Ei mul oo mitää.
Ei sua näy missää.
Ei ihme, ku,
En käy missää.
En muuta haluis, ku nähdä,
Edes vilauksen susta.
Ehkä ohimennen.
Ehkä tutustuen.
Ei muulla ole väliä,
Ei, kunhan jotain susta kuulla saan.
En tiedä mitä tehdä.
15
419
Vastaukset
- Anonyymi
Kauniisti muotoiltu toive. Toivotaan, että näette ja selvitätte vielä asiat.
- Anonyymi
Ompas kaunista sanailua jollekulle 😀
- Anonyymi
Onko miehelle vai naiselle tämä?
- Anonyymi
En tiedä, mitä tähän keksisi sanoa. Pää lyö tyhjää. Paras vastaus olisi olla ääneti siinä vastapäätä ja katsella toisiamme.
- Anonyymi
Onko jollekin E: lle? E-naiselle? Kun E: tä hoetaan.
- Anonyymi
En ole kyllä huomannut, että E:tä hoetaan. Muita kirjaimia täällä kyllä on. Minä joskus kommentoin ja Kuittaan sen...
E - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kyllä huomannut, että E:tä hoetaan. Muita kirjaimia täällä kyllä on. Minä joskus kommentoin ja Kuittaan sen...
EOletko Eeva?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko Eeva?
En. E
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En. E
Eija, Eve, Erja?
- Anonyymi
Minä kirjoittain ihan erilaisen runon: ihanaa kun enää näe sua missään, mun elämä on siksi paljon parempaa, mul on selvää etten halua enää sua nähdä
- Anonyymi
Ja silti olet ikävä palstalla?? Taitaa hän oikeasti sydämessäsi asua. E
- Anonyymi
Päivä täysi. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Käytän yläpään yläjumiin tommosta kaksipäistä nuijaa taakse.
- Anonyymi
Se tapahtuu, se tapahtuu ja nyt
jos se sopii Kuulle
ja jos se sopii Auringolle
maailma pyöriköön edelleen vain meille- Anonyymi
🌞❤️ 🌝
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012140Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2971934Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441761Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1041726Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2071617- 321351
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941133Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii251092Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671089- 511057