Ei mul oo mitää.
Ei sua näy missää.
Ei ihme, ku,
En käy missää.
En muuta haluis, ku nähdä,
Edes vilauksen susta.
Ehkä ohimennen.
Ehkä tutustuen.
Ei muulla ole väliä,
Ei, kunhan jotain susta kuulla saan.
En tiedä mitä tehdä.
15
456
Vastaukset
- Anonyymi
Kauniisti muotoiltu toive. Toivotaan, että näette ja selvitätte vielä asiat.
- Anonyymi
Ompas kaunista sanailua jollekulle 😀
- Anonyymi
Onko miehelle vai naiselle tämä?
- Anonyymi
En tiedä, mitä tähän keksisi sanoa. Pää lyö tyhjää. Paras vastaus olisi olla ääneti siinä vastapäätä ja katsella toisiamme.
- Anonyymi
Onko jollekin E: lle? E-naiselle? Kun E: tä hoetaan.
- Anonyymi
En ole kyllä huomannut, että E:tä hoetaan. Muita kirjaimia täällä kyllä on. Minä joskus kommentoin ja Kuittaan sen...
E - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kyllä huomannut, että E:tä hoetaan. Muita kirjaimia täällä kyllä on. Minä joskus kommentoin ja Kuittaan sen...
EOletko Eeva?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko Eeva?
En. E
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En. E
Eija, Eve, Erja?
- Anonyymi
Minä kirjoittain ihan erilaisen runon: ihanaa kun enää näe sua missään, mun elämä on siksi paljon parempaa, mul on selvää etten halua enää sua nähdä
- Anonyymi
Ja silti olet ikävä palstalla?? Taitaa hän oikeasti sydämessäsi asua. E
- Anonyymi
Päivä täysi. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Käytän yläpään yläjumiin tommosta kaksipäistä nuijaa taakse.
- Anonyymi
Se tapahtuu, se tapahtuu ja nyt
jos se sopii Kuulle
ja jos se sopii Auringolle
maailma pyöriköön edelleen vain meille- Anonyymi
🌞❤️ 🌝
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30426925
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?482304- 2011640
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1541560Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien351411- 341321
- 1221018
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30932Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex92880Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t81820