En tiedä miten esitän normaalia. Olen kaivannut sinua. Katseesi polttelee minua, saa sydämeni lyömään nopeammin. Kätesi kosketus saa minut värisemään. On vaikea salata ihastumistaan.
Jos näen sinut huomenna
17
478
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tuttu tunne. Lopetetaanko se normaalin esittäminen vaan? Peittely on käynyt itsellenikin raskaaksi. En jaksa enää. 😉🤗
- AnonyymiUUSI
Hänen pitäisi sanoa että olen tervetullut seuraan. Sitten ehkä uskaltaisin tehdä seuraavan siirron.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hänen pitäisi sanoa että olen tervetullut seuraan. Sitten ehkä uskaltaisin tehdä seuraavan siirron.
Mihin seuraan? Harrastepiiriin? Tanhuryhmään?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No täytyy sanoa huomenna että tervetuloa🫡🤓
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mihin seuraan? Harrastepiiriin? Tanhuryhmään?
En tiedä kuka puhuu ja kelle. Aloittajaa en varmaan tunne.
Sivusta, ihan vaan työjuttuja. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmaan miehelle ?
- AnonyymiUUSI
Mun kaivattu joutuu näkemään mut huomenna. Ei pysty välttämään. 😹
- AnonyymiUUSI
Kui siistii!
- AnonyymiUUSI
Ootko J.V ?
- AnonyymiUUSI
No jos et tuota vertaa häntä tunne niin aika vähän olette tekemisissä olleet 😅
- AnonyymiUUSI
Oletteko paljonkin kosketellut toisianne? Missä tilanteissa?
- AnonyymiUUSI
En tiedä miten aloittaja mutta tänään kyllä oltiin aika liki.
- AnonyymiUUSI
Tunnettu vajaa vuosi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä miten aloittaja mutta tänään kyllä oltiin aika liki.
Ei tämä sitten minulle ole, kerran kyllä meni tänään tosi läheltä ohitse ja vaihdettiin siinä muutama sananen. -sivusta
- AnonyymiUUSI
irvistä.
- AnonyymiUUSI
Mua ei voi nähdä huomenna. Teen töitä kotona.
- AnonyymiUUSI
Pyörähdin muualla nyt täällä. Tuu tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802025
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1601745Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461696- 1231473
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561248Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia541145Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581010- 70919
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26897- 15889