Ihan varmasti oot. Elät jossakin etkä ees mieti mua.
Et hetkeäkään.
Et sekuntiakaan.
Et edes sen murto-osaa.
Sä oot kadonnu.
31
839
Vastaukset
- Anonyymi
Se jätti palstan, täksi illaksi, mene sinäkin !
- Anonyymi
Kadonnut mistä?
- Anonyymi
Mietin ja kaipaan vieläkin
Yhtä J kirjaimella alkavaa miestä välillä 🥺. - Anonyymi
Voi ajatella paljonkin, vaikka palstalla ei ehkä käy.
- Anonyymi
Höpö höpö, oon vain miettimässä elämää.
Kohta olen taas..jossain. - Anonyymi
Et sä halua että käyn..
- Anonyymi
Ei tullut vaikka suunnittelin mihinkään koskaan, huijattiin olo öitä
- Anonyymi
Hyvää yötä.
- Anonyymi
On se aina sydämessä☺️mun rakas kulta💜
- Anonyymi
Ailahtelevien tunteiden alakuloinen viesti! Usein rakastuessa ja toivomiensa asioiden viivästyminen saa aikaan ailahtelevia ja epäuskoisia ajatuksia. Kaipuu tekee hetkistä tuskaisia, ja riittämättömyyden ja muiden ikävien tunne asioiden vyöry pilaa kauniiden kevät päivien iloisen ja usein ylivirittyneen olotilan. Mutta ajatukset ovat usein kuin jonkin ikävän hahmon, tai pahaa tarkoittavan tuottamista rakastuneen ilon tunteeseen, toinen saattaa pohdiskella toisaalla samoja ajatuksia "koska saamme kohdata toisemme tai kuinka käyttäydymme alku tutustumisen jälkeen, rakkauden hulluudessa vai pidättyväisemmin? Jos aikuisilla ihmisillä on ollut tunteisiin vahvasti osuneita tapahtumia, ei toinen unohdu kovinkaan herkästi. Sitä jää mietiskelemään että olisiko meillä löytynyt yhteys kun niin mukavalle tuntui tämä hetki tai hän vaikutti ihanalle ihmiselle jonka kanssa olisi hyvä tavata kahden kesken rauhallisemmissa merkeissä. Eli kyllä toinenkin usein miettii, silloin kun kaksi sitoutumatonta ihmistä kokee toisen kiinnostavaksi, herää romanttisia ja helliä ajatuksia toista kohtaan.
https://www.youtube.com/watch?v=-qs2E9PMdPg- Anonyymi
Kiitos t, näinhän se monesti on.
- Anonyymi
Täällä mä oon vieläkin sun.
Joka sydämen lyönnillä
Kuljet kehossani
Virtaavan veren mukana
antaen lisää
dopamiinia
serotoniinia
endorfiinia
oksitosiinia
Jokaisella ajatuksellani sinusta.
Enkä ihmettele
Että olen sekaisin sinusta.
~M♡- Anonyymi
Surullista luettavaa, että toinen tuo vain hormoonien herätystä.
Eli että oman elämän fyysisiin tarpeisiin jotain ihme vastaavuutta?
Tuntuu aika kaukaiselta välittämiseltä tai oikeista tunteista. Mistähän voit olla sekaisin?
Pahoittelen kun ajattelen näin.
♡ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista luettavaa, että toinen tuo vain hormoonien herätystä.
Eli että oman elämän fyysisiin tarpeisiin jotain ihme vastaavuutta?
Tuntuu aika kaukaiselta välittämiseltä tai oikeista tunteista. Mistähän voit olla sekaisin?
Pahoittelen kun ajattelen näin.
♡Kyllä, semmonen mielihyvähormonien coctail, sitä se ihastuminen on.
Eikä se ole ollenkaan surullista. Ikävää, jos se on sitä sinun mielestäsi.
Miksi muuten olet tällä palstalla? Arvostelemassa ja tuomitsemassa toisen tunteita? Lyttäämässä toisen kokemia tunteita?
Keskity vain omiin tunteisiisi ja mikä niissä on surullista...
- Anonyymi
Tuossa olet ihan oikeassa tuollaista pelleilyä
- Anonyymi
Millä tavalla pelleilyä?
- Anonyymi
Kadonnut kuin tuhka tuuleen
- Anonyymi
Kaupastako vai mistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupastako vai mistä?
Kaikkialta.
- Anonyymi
Miksi en? Siinäpä kysymys.
- Anonyymi
Mennyt.
- Anonyymi
Oot ihan varmasti kadonnu.
- Anonyymi
enkä oo, ja mietin kokoajan <3
- Anonyymi
Ootpas kadonnu!
- Anonyymi
Noh jos niin sanot, sitten olen poissa lopullisesti.
- Anonyymi
Olen kadonnut joka paikasta, webistä että tutuilta paikkakunnilta. Elän ihan muualla, eikä kukaan tiedä. Olet oikeassa siinä, että en enää ole kiinnostunut, lapsettomille lapsettomat ja lapsellisille lapselliset ihmiset, näin se menee.
- Anonyymi
Kadonnut on kadonnut.
- Anonyymi
Etsin kunnes löydän sun
https://www.youtube.com/watch?v=_nQk1g341BE- Anonyymi
En lopettaa voi kuitenkaan...
- Anonyymi
Pääsiäisii Mämmii 😘🧝🏼 oluen otin piha hommii
- Anonyymi
Sen tiiän et kerran vilahti ajatuksissa sekunnin murto-osan verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja4723671Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan252259Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1402009- 1101656
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul491492Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta361294Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa661246En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm841245Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan141240Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631186