Elämänmuutoksia

Anonyymi-ap

Elämä voi muuttua monista syistä. Parisuhdestatus voi muuttua, varallisuustilanne myös terveydentila voi järjestää yllätyksiä tai jopa valtiovalta. Ihmismielikin voi muuttua ja kun perheessä on kaksi, niin kaikki ei aina ole itsestä kiinni.
Vuonna 2020 Hua Hinissa muutto uuteen siistiin kotiin, jossa näkyvissä naisen kädenjälki, sormukset on tallella, avioliitto kukoistaa ja elämä hymyilee.

44 kuukautta myöhemmin kaikki on muuttunut. Kämppä on kuin sikolätti ja kaatopaikka jossa leijailee röökin savu, vaikka isäntä on juuri alkamassa vasta syömään mikrossa lämmitettyä muovipussikanaa varpaankynsiensä vieressä.
https://ibb.co/gZH0Jg7M

10

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Ja voi suurentaa kuvia minne ne tekarit ovat hävinneet, olet säälittävä laiffila.

• Anonyymi

ja sinä isältäsi, reppana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja sinä isältäsi, reppana.

Isäni ollen kone mestari, ja minä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isäni ollen kone mestari, ja minä...

otan pippeliseltä hanukkaan 55555

• Anonyymi

Mitä tolla lentokapteenilla on paidan alla.... rantapallo?

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.... Puppe kilahti kattilaan 55555

• Anonyymi

Vaimosi saattaa olla vaimo vielä paperilla, mutta asumusero tapahtui jo Thaimaassa koronan aikaan. Ensin muutitte halvempaan kämppään "mummon kanssa päikseen" ja sitten vaimo muutti muualle. Sen jälkeen vuokrakämppä meni sitten tuohon kuntoon, eikä teitä ole kuvattu kotioloissa kertaakaan sen jälkeen yhdessä. Vaimolla taitaa olla auto, sillä hän käyttää sinua sairaaloissa ja viinakaupassa silloin tällöin, taikka sitten kyseessä on vaimon pojan tai kaverin auto.
      Kyseessä ei voi olla mikään muu kuin perheväkivalta tai sen uhka. Muutoin olisi olemassa yhteiskuvia kotoa, mutta viiteen vuoteen ei ole. Nyt on sitten sormuksetkin jossakin muualla kuin sormissa.

Vaimosi vei sitten isomman telkkarinkin jo Thaimaassa mennessään, sillä tuossa jälkimmäisessä saastehuonekuvassa on selvästi pienempi telkkari saman TV-tason päällä.

• Anonyymi

Voi rakas lapsi sadut on satuja, mielenterveysongelmaisen kuvitelmia joihin en tule ottamaan mitään kantaa muuta kuin toteamalla että olet hullu. Kyllä telkkari on siirretty makkarista, koska TLC lähti huoltoon led ongelmien takia, ostin skyworth 32" kiinalaistöllön tilalle maksoi 4800 bahtia, full hd, toin suomeen mukanani toimii hyvin elisan boxin kanssa... jopa boxin kaukari toimii kiinalaisvirittimen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas lapsi sadut on satuja, mielenterveysongelmaisen kuvitelmia joihin en tule ottamaan mitään kantaa muuta kuin toteamalla että olet hullu. Kyllä telkkari on siirretty makkarista, koska TLC lähti huoltoon led ongelmien takia, ostin skyworth 32" kiinalaistöllön tilalle maksoi 4800 bahtia, full hd, toin suomeen mukanani toimii hyvin elisan boxin kanssa... jopa boxin kaukari toimii kiinalaisvirittimen kanssa.

Lähti huoltoon, eikä tullut takaisin? Voutiko sen vei "huoltoon"?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      222
      4296
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2765
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      394
      2443
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      42
      1639
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      555
      1406
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1334
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1330
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1329
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1196
    Aihe