että jätät vanhemman naisen kokonaan rauhaan, vai pyydetäänkö että sovittelette tilannetta poliisien kanssa?
Pystytkö siihen
10
293
Vastaukset
- Anonyymi
Miten hän on häirinnyt vanhempaa naista muuta kuin kirjoittelemalla tänne?
- Anonyymi
No enpäs osaa nyt tämän palstasedän stoorin avulla vielä arvailla- käynyt pyörän satulaa sniffailemassa? Ne rajat
- Anonyymi
On jo sinänsä rikos esittäessään toista ihmistä.
- Anonyymi
Kuka näistä palstasedän stooreista jotain abstraktia naista esittäen maindaa edes
- Anonyymi
Ei minulta
- Anonyymi
Heräsin juuri ja huomasin että täällä on yöllä ollut kaikenlaista. Ihmettelen että miten yksi nainen voi saada niin älyttömän pakkomielteen toisesta naisesta että esiintyy ja mustamaalaa päivät pitkät. Hän myös muutti minun kodin lähelle n.100metrin päähän minusta vainotakseen ja kytätäkseen ketä luonani käy. Olen harkinnut että menisin itse tekemään rikosilmoituksen nuoresta naisesta. Alkaa jo olemaan sairaalloista. Apua otetaan vastaan.
T.vanhempi nainen- Anonyymi
Mettänkeskelle kukaan muuta. Toinen vanhempi.
- Anonyymi
Mihinkään pysty vai pystynkö
- Anonyymi
Jaha justiinsa juu, good energylevel etc.. sivusta
- Anonyymi
Minä en jätä vanhempaa naista rauhaan, koska en usko että sitä haluaa ja toiseksi mitä se sulle kuuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1423195- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791956Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1161000
- 58978
- 11900