Ruokailu hygienia

Anonyymi-ap

On antanut tulokset mahan väänteenä

22

452

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja leipurin hygienia!

• Anonyymi

Juu,ei ihme,jos mummoa viedään sairaalaan tuontuosta vatsaoireiden takia🧑‍🦳👉🚑

• Anonyymi

Kissa on kyllä sellainen että vaikka omistajat ei anna olla pöydällä kotona ollessaan nii heti kun silmä välttää hyppäävät pöydälle. Tuo kissan ruokinta paikka taitaa olla kylmillään oleva puuliesi.

• Anonyymi

Ei se kylmillään oleva puuliesi ole ainut pöytä jossa kissojaan ruokkii.
        Samalla pöydällä kissa on ollut ruokakupillaan jossa pulliaan hieroo.
        Selittänyt, että pöydille jättää kissojen ruokakupit kun lattialle jätetyt kissan kupit koira tyhjentää.
        Pienen koiran en ole koskaan nähnyt keittiön pöydille lattialta hyppäävän.
        Mutta kissan olen nähnyt kevyesti hyppäävän 150 cm korkeudelle.

• Anonyymi

Youtubessa on sama ilmiö kuin maaseutukylien Facebook ryhmissä.
      Vaikka kylällä olisi vain yksi ainoa häirikkö niin kaikki "ymmärtävät" häirikköä tai vaikenevat.
      Ja mistä syystä?
      Siitä syystä, että Facebook ryhmässä esiinnytään omilla nimillä, eikä kukaan halua häirikköä omaan pihaan ikkunoita rikkomaan.

• Anonyymi

Ollaan erikoisia ja jottain, aletaan elämään omaa elämää välittämättä hevon vi##ua muista.
      "Piä asia, että itellä vuoan on kivvoo"

• Anonyymi

Ylenmääräiset voikyörät pyrkii ulospäin,mistä olis helpoin reitti,sieltä ne putkahtaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Pirre tulloo hoetammaa ja tuop piirakkoo. Suap silittee mirriä nii kyllä hyvinnii alakaa toepuva.

• Anonyymi

Pitääkö aloittaa jo päitä tutkimaan mikä aiheuttaa ihmisille hirmuisen vimman levittää julkisuuteen omia henkilökohtaisia asioitaan?

Onko metsämanin ripuli jotenkin tärkeämpi kuin ihmisten joilla on muitakin huolia kuin se mitä perseestä milloinkin tulee?
      Ripulillakin yrittää kerätä rahaa ja osanottoja!
      Olisi soittanut Pirjolle naapuriin ja kysynyt ohjeita.

• Anonyymi

"Kahta piätä tulloo kurrooo ja paskoo mittee minä tien?"

• Anonyymi

"Ruokailu hygienia"

- Ruokailu ruokailuna ja hygienia hygienina, aivan kuten kirjoititkin. Eli erikseen..👌😏

• Anonyymi

Nua Sappikivet ovat ensi oire Haimasyövälle. Pirusti ensin oksettaa.kivut ovat kovat.
      Euroja kyllä kuluu jos nopeaa hoitoa haluaa.Vanha sanonta sanoo: Matti kyllä veitsineen leikkaa ja Mervi haarukalla poistaa.Oluttakin menee niin mukavasti,vieläpä eri merkkistä. Virvotaa ja lapsilauma makselee lopuelämän.

• Anonyymi

Pääsikö piiraiden kylmäketju katkeamaan ? Tämän takia ruokia ei koskaan pitäisi viedä postilaatikkoon, vaan viedä heti tuoreina, kenelle sitten aikookin lahjoittaa.
      Ja tietenkin tarkka hygienia, varsinkin myyntiin meneville tuotteille!

• Anonyymi

Pirre vetää nyt herneen nenään jos hänen hygieeniaansa arvostellaan. Se on omasta mielestä korkeaa tasoa. Eikös se leivo kumihanskat kädessä? Sellaset joita saa työpaikalta ja ainakin kerran käytettyjä saa ilmaiseksi.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mitä se odottaa videon katsojilta, rahaa ja paapomista.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Entä kun käyttää ihmisiä kylmästi hyödykseen niin minkä puolelle menee?

Kun kasvattaa perunoita ja myy niitä, käyttääkö ihmisiä hyödykseen?
        Ei käytä koska ihminen tarvitsee ruokaa.

Kun rakentaa työkseen taloja niin käyttääkö ihmisiä hyödykseen?
        Ei käytä koska ihminen tarvitsee asunnon.

Kun lataa Youtubeen joutavaa paskaa niin käyttääkö ihmisiä hyödykseen?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mestarin postlouta on hykieeninen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      128
      2177
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1811
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      38
      1488
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      29
      1295
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1163
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1133
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      26
      926
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      867
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      810
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      722
    Aihe