Onko nyt paremmat fiilikset kun ei olla viikkoon oltu missään yhteydessä?
Ikävä on😥
Miten on mies
6
198
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se siitä. Miehen kanssa ei olla oltu yhteyksissä 3 viikkoon. Hän kuvittelee minulla olevan uuden ja näin ollen blokkasi.
Sitä ennen blokkasi useita kertoja, kun sanoin etten pidä siitä , kuinka puheitaan /sovittuja asioita perui, ärjyi ja kohteli kaltoin. Ja blokkauksen takia kaatoi 9v suhteen.😁.
Yhteydet hän esti ja keskustelua ei ole ollut.
Kyllä, ikävä on välillä.
Mutta voinko luottaa enää koskaan miehen sanaan. Luultavasti en.
Reilua olisi ollut keskustella asiat naamatusten ja kumpikin olisi voinut jatkaa hyvillä mielin eriteitä jos hän sitä toivoo.
Ja muistutus ei ole eikä tule muita!
Itsepäiselle miehelle. - AnonyymiUUSI
En taida katsella vieraisiin pöytiin😂
- AnonyymiUUSI
Entäpäs huudella sitten
- AnonyymiUUSI
Ei oo paremmat fiilikset
- AnonyymiUUSI
Ei edes moneen viikkoon ja kuukausiin itseppähän tyrit koko jutun toivottavasti itse olet iloinen en aijo olla yhteydessä kun olen nähny ettet muutu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822178
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1651889Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451874- 1261576
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641429Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1771397Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771201Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311054- 711033
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni66963