Valtion vientivaje

Anonyymi-ap

Paljon paasataan vientivajeesta. Negatiivisesta kaupankäynnistä kun tuodaan
enempi kuin viedään ulkomaille. Kumpi ryhmä sitä nagatiivistä aiheuttaa
premium- merkin edustaja vai Daciaan päätyneet. Autot ova Kuusakosken
hakkurissa suunnilleen samaan aikaan. Euromääräisesti toisesta on hävinnyt
enemmän. Tätä kutsutaan kierrätykseksi. Siinä autojen ominaisuudet
ominaisuudet sekoittuu seuraavaan autojen sukupolveen.

16

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No nyt on todella mietitty syvällisiä ja tärkeitä asioita oikein tiedon ja akateemisen osaamisen kautta, hihii!

    • Anonyymi

      250tkm ajettua daciaa kuusankoski kutsuu. Sen sijaan 400tkm ajettu toyota on vielä tien päällä.

      • Anonyymi

        Toyotat paalataan kovin pienillä kilometreillä pääosin ruostumisen takia. 120tkm taitaa olla keskiarvo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotat paalataan kovin pienillä kilometreillä pääosin ruostumisen takia. 120tkm taitaa olla keskiarvo.

        Miksi nettiauto on täynnä 400tkm+ ajettuja toyotia mutta siellä ei ole ainuttakaan 250tkm+ ajettua daciaa? Sinun mielikuvitusmaailmassasi tuo saattaa pitää paikkansa niinpä sanon että LÄÄKKEET!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi nettiauto on täynnä 400tkm ajettuja toyotia mutta siellä ei ole ainuttakaan 250tkm ajettua daciaa? Sinun mielikuvitusmaailmassasi tuo saattaa pitää paikkansa niinpä sanon että LÄÄKKEET!

        Onko nettiauto täynnä Toyotaa, miksi niillä ei ajeta?
        Aina joitain yksilöitä löytyy vanhoissa romuissa joita pidetään hellästi ja liikenteessä väkisin ja yritetään myydä järjettömällä hinnalla ja Toyotaa on meillä paljon ja siksi niistäkin näitä löytyy. Keskimäärin Toyotat menee romuksi vähillä kilometreillä, se on fakta.
        Vähän tämä menee joka tapauksessa ketjun aiheesta.


      • Anonyymi

        400tkm ajettu toyota on:::::::: Kuten on jo todistettu että jo 60000 km ajetussa Toyotassa on jo vaarallista istua,, pohjapeltit eivät enää kestä istuinen painoa,siis maantielle putoaminen on jo mahdollista !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nettiauto täynnä Toyotaa, miksi niillä ei ajeta?
        Aina joitain yksilöitä löytyy vanhoissa romuissa joita pidetään hellästi ja liikenteessä väkisin ja yritetään myydä järjettömällä hinnalla ja Toyotaa on meillä paljon ja siksi niistäkin näitä löytyy. Keskimäärin Toyotat menee romuksi vähillä kilometreillä, se on fakta.
        Vähän tämä menee joka tapauksessa ketjun aiheesta.

        Alkaa olemaan elämänsä ehtoo puolella jopa toyotakin 400-600tkm ajettuna, siksi paljon. Dacioita ei sen sijaan paljon ajettuina käytettynä näe, koska ne eivät sitä yksinkertaisesti kestä.


      • Anonyymi

        Se on Kuusakoski eikä Kuusankoski. Tarkkuuta tietäjille !


      • Anonyymi

        Sen sijaan 400tkm ajettu toyota on............................peräti jo ennen sataa tuhatta Kuusankoskella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nettiauto täynnä Toyotaa, miksi niillä ei ajeta?
        Aina joitain yksilöitä löytyy vanhoissa romuissa joita pidetään hellästi ja liikenteessä väkisin ja yritetään myydä järjettömällä hinnalla ja Toyotaa on meillä paljon ja siksi niistäkin näitä löytyy. Keskimäärin Toyotat menee romuksi vähillä kilometreillä, se on fakta.
        Vähän tämä menee joka tapauksessa ketjun aiheesta.

        Sinähän se vasta vammainen yksilö olet. Juuri kerroin sinulle että 400+tkm ajettuja. Millä se 400tkm sinne mittariin on tullut jos ei ajamalla? Toyotat eivät mene vähillä kilometreillä paaliin, tämän voin varmistaa joka ikiseltä mekaanikolta ja katsurilta. Jopa renault huollon mekaanikko osaa kertoa että jos haluaa kestävän niin ostaa toyota, kuulemma vähän ajaville kermaperseille renaultit.

        Minulla on näyttää nettiauton myytävät autot ja suomen katsastustilastot väitteeni tueksi. Mitäs sinulla on esittää vastineeksi?


    • Anonyymi

      Autojen ominaistuoksut sekoittuvat. Jemkemin haju siirtyy premium-autoihin.
      Millähän aikavälillä tuo papahtuu ? Haju ja tuoksu kun sekoittuu niin
      mikähän siitä tulee ?

      • Anonyymi

        Jenkemi on siitä vieno aine ettei se sekoitu mihinkään tuoksuun. Siksi se koukuttaa!


    • Anonyymi

      Kuusakosken hakkurista tulisi saada live- kuvaa niin nähtäisiin mikä
      merkki ja vuosimalli on vuorossa. Suomen autokierrätys on
      monopoliyhtiö Alkon tavoin.

      • Anonyymi

        Se olisi masentavaa katsottavaa teille. Rellu, pösö, pösö rellu, opel, pösö, pösö, citroen. Tuota putkea kun muutaman tunnin katselee niin saattaa puolimiljoona ajettu tojokin välissä tulla.


    • Anonyymi

      Aloittaja on oikeassa. Suomen kauppataseen vajeelle on ulkomailta hankittu kallis auto haitallisempi kuin halpa. Tosin yhtälössä pitää olla myös polttoaineen kulutus käyttöiän aikana, ajetut kilometrit ja käyttövuodet.

      Mutta varmasti Dacia pärjää hyvin hinnassa, polttoaineen kulutuksessa ja kohtuullisesti myös käyttövuosissa. Käyttökilometereissä ei ehkä niinkään, mutta käyttövuodet ratkaisevat kilometrejä todennäköisemmin uusinvestointien tiheyden. ja mikäli vähän autoa käyttävät hankkisivat autoja joilla on kallis hinta mutta myös ajettavissa suuria kilometrimääriä, paalattaisiin nuo autot alikilometreillä kun ikää tulee liian nopeasti kilometreihin nähden.

      Tosiasia on se, että Suomen kroonistunut kauppataseen vaje on syyllinen nykyiseen valtiontalouden epätasapainoon kuten myös siihen, että Suomessa talouskasvu on jäänyt yhtä kroonisesti jälkeen Suomen "verrokkimaista"

      Suomessa on tapana ihailla autoveron ja arvonlisäveron tuottoa valtion kassaan, kun hankkii kalliin auton, mutta todellisuudessa unohdetaan ne kymmet tuhannet eurot, jotka viraavat samalla pois Suomen kansantaloudesta. Ja siinä kusessa nyt seisomme.

    • Anonyymi

      Nähdäänkö työsuhdeautot veronmaksun vaihtoehtona jolloin valtiolle
      tuleva vero jää saamatta ainakin täysimääräisenä. Työsuhdeautoilu
      kerryttää myös eläkettä ja mikä sen vaikutus on myös otettava huomioon.
      Sipilän-Bernerin ehdottama kilometrivero ehkä kuitenkin olisi ollut
      toimivampi ratkaisu. Käyttö/ajoneuvovero/alkava 100 kg dieselien
      tapaa ratkaisu ? Nykyinen järjestelmä suosii sähköllä kulkevia, yleensä
      painavia kulkineita jotka kuitenkin rasittaa tiestöä suhteellisesti enemmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7286
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3565
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3100
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      48
      2229
    9. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43
      2228
    10. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    Aihe