En voi sitten tehdä lapsia, mies

Anonyymi-ap

Lantionpohja on niin huonossa kunnossa. En haluaisi pahentaa tilannetta painavalla vauvalla ja sen punnertamisella ulos. 😓 tippuis sen jälkeen varmaan sisälmykset pihalle.

42

636

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Just

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Vammanen.

• Anonyymi

Onpas hauskaa :o

• Anonyymi

Ihana kuulla mutta tärkeintä että reidet yhtyy sinne minne pitää.

• Anonyymi

Kannattaa jumpata 😅

• Anonyymi

Ei se auta jo olemassa oleviin ongelmiin eli laskeumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se auta jo olemassa oleviin ongelmiin eli laskeumaan.

Leikkaus auttaa aina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leikkaus auttaa aina

Mene itse leikkaukseen soluvaurioiden kanssa. Ei varmaan kovin hyvä lopputulos idiootit

• Anonyymi

Kuinka monta lasta on jo?

• Anonyymi

0...

• Anonyymi

Vehkeet kun hinaa kiinni niin tipahtaa kohtu jalkoväliin🧠🙈🤮

• Anonyymi

Mulle kävi näin. Lapsi paino 11 kg syntyessään. Jälkeiset lötsähti ulos vauhdilla.
      Nykyään on kumpiki reikä kun tuilitunneli. Nyrkki pyörii kun tikku niissä

• Anonyymi

Minulla oli 32 kg. Oli siinä urakkaa, varsinkin kun olen mies, kuten ap ja sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla oli 32 kg. Oli siinä urakkaa, varsinkin kun olen mies, kuten ap ja sinä.

Taidatte olla kalamiehiä?

• Anonyymi

Lapsen saaminen onkin satsaaminen lasten elämään todella pitkäksi aikaa. Usein käy niin, kun nainen tapaa miehen ja saman tie tulee lapsi elämään. No väistämättä tämä lapsi voi viedä lähes kaiken miehelle aiotun ajan, joten miehenä ajattelen, suhde on hyvä aloittaa kahden kesken, jos tulee tarvetta tai halua lapselle, keinoja on muitakin.

• Anonyymi

Minä ehdotin silloiselle 35v vaimolleni adoptiota ja sain korvapuustin kun ehdotin adoptoitavan 17v thaimaalaistytön

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ehdotin silloiselle 35v vaimolleni adoptiota ja sain korvapuustin kun ehdotin adoptoitavan 17v thaimaalaistytön

Ajattelitko ettei korvapuusti ollut ansaittu 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko Lidlistä? Ne on tosi hyviä!

• Anonyymi

Ei hätää. Keisarinleikkauksella se onnistuu.

• Anonyymi

Mene itse leikkaukseen soluvaurioiden kanssa. Nyt et oikein tajua

• Anonyymi

Kun ne laajat soluvaurioit ei päässyt heti korjaantumaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene itse leikkaukseen soluvaurioiden kanssa. Nyt et oikein tajua

En voi mennä kun olen mies.

• Anonyymi

En halua p.. naista jolla värkki tippuu kesken jyystämisen kyllä sitä pitää vetää kuin tulpatonta mopoo

• Anonyymi

Oli sitten harvinaisen typerä kommentti. Älä edelleenkään yritäkään miettiä mitään, kuin korkeintaan humalassa. Edellytykset loppuu käsivarren päähän, näköjään. Sivusta.

• Anonyymi

Mitä jos tulee vahinko..

• Anonyymi

ei sitten multa jenniltä hah. jauha paskaas vosu

• Anonyymi

Pettäjäl menee tunteisiin. 🙄

• Surullinen juttu teillä. Siihen ei sovi painava vauva. Teidän täytyy keksii joku muu harraste. Ihan niin ku mun. Raskastahan se on, mutta kyllä siitä selviytyy. Ainakin näin viidenkympin nurkilla menee jo paljon paremmin. Ei kannata jäädä suremaan, menee montaa vuottaa hukkaan.

• Anonyymi

Siis kuka olet?

• Anonyymi

Gubbe vain!

• Anonyymi

Nykyään moni nainen pelkkä synnytystä. Onko katselleet liikaa asiasta kertovia videoita vai muuten vaan kaikki pelottaa.
      Sektioita haluaa joka toinen vaikka sen on todettu olevan vaarallisempaa kuin normaalin alatiesynnytyksen.
      Kun mikään ei nykyään sais sattua näihin pumpulissa kasvaneisiin.
      Kyllä on paapottu pilalle nykyajan lapset.
      Kohdun laskeuma on hyvin harvinainen ei synnyttäneillä naisilla sitäpaitsi...
      Miehet tutkimusten mukaan sensijaan haluaa lapsia. Joten paras hakea lapsenne tuleva äiti jostain muusta maasta miehet!
      Siellä naiset vielä uskaltavat synnyttää ja lisääntyä.

• Anonyymi

Voihan kehonsa pilata lapsellakin

• Anonyymi

Hyi helvetti miten pihalla sä olet. Et ansaitse yhtään mitään

• Anonyymi

Lisäksi vielä sinun kohdallasi se ongelma, että miehet ei pysty pusertamaan ulos muutenkaan mitään muuta kuin 💩💩💩

• Anonyymi

Mä haluaisin taas lapsen, mutta voin mä ottaa lapsenpuolikkaankin.
      Mistä tuonkin tietää toisaalta jos oikea hetki tulee niin pyöräytän.
      T. S

• Anonyymi

No ei tähän maailmaan kannata lapsia tehdäkkään. Muutenkin aika sairasta että uuden ihmisen syntymisen täytyy olla kivuliasta. Mahtava luojamme joka tämän kaiken on keksinyt vois luoda jotain hyvyyttäkin joskus kun kerran omien sanojen mukaan pystyy mihin vaan.

• Anonyymi

Sä et ansaitse yhtään mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu en mutta sellaiset ansaitsee jotka tykkäävät viettää kaiken aikansa miesseurassa lyöden toisilleen kättä lippaaseen ja marssien kuin ankanpojat. Se on tervemielisten ajanvietettä. Sitä vartenhan Jumala ihmisen loikin. Muu kansa näkee hel*etisti vaivaa luonnonvarojen talteen ottoon ja nämä miehiset miehet tekee niistä pommin ja ampuu sen jonkun lapsen päälle. Sitten antavat toisilleen ylennyksiä ja mitaleja ja kutsuvat toisiaan sankareiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se ansaitseminen tarkoittaa? Ovatko lapset Jumalan lahja? Ketkä tahansahan voivat lapsia saada. Onhan niitä sellaisiakin jotka ovat tehneet hirveitä tekoja ja silti on lapsia. Silti joidenkin ajattelutapa on että lapset ovat siunaus.
        Se ei mitenkään voi pitää paikkansa.

• Anonyymi

Dirl andaa ma rei luma sis liän tien.

• Anonyymi

Älä sure. 🥺 Tiedän, ei ole helppoa olla surematta varsinkin juhlapyhien aikana. 🥺 Ei kannata verrata itseään muihin. Olet arvokas.

Täällä on hyvää lastenhoito, että yhteiskunta tukee, mutta kun täyttää 18 vuotta, niin monilla on aika hurjaa meno. Myöhemmin annetaan tukea riippuvaisuushoitoihin, mutta miksi vasta siinä vaiheessa, kun aineksien käyttöä on paljon takana, on rikollisuutta, väkivaltakierrettä, asunnottomuutta ja syrjäytymistä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6284
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3130
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1320
    7. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    8. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      939
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe