Julistan jokaiselle Jeesukseen uskovalle synnit anteeksi!

Gal. 2:16 mutta koska tiedämme, ettei ihminen tule vanhurskaaksi lain teoista, vaan uskon kautta Jeesukseen Kristukseen, niin olemme mekin uskoneet Kristukseen Jeesukseen tullaksemme vanhurskaiksi uskosta Kristukseen eikä lain teoista, koska ei mikään liha tule vanhurskaaksi lain teoista.

Tunnustatko sinä tuntematon vl minulle että uskot Jeesukseen?
Sinun täytyy sanoa: "Uskon Jeesukseen, Herranani ja Vapahtajajani ja uskon sydämestäni, että Jumala on Hänet kuolleista herättänyt"
Ja sen jälkeen otat kasteen Jeesukseen,-ei mihinkään porttokirkkoon!

Jos tuon teet, niin minä julistan sinun syntisi anteeksiannetuksi, sillä valtuudella, mitä Jeesus opetuslapsilleen antoi.

Huomaa, että olen julistaja,mutta syntien anteeksianto tulee uskosta Jeesukseen lahjavanhurskautena, ja Jeesukselta,-ei minusta-ja minulta!

30

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laitoin tuon aloitukseni vastausena tuolle vellulle, jolle tuo anteeksiantojulistus vellun toimesta," on se one and only", autuuden ehto!

###########Jeesuksen ansiosta julistetaan synnit anteeksi, mutta KUKA julistaa? Eikö uskovaiset jolle Jeesus antoi vallan.
      Joh.20:22 Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki.
      23 Jolle te annatte synnit anteeksi, hänelle ne ovat anteeksi annetut. Jolta te kiellätte anteeksiannon, hän ei saa syntejään anteeksi."

Kiinnostaa miksi tätä opetusta ei kuule hellareilla? Miten selitätte tämän Raamatun kohdan?##########

• Anonyymi

Miksi pitäisi olla kieltämässä?

Siihen on oltava hyvä syy ja ilmeinen, muuten ihminen asettuu Jumalan paikalle.

Sitäpaitsi jokaiselle totuselle katuvalle parannuksen tekijälle julistetaan raamatun lupaus todeksi, miksi ei julistettaisi !

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitäisi olla kieltämässä?

Siihen on oltava hyvä syy ja ilmeinen, muuten ihminen asettuu Jumalan paikalle.

Sitäpaitsi jokaiselle totuselle katuvalle parannuksen tekijälle julistetaan raamatun lupaus todeksi, miksi ei julistettaisi !

Niin, kysymys on juuri siitä että vl-ihmiset ovat omineet Jeesuksen Jumaluuden ja tuomiovallan itselleen . Tyyliin, että Jeesus olisi ottanut hatkat ja jättänyt valtuudet velluille!

Missään Raamatussa ei ole sanottu ,että synninpäästövatlta siirtyisi taianomaisesti velluilta toisille ja vieläoä ilman uskontunnustusta Jeesukseen. Ei sellaista väittänyt Lestadiuskaan, hänkin korosti uskoa Jeesukseen ainoana oikeana autuuden ehtona!

• Minulla on lievä epäilys, ettet kuulunut siihen ryhmään, mistä kirjoitat, mutta se on havaittavissa, että olet siirtynyt ihmisuskoon, Velluihin.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Minulla on lievä epäilys, ettet kuulunut siihen ryhmään, mistä kirjoitat, mutta se on havaittavissa, että olet siirtynyt ihmisuskoon, Velluihin.

"Huomaa, että olen julistaja,mutta syntien anteeksianto tulee uskosta Jeesukseen lahjavanhurskautena, ja Jeesukselta,-ei minusta-ja minulta!"

• pinnasänky kirjoitti:

Minulla on lievä epäilys, ettet kuulunut siihen ryhmään, mistä kirjoitat, mutta se on havaittavissa, että olet siirtynyt ihmisuskoon, Velluihin.

Olen vähän tai paljonkin yllättynyt 😰

• Anonyymi kirjoitti:

"Huomaa, että olen julistaja,mutta syntien anteeksianto tulee uskosta Jeesukseen lahjavanhurskautena, ja Jeesukselta,-ei minusta-ja minulta!"

Olit mikä olit, mutta harhassa, sillä Kolmiyhteinen Jumala, joka on synnin (mizvat 613 kappletta) lanseerannut, antaisi jonkun vajavaisen ihmisen sen romuttaa.

Jää odottamaan tuomiotasi tästä.

Yhtään juutalaista ei ole sitä tehnyt, Heille on niin merkityksellinen Jumalan sana.

• Huomaa miten vellut ovat väärentäneet seuraavan Raamatun kohdan ,jättämällä sanan "sinua"pois ja tekemällä ko Raamatunkohdasta lain, Valheen nimeltä "Kristuksen kirkkolaki",

Matt
      18:15 Mutta jos veljesi rikkoo SINUA vastaan, niin mene ja nuhtele häntä kahdenkesken; jos hän sinua kuulee, niin olet voittanut veljesi.
      18:16 Mutta jos hän ei sinua kuule, niin ota vielä yksi tai kaksi kanssasi, 'että jokainen asia vahvistettaisiin kahden tai kolmen todistajan sanalla'.
      18:17 Mutta jos hän ei kuule heitä, niin ilmoita seurakunnalle. Mutta jos hän ei seurakuntaakaan kuule, niin olkoon hän sinulle, niinkuin olisi pakana ja publikaani.
      18:18 Totisesti minä sanon teille: kaikki, minkä te sidotte maan päällä, on oleva sidottu taivaassa, ja kaikki, minkä te päästätte maan päällä, on oleva päästetty taivaassa.

• Aloitukseen vielä lisäksi,,synnit julistetaan anteeksi, niitä katuville Jeesukseen uskoville ja Hänen lahjoittamaansa lahjavanhurskauteensa turvautuville.!

Vl-syntien poispano on valhe ja armon alta ,lain alle siirtymistä.
      Joka tuo mukanaan,- hirvittää sanoakin- k-alkuisen ikävän asian!

• Alat vaikutta hieman häirköltä.
      Miksi otat esille kristisyssä lain? Jeeshan täytti sen rilllä! Joh. 19:30 Jeesus joi viinin ja sanoi: "Se on täytetty." Hän kallisti päänsä ja antoi henkensä.

Eikö tämä vapaus kiinnosta Sinua?

Taas Jeesusken veli kertoo teoista; Jaak. 2:17 Näin on uskonkin laita. Yksinään, ilman tekoja, se on kuollut.

Vielä lisää;Jaak. 2:20 Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

Jaak. 2:26Niin kuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin on uskokin kuollut ilman tekoja.

Pain myös jarruja suurimpaan Jeesus aliarvoimiseen, kun alat jakeleen syntejä anteeksi.

Kukaan Raamatussa ei ole niin syvälle vaipunut.

Tarjous tuli, mutta se oli Jeesuskelta vain huomion osoitus, ei löydy tietoa, että kukaan olisi mennyt Hänen ylitseen.

Hän kulki Jeesusken vierellä ja toisti Herramme ohjeita, ne kannattaa joskus muistaa sanasta sanaan.

Missä näet Raamatussa "lahjavahurkauden"? Ja missä roolissa.

• Olit ilmeisesti niin kiihtyneessä mielentilassa ,ettet ymmärtänyt kirjoitettua? Luepa uudelleen kun rauhoitut!

• Puuttuu enää Juuso, joka tulisi sanomaan minulle:"Väärin sammutettu"!

• Luulin että teologi tuntee Raamatun!

Room
        3:22 se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.
        3:23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
        3:24 ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,

• Anonyymi

kiitos

• Olepa hyvä!
        Tällaiseen julistukseen(sinänsä oikean) Raattamaakin aikoinaan "erehtyi" ja sen julistuksen ympärille syntyi kultti! Uskomus ihmisen jumaluudesta.

Älkää pelätkö, pinna ja muut, että lahkolaiseksi alkaisin, mutta haluan osoittaa sen kuinka sielunvijollinen tietää hyvin ihmisen heikkoudet ja varmasti tarjoilee ekxytyksensä totuuden tilalle.
        Siksi Raamattu on annettu luettaavaksemme, että emme eksyisi, mutta kuten Jeesuskin sanoi:Eksytte siksi, kun ette lue ja ota lukemastanne "vaaria"

Laiskuus ja ahneus ovat ne "hyveet" jotka estävät velluja Raamatun lukemisesta. Ahneus ei toteudu Raamattua lukien, kun pitää koko ajan ansaita rahaa. The time is money!

• Vähästä Sinä voit vetää Pellen vaatteet päällesi. Kerro samalla missä Raamatussa eiintyy tilanne, jossa joku antaa toiselle synnit anteeksi?

• UUSI

Teologiksi olet aika tietämätön -tai valehtelija!

Ap.t. 13:38 Olkoon siis teille tiettävä, miehet ja veljet, että hänen kauttansa julistetaan teille syntien anteeksiantamus!

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
        Luuk. 24:47 ja että parannusta syntien anteeksisaamiseksi on saarnattava hänen nimessänsä kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista.
        Ap.t. 10:43 Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."
        1Joh. 2:12 Minä kirjoitan teille, lapsukaiset, sillä synnit ovat teille anteeksi annetut hänen nimensä tähden.

• Anonyymi
        UUSI
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Teologiksi olet aika tietämätön -tai valehtelija!

Ap.t. 13:38 Olkoon siis teille tiettävä, miehet ja veljet, että hänen kauttansa julistetaan teille syntien anteeksiantamus!

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
        Luuk. 24:47 ja että parannusta syntien anteeksisaamiseksi on saarnattava hänen nimessänsä kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista.
        Ap.t. 10:43 Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."
        1Joh. 2:12 Minä kirjoitan teille, lapsukaiset, sillä synnit ovat teille anteeksi annetut hänen nimensä tähden.

enimmäkseen valehtelija akka jolta puuttuu meikit naamasta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

enimmäkseen valehtelija akka jolta puuttuu meikit naamasta

epä uskonen pelle jolla ei ole omaa tuntoa kun asiat ei mee mielen mukaan alkaa klovni änkyttämään varmaan istuu laulamassa baarissa ja ehtoollis viini virtaa

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

epä uskonen pelle jolla ei ole omaa tuntoa kun asiat ei mee mielen mukaan alkaa klovni änkyttämään varmaan istuu laulamassa baarissa ja ehtoollis viini virtaa

Olen elämäni aikana tutustunut kolmeen sotatyönjohtajaan (entiseen kapiaiseen), jotka ovat armeijauransa jälkeen heittäytyneet "teologeiksi". Kaksi,-jo edesmennyttä olen tavannutkin.

He ovat kaikki kummallisella tavalla samanlaisia.
        Pohdin syytä miksi?

Sotatyönjohtaja on koulutettu tappamaan ja tuhoamaan, Rautavaaran "korttipakka"-laulussakin sotilas on paholainen!

• UUSI

Olen elämäni aikana tutustunut kolmeen sotatyönjohtajaan (entiseen kapiaiseen), jotka ovat armeijauransa jälkeen heittäytyneet "teologeiksi". Kaksi,-jo edesmennyttä olen tavannutkin.

He ovat kaikki kummallisella tavalla samanlaisia.
        Pohdin syytä miksi?

Sotatyönjohtaja on koulutettu tappamaan ja tuhoamaan, Rautavaaran "korttipakka"-laulussakin sotilas on paholainen!

Nuo ovat vain pohdintoja. Voisitteko kuvitella Jeesuksen ex-majurina, joka haaveili kenraaliksi pääsystä ja purki pettymyksen kiukkuaan opetuslapsiinsa?

Ei, en voisi kuvitella sellaista!

• Anonyymi
        UUSI

Nuo ovat vain pohdintoja. Voisitteko kuvitella Jeesuksen ex-majurina, joka haaveili kenraaliksi pääsystä ja purki pettymyksen kiukkuaan opetuslapsiinsa?

Ei, en voisi kuvitella sellaista!

Lestadiolaiset ihannoi sotimisesta tunnen minäkin näitä sota hulluja jotka toimii papin virassa ja samaa oon itekkin huomannut ja tosiaankin et vois jaotella ne on mitättömyyksiä jotka puskee esiin omaa egoaan papin virassa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lestadiolaiset ihannoi sotimisesta tunnen minäkin näitä sota hulluja jotka toimii papin virassa ja samaa oon itekkin huomannut ja tosiaankin et vois jaotella ne on mitättömyyksiä jotka puskee esiin omaa egoaan papin virassa

Katkera ja kateellinen papoi

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän vahvistaa heidän ihmisuskovaisuuttaan. Suunniteliko Jeesus yhtään invasiota?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Katkera ja kateellinen papoi

esim yksi lestadiolainen nais teologi höpötti et saa olla katkera ihmettelen kovasti näitä lestadiolaisten oppeja varmaan sai hyvän viran

• Anonyymi
        UUSI
        pinnasänky kirjoitti:

Sehän vahvistaa heidän ihmisuskovaisuuttaan. Suunniteliko Jeesus yhtään invasiota?

Kaikkihan on ihmisen uskovaisia referoimalla ei tulla autuaaksi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkihan on ihmisen uskovaisia referoimalla ei tulla autuaaksi

Varsinkin jotkut kuvittelee tulevansa autuaaksi muiden uskolla miten te uskotte riippuu menestys kuinka paljon vaikka rahaa on kukkarossa

• Anonyymi

Uskon myös, kohdalleni on tullut monta ihmettä, kiitos Jeesukselle. Vaikka on vaikeuksia , niin en voi kysyä kuten monet jos olet.... niin auta , taivaan Isä auttaa ajallaan. Kiitos. On tullut mieleen kun käydään näitä vaaleja ,on Porvareita ja on duunareita, mutta taivaassa ei ole puoluepolitiikkaa. Ainakin sanassa sanotaan kaikki on Jumalan edessä saman arvoisia. Niin onko turhaa täällä maan päällä taistella puoluepolitiikkaa.

• Anonyymi

Jos fallostelut tai sotarikokset julistaa anteeksi, voi miettiä onko kyseessä harhaoppi.

• Anonyymi

Varkaat ei peri taivaan valtakuntaa tosin demas varasti juutalaisilta siksi se pääsi taivaaseen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      212
      2809
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      125
      2679
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      77
      1753
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      237
      1322
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      63
      1298
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1098
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1011
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      851
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      833
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      823
    Aihe