Taitaa vähän iskeä 😘
Iskeekö pakokauhu kun näet tämän ikävöinnin kohteesi
31
527
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, panokauhu iskee 😬
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Saattaa olla vähän tätäkin, jos sattuu kipinöimään jalkovälissä se toinen. JA KYLLÄHÄN SE KIPINÖI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla vähän tätäkin, jos sattuu kipinöimään jalkovälissä se toinen. JA KYLLÄHÄN SE KIPINÖI
🤣😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntuu kipinät jalkovälissä 👀✍️?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntuu kipinät jalkovälissä 👀✍️?
Sitten kun tapaat ihmisen jota haluat enemmän kuin ketään koskaan niin tiedät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletin, että olet mies ja meidän jalkoväliin kipinöissä saattaa olla pientä eroa 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletin, että olet mies ja meidän jalkoväliin kipinöissä saattaa olla pientä eroa 😉
Enhän sanonut missään kohtaa etten olisi mies 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän sanonut missään kohtaa etten olisi mies 😉
Et niin. Mua kiinnosti, että miltä se miehestä tuntuu, puoliksi vitsillä. Mut joo, meni jo 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et niin. Mua kiinnosti, että miltä se miehestä tuntuu, puoliksi vitsillä. Mut joo, meni jo 😊
Olen nainen, ja koska piIIu pyörittää omalla tavallaan maailmaa, voinee siitä jotain päätellä miltä se miehestä tuntuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen, ja koska piIIu pyörittää omalla tavallaan maailmaa, voinee siitä jotain päätellä miltä se miehestä tuntuu
Kerro naisena esiintyvä setämies lisää tästä ajatuksesta- tuottaako se vaikeita tunteita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän tunteen. 😂🫶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro naisena esiintyvä setämies lisää tästä ajatuksesta- tuottaako se vaikeita tunteita?
Oletko hengästynyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän tunteen. 😂🫶
Kerro lisää 😚
- Anonyymi
ei iske, enemmänkin inho kaikesta mitä tekivät, toivottavasti näkyy heidän elämässään huonona ja pahana, ei oo kaivattu. eli en kaipaa. odotan vaan, jotta saa omia juttuja eteen päin ja pääsee myös etsimään ihmisiä jotka sopii ja joille sopii minun elämä. ei oo missään ryhmäpelissa tai paskaroolissa, tai tarvitse antaa niiden imeä ja syödä ja antaa kaikkea.
- Anonyymi
ja ihmisiä elämään, joita Leena ei voi manipuloida tai niiden "verkostot". eikä tarvii luopua ha ottaa pahaa ja kaikkea paskaa jotta tiettyjä naisia nostetaan. juu, ei kiitos.
- Anonyymi
Vähäisessä määrin saatta iskeä pakokauhu.
- Anonyymi
Vähäisessä 😉
- Anonyymi
ei kauheasti parisuhde, joka perustuu muiden naisten elämän parantamiseen ja tietoisuuspeleihin. eikä työmaat, ammattimaisuus erikseen ja persoonien rakennukset erikseen ja elämän nostamiset.
- Anonyymi
Joka ikisen kerran. Unohtuu tuijottamaan ja miettii, että onko se nyt tuo ja eihän koko maailma huomaa.
- Anonyymi
Universumi on huomannut jo
- Anonyymi
❤️🔥
- Anonyymi
Iskee. Lähden karkuun. Oon jotenkin niin rikki tästä kaikesta. Tää on ihan liikaa.
- Anonyymi
Höpö höpö nyt aletaan rakastamaan ja rakastelemaan, joka paikassa. Hänen kanssaan 🌲🍃🥰
- Anonyymi
On oikeestaan alusta lähtien iskenyt kun tulit söpönä mun näkökenttään täysin yllättäen. Oon alkanut saamaan voittoa tuosta pakoreaktiosta koska satutan vaan itseäni jos en sentään katso että mihin tää meidän tarina vois johtaa koska oon halunnut tutustuu suhun siitä lähtien kun ekaa kertaa nähtiin.
- Anonyymi
Söpöä, kenelle viestisi on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Söpöä, kenelle viestisi on?
Eräälle minua nuoremmalle mutta tosi fiksulle ikäisekseen naiselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräälle minua nuoremmalle mutta tosi fiksulle ikäisekseen naiselle
Olen häntä vanhempi
- Anonyymi
Oikein eskari Heidikin potkinut, tiedätkö prisenssa potkin sua takaisin ja joka kerrasta tehdään niin :)
- Anonyymi
Naisia täällä mielikuvituksessasi potkiskelet, iso mies? Idoli ehkä jollekin yhtä vaikeahoitoiselle potilaalle👍
- Anonyymi
Iskee. 🤗🤗🤗😹🕶️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890