edes vähän armollisempi minua kohtaan. Olen ollut aivan valtavan ryhmäpaineen vallassa, ja käyttäytynyt kuin pelkuri, esittänyt jotain mitä en ole tai tule olemaan, se on hyvä ja ihailtava piirre sussa, että haluat katkaista kaikki myrkylliset ihmiset elämästäs pois, tai kaikki jotka on sanonut jotain tyhmää jne. Mutta voisitko tehdä mun kohdalla edes poikkeuksen, koska ymmärräthän, että mun käytös on suurimmalta osalta johtunut lapsuuden traumoista, ymmärtämättömyydestä sekä pelosta ja herkkyydestä.. etkä kai itsekkään olen täysin "täydellinen" nainen, joka ei oo ikinä tehnyt mitään pahaa. Armollisuutta toivoisin, vaikka toi miten pidät omia puolias ja pyrit karsiin myrkylliset ihmiset elämästäs on ihailtavaa, ja mitä pyrin tekemään nykyään myös.. silti toivoisin edes vähän armoa rikkinäiselle ihmiselle :(
Ymmärrän ja että ihailen että oot noin oikeudenhaluinen ja terveellinen ihminen... silti voisit olla
30
624
Vastaukset
- Anonyymi
´Taas joku jätkä puhuu ämmien kieltä ja piti puoleen väliin lukea ennen kuin varmistui mikä siellä rutisee.
- Anonyymi
Analyysi on aivan legit
- Anonyymi
Juu voin antaa anteeksi. Siinä kaikki. Kunnioitus poissa.
- Anonyymi
No kyllä sitä kunnioitusta voi lähteä pikkuhiljaa rakentamaan :3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä sitä kunnioitusta voi lähteä pikkuhiljaa rakentamaan :3
Ei kiitos. Mä tarviin elämääni vaan ihmisiä jotka on mun puolella ja puolustaa mua tarvittaessa. Eikä anna mulle sattua mitään pahaa.En niitä jotka heittää susille että pärjäilehän. Mä en jaksa enää pelätä.
- Anonyymi
Enkö mä ole sulle ihan armollinen ollut
- Anonyymi
Kenelleköhän tallainen viesti?
- Anonyymi
Nyt en kyllä osaa sanoa kelle palstagubbe osoitti tämän sähkeensä, varmaan jollekin erittäin merkittävälle henkilölle
- Anonyymi
Ryhmäpaine? Sun kaverit vai? Ihminen tunnetaan ystävistään. Elit siis kaksoiselämää? Esiinnyit mulle uskovaisena hyvänä ja takanapäin olit itse saatana? Niikö?
- Anonyymi
Juu, tai toiste päin varmaankin, olin huonoissa piireissä, toksisten ihmisten seuras "valepukki".
- Anonyymi
Ymmärsin lukemaani mutta oliko tämä naiselta miehelle?
- Anonyymi
Ei ollut vaan palstasedän mokellus ja sun ymmärrys on mitä on
- Anonyymi
Ap. Sinun pitää uskaltaa puhua nuo asiat. Äitini sanoo että toivoa on aina.
- Anonyymi
Ei armoa rentuille. Liian moni nainen tekee niin.
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa. Jos ensin lirkuttelee ja on kiva - sitten saa itkupotkuraivareita - se kertoo jotain sen ihmisen persoonasta.
Kannattaa käsitellä lapsuuden traumat. Niin minäkin olen tehnyt ha neben elämässä aina eteenpäin, jos joku juttu ei miellytä. - Anonyymi
katsotaan kaikki mitä ootte tehnyt ja tehdään perässä :)
ja kiva kun raha tulee, summa ja potti vaan kasvaa :) ja katsotaan miten pitkälle mennään, edessä on vielä pahimmat mitä teille tehdään :) raha rahana, sitä ei viedä, tulee muutoin, ja katsotaan että ei tarvii maksaa takaisin :) mutta joka teko hakataan takaisin ja tehdään kiusaa ja vainotaan ja hakataan töihin :)
sitten työjutut ja mitä niissä on tehty, mt jutut, kotijutut, väkivalta ja muu. selvitetään tehdään samoin ja hakataan :) - Anonyymi
Oletko siis satuttanut häntä jotenkin, vai mitä tarkoitat? Tällaiset asiat kannattaa puida irl ja pyytää anteeksi, jos on jotain anteeksipyydettävää.
- Anonyymi
Olisiko sinulla omasta mielestäsi tällaisia na saatavia mitä tähän palstaäijän tekstiin ehdottelet? Epäilemättä olisi ehkä
- Anonyymi
Voisin kunhan lähestyt irl oikeasti mies.
Pelleilyä on pelleilty!
Mä en sitä tee. Sua pitää suojata .
Tajuan sen ja pysyn etäällä ...
Ja tällä hetkellä pitää ehdottomasti pysyä poissa ellet korjaa asiaa ja sano et haluut viel puhua ...
Mä oon ite nyt niin rikki etten kykene edes miettii et vielä pitäisin sulle mitää yhteydenottoa kun oon ymmärtänyt et
Inhoot ja vihaat mua vain nyt
Sen vuoksi mitä tein ...
Muttet enää yhtään välitä
Ikävöi tai rakasta....
Myös sun pitäs olla armolisempi 😭💔
Naiselta
Ja tää ei mee sitte sille palstan epävakaalle kanille ettei omi.- Anonyymi
Pystyt halutessasi kyllä itse ottamaan yhteyttä jos välität.
- Anonyymi
Kani oli kyllä nainen 🤔😯 ja ei kyllä pätkääkään vaikuttanut epävakaalta. Oli yksi pirteimmistä ja mukavimmista hetken täällä jollaisia tänne ois haluttu jäävänkin mutta eihän kukaan niin fiksu tänne jää ja oli varmaan niin paljon kaikkea irl elämää. Miksi sekoittelette noita hahmoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kani oli kyllä nainen 🤔😯 ja ei kyllä pätkääkään vaikuttanut epävakaalta. Oli yksi pirteimmistä ja mukavimmista hetken täällä jollaisia tänne ois haluttu jäävänkin mutta eihän kukaan niin fiksu tänne jää ja oli varmaan niin paljon kaikkea irl elämää. Miksi sekoittelette noita hahmoja.
Eikä myöskään ole mikään palstan kani 🐇kun ei ole aikoihin moneen kk enää täällä ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pystyt halutessasi kyllä itse ottamaan yhteyttä jos välität.
Sinustako tämän palstasedän hahmon tulisi välittää? Tiedäppä sanoa mutta mitäpä lottoat miten asiaan suhtautuisi se yksilö johon assosioit nämä palstaäijän androidin pieraisut tänne bittiavaruuteen, että aaww niinkö? Tuskin
- Anonyymi
Kerrankin kun joku laittaa sun perseilylle rajat, heti ollaan armoa anomassa. Grow up, retard.
- Anonyymi
En perseile edes normaalisti lmao.
- Anonyymi
Tää on kyllä ihan paras kommentti . Kiitos
sivusta
- Anonyymi
niin no kyllä se talousala on myös tällä hetkellä, että vaatii tukea tai extraa tai rahaa 😂 eli myös varsinkin hyvien miesten vaimot ovat aika kovilla ❤️
- Anonyymi
Voi kuule. Ainakin häntä miestä ymmärrän täysin. Meidän pitäs vaan rikkoa se jää. Hali pusu ja nusu. Ehkä keskusteluyhteys paranee sen jälkeen. 😂
- Anonyymi
Kaikki täällä on rikkinäisiä. Armoa kaikille. 🩷
Jokaisella on traumoja, minulla myös. Voin uskoa, että sinulla on paljon paineita. 🤔Kirjoituksesi tuskin oli osoitettu minulle, koska olen ollut aivan hirveä joskus, herkästi loukkaantuva ja perfektionisti. Minut kasvatettiin selviytymään ja taistelemaan, olemaan tuntosarvet pystyssä, "Pahin voi tapahtua, siihen on varauduttava." Luojan kiitos en ajautunut päihteisiin. Terveellisyys on keino hallita kaaosta. - Anonyymi
Okei, mutta mitä se armo tarkoittaa tässä tapauksessa, millä tavalla pitäisi sulle olla armollinen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673427- 152066
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231480Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371111
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361021- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38958