Milloin Miekkoniemen Shell Muutetaan ST1 Huoltamoksi 2025 ja Remppa Ja Avajaiset
Milloin Miekkoniemen Shell Muutetaan ST1 Huoltamoksi 2025 ja Remppa Ja Avajaiset
11
296
Vastaukset
- Anonyymi
- Anonyymi
UUSI PAIKKA
- Anonyymi
RUOKAPAIKKA JA PIZZERIA JA Noutopöydät ja Salaattipöydät Ja Hampurilaiset Ja Ranskalaiset Ja Kebabkorit Ja Makkaraperunat Ja Nuorison Paikka
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Huoltamo- ja ravintolarakennuksen muutostyöt ALOITETAAN PITKÄPERJANTAINA REMPPA Muutostyöt ja Saa Uuteen Ilmeseen ST1 Bärdiksi Avajaisiin
- Anonyymi
Tilaaja ST1 Oy TILATTU HUOLTAMO LOGO ST1 ILME
- Anonyymi
Tulisipa Burger King noihin tiloihin.
- Anonyymi
Koska Tuliisi Uuden Shellin Avajaiset Keväällä 2025
- Anonyymi
Tulisipa Oikea Irkkupubi, Tankotanssijat ja Palvelut Poikamiehille. Väkevän Viinan Myynti Ja Tanssilattia.
- Anonyymi
MIEKKONIEMEN ST1 HUOLTAMOLLE TULEE VAAHTO AUTONPESUUN BIKINI PESIJÄT KAUPAN PÄÄLLE!!!
- Anonyymi
Sopii erityisesti avoautoille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162375
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1752268- 1051097
Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1241080Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2131020Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46887Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs37880Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32794- 132790
- 43724