko usko hiipua. Että oltais tutustuttu ja olis alkanut rakkaussuhde tai edes ystävyys. Ihan inhimillistä kun ei ole mitään konkreettista tapahtunut, niin vaan väsähti odottamaan jotain. Luulen vaan, että ois kiinnostunut musta. Nytkin vaan paha olo, kun asiaa miettii. Tämä menee omalle kaivatulle 💔
- Anonyymi
Tietenkin Rakastan.
Ei se häviä vaikka sä hävisit.
👻🤖👽 - Anonyymi
Rakastan edelleen kuten olen kasvotusten kertonut ja odotan yhteistä kesää.
- Anonyymi
Minä en odota yhteistä kesää kenenkään kanssa! Jos tietty henkilö luulee niin se on hänen ongelmansa ei minun!! Jos ehdottaisi sellaista minulle, niin nauraisin pilkallisesti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en odota yhteistä kesää kenenkään kanssa! Jos tietty henkilö luulee niin se on hänen ongelmansa ei minun!! Jos ehdottaisi sellaista minulle, niin nauraisin pilkallisesti!
Pidätkö sä mies mua ihan tyhmänä?
Tajuan kyllä missä mennään.
Naiselta Sivusta
- Anonyymi
Rakastan niin että sattuu.
- Anonyymi
Minä en rakasta ketään. Haluan lähteä muualle töihin ja löytää sieltä ihanan tummatukkaisen miehen, he ovat niin ihania ja halattavia ja pussattavia! Paljon nuorempi ei ole mitään noista!
- Anonyymi
Kyllä❤️
- Anonyymi
Rakastan ikuisesti ja rakkauteni sua kohtaan vien mukanani hautaan asti ❤️
- Anonyymi
Ei kuulu sulle 😆
- Anonyymi
Juu, ehdottomasti ❤️😊
- Anonyymi
En ole koskaan rakastanutkaan! Olet kuvitellut kaiken jos niin olet luullut
- Anonyymi
En enää.
🧔🏻- Anonyymi
Ketä sä et rakasta?
- Anonyymi
On hän minusta vieläkin ihanin nainen, mutta kun ei olla oltu pariin vuoteen tekemisissä, niin ei tätä tunnetta rakkaudeksi voi sanoa. Ehkä saavuttamaton unelma, jonka ajattelusta tulee vielä lämmin olo sydämeen, mutta joka haihtuu hiljakseen yksipuolisuuden vuoksi.
- Anonyymi
Kyllä minä rakastan. E
- Anonyymi
En ei ole mitään tunteita enään sua kohtaan oletko nyt iloinen kun sait sellaisen aikaiseksi olet niin pölhö pässinpää että no onneks ei olla enään yhteydes ja tekemisissä
- Anonyymi
Sun kaverisi taisivat värittää värityskirja, samoin vosu joka sitten saikin sinut. Että kukahan sai aikaiseksi ja mitä? Mä rakastan edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja4683597Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan242128Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1391987- 1081577
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481470Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta361264Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa661236En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm841215Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631165Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar2091000