Oletko loukannut

Anonyymi-ap

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?

94

1243

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ikinä loukkaisi sitä naista mitenkään.

• Anonyymi

Bua ha ha

• Anonyymi

En ole. On yksi kauhea väärinkäsitys, josta ehkä loukkaantui.

• Anonyymi

Haluatko kertoa siitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko kertoa siitä?

En! Korjaan tilanteen, jos tapaan hänet vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En! Korjaan tilanteen, jos tapaan hänet vielä.

Toivottavasti asia ratkeaa hyvään suuntaan :-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko kertoa siitä?

Miksi tiedustelet anonyymeilta kirjoittajilta näitä juttuja- haetko jotain lottopottia?

• Anonyymi

Ainakin viestit on jätetty vastaamattomiksi.

• Anonyymi

Ihan tietoista toimintaa sekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan tietoista toimintaa sekin.

Siis on loukannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis on loukannut.

Eipä sitä huvita viestiä enää lähettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä sitä huvita viestiä enää lähettää.

Ei kantsi laittaa mitään viestiä. Parempi niin.

• Anonyymi

En tietenkään loukkaisi tarkoituksella miestä

• Anonyymi

Loukkaukset eivät unohdu ikinä, ensivaikutelman voi antaa vain kerran, jos se on sössitty, ei kannata kuvitella jatkoa.

• Anonyymi

Niin, kysymys oli, että oletko loukannut?

• Anonyymi

En tietenkään.

• Anonyymi

Fiksu ihminen ei tahallaan loukkaa. Jos tulee väärinkäsitys, niin selittää asian ja pahoittelee asiaa.
      On ihan keskenkasvuista olla ilkeä toiselle. Joskus huomion osoitus voi tuntua epämiellyttävältä esim toisen humalatilan tai muun seikan takia. Silloinkin voi yrittää olla edes aikuinen.
      Narsistit tietysti ovat sellaisia että endin liehittelevät ja kääntävät lopulta asiat ihan päälaelleen.

• Anonyymi

En ole narsisti. Se on varmaa, virallisesti.
        Usko mihin haluat.
        En mene sinun manipulointiisi enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole narsisti. Se on varmaa, virallisesti.
        Usko mihin haluat.
        En mene sinun manipulointiisi enää.

Päivittäinen draamailu itsesi kanssa kirjoitellen on siis alkanut taas, palstasetä

• Anonyymi

Hän on loukannut minua enemmän kuin kerran suorapuheisuudellaan, ehkä ollut osa tahatonta, mutta kaikkea ei voi laittaa senkään piikkiin.

• Anonyymi

Jaa, et siis kestä suoraa puhetta, no voivoi, puhutaanpa epäsuorasti, olet niin... sua pitäisi...menisit vaikka...Oliko psrempi??!

• Anonyymi

On a mies loukannut. Toivottavasti saa vielä takaisin joltakin jonain päivänä.

• Anonyymi

Muistahan sitten vaihtaa palstsmasetä konsonanttiin välillä, niin touhukkaat tontut saa hössöttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistahan sitten vaihtaa palstsmasetä konsonanttiin välillä, niin touhukkaat tontut saa hössöttää

Tätä en muute vieläkää ymmärrä, että millä logiikalla joku olisi näille arjen anteille sun muille jollakin tapaa tuttu🤦‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä en muute vieläkää ymmärrä, että millä logiikalla joku olisi näille arjen anteille sun muille jollakin tapaa tuttu🤦‍♀️

Minusta ajatus on psykoottinen, mutta joo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No helposti jos se arjen anttitrolli haluaa itsensä ilmaista täällä sille kohteellensa. Ja eräs tietty palstasetä alias gubbe on täällä ihan oman ilmoituksensa mukaan tämän naisen nimelläkin laittanut tänne viestejä ja harmitellut kaikille kun ne poistetaan. Että näin. Tällä gubella on toimintaa tuohon naiseen ja muihinkin naisiin liittyen muutenkin eli on myös somessa touhuamassa kuvien kera.

Oma mielipiteeni on ettei tällaisia sivustoja pitäisi olla lainkaan koska juurikin ne kaikenlaiset hullut ja päästään sairaat harrastaa täällä kaikkea mahdollista pahaa ihmisiä kohtaan joiden kanssa eivät välttämättä ole muuten edes missään tekemisissä.

Ja kun se kohde ei ole kiinnostunut eikä edes välttämättä tiedä mitään sen trollin touhuista täällä niin katkerana sitten uhkaillaan ja haukutaan sitä kohdetta. Ja kuten palstalle tyypillistä niin peesaajia palstatrollille kyllä löytyy.

Tänne tuupataan ties mitä sontaa ja kohteen kannalta ikävästi upotaan sinne mielikuvitusmaailmaan rakentamaan omaa illuusiota. Aivan sairasta siis eli ei tällainen palsta sovi kuin henkisesti terveille. Mutta taitaa ne sairaat olla täällä enemmistönä riehumassa.

• Anonyymi

en ole... en halua vaarantaa rakkautta... haluan vaalia sitä tahrattomuutta...
      jos olen jotakin tehny nii mitä? haluan tieää että voin pyytää anteeksi?

• Anonyymi

No sinulla on varmasti ihan terve rakkausihastus sen huomaa jo viestistäsi 😊 mutta täällä on valitettavasti myös sairaita ihmisiä ja ne viestit kyllä erottaa muista. Ole siis huoleti oman ihastuksesi osalta.

• Anonyymi

En tietenkään. Jos olen joskus töksäyttänyt, se on tapahtunut ainoastaan siksi, että itsellä on ollut sillä hetkellä eritysen paha olla ja tunnesääntely on pettänyt. Koskaan en tahallani sanoisi pahasti.

• Anonyymi

En mutta tyyppi
      Loukkaantui kun joudun lähteen
      Kun en enää jaksanut armotonta
      Syylistämistä mun teoista ja niiden tarkastelua. Tai sitä uhkaa et mut jätetään tai rikotaan taas...
      Sille kun ei riitäny sanoin et tajuan et oon tehny väärin

Oon niin kipee et olisin kaivannut lämpoöö
      Ymmärrystä ja rakkautta.
      Oon pelännyt et delasn kun on ollu terveys juttui nii.
      Siltä olis pitäny palvoo nähdä hoivata
      Rakastella yms. Vain mitä mies tarvii ja haluaa hommaa
      Ilman mullon edes mun hengellä on vittujakaan väliä
      En olisi tänä vuonna jaksanut saamaa armottomuus ymärtämättömyys paskaa kun 5 vuotta sitte toisaalla toiseen kertaan ,
      Odotin jotain muutta
      Toisenlaista
      Rakkautta ja armoa myös mulle asti
      Mut mitä sain
      Yhden särkyneen sydämen lisää
      Ja vitusti kyyneleitä
      😭😭,😭
      Ja site se idiootti kehtaa kysellä et teinkö
      Tahollani kun ei edes viitsi ottaa asioita selvää tai kysyä..
      Syytellä vain

• Anonyymi

Kokeile hyvä mies jotain droppeja jos aina vaan itkettää

• Anonyymi

Aika sekavaa selitystä. Minkä ikäinen oot 20 v. vai nuorempi. Ihan vaan tosta tekstistä päätellen.🤨

• Anonyymi

En ainakaan tarkoituksella.

• Anonyymi

Aloittaja luultavimmin on ja usein, muuten kysyisi tätä. Kaikki ole.niin tyhmiä miltä näyttää ja tietää, se kertookin paljon luoteesta.

• Anonyymi

Vähän mutkat suoriksi, mutta menköön 🤣

• Anonyymi

Sinulla tuntuu olevan usein paljon asiaa tästä ns aloittajasta. Koitahan pärjäillä siellä

• Anonyymi

En tietenkään. Miksi ihmeessä loukkaisin. En ole mikään sosiopaatti.

• Anonyymi

En tarkoituksella, mutta taidan olla vähän turhaan tunteella toimiva. Aina liian jotain. Liian kontaktia ottava tai liian kontaktia karttava.
      Sori, mä en osaa näitä kuvioita. Oon varmaan liian vanha sellaisiin.
      Hyvää yötä kumminkin❣️
      Naiselta

• Anonyymi

Tämä!!!!!!

T
        Kohtalontoveri

• Anonyymi

Mitä sekavammin esiinnyt naisena näille muille yhtä epåvakaille sen ihanampaa vai mitä palstasetä?

• Anonyymi

En ainakaan tarkoituksella. Tänään pitkäpäivä töissä ja illalla koulujuttuja ja nyt kun kattoo kelloa. On liian myöhä ja aamulla kello soi taas.
      Joten pöivä palstalta jäi pois, ymmärrättäneen.

• Anonyymi

Taisin joskus vahingossa rikkoa sen sydämen. 😔 Luulen että loukkaantui kyllä.

• Anonyymi

"Vahingossa"

• Anonyymi

En tarkoituksella mutta turha sitä miettiä. Luovuin hänestä etten satuta enää.

• Anonyymi

Luovuitko sanomatta sanaakaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luovuitko sanomatta sanaakaan?

Hän työnsi syytäkin pois ja pystyin kunnioittamaan tätä vaikka sydäntäraastavaa oli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän työnsi syytäkin pois ja pystyin kunnioittamaan tätä vaikka sydäntäraastavaa oli

Kulta hani. 😥💔 Ikävä on.

• Anonyymi

E kuka ny niin hölmö olis että loukkais ihmistä jota kaipaa olis tällöi toisen ehkä syytä miettiä millainnidiootti on kyseessä jos kaipaa ja silti pystyy loukkaan kuinka voi kaivata jos kokee tarvetta toista loukata

• Anonyymi

En.Hän on imenyt itseäni kohtaan olevia juttuja itseensä.Naurut on olleet omien töpeksintöjen muistelu nauruja,en hänelle ole nauranut.

• Anonyymi

Voin tunnustaa, olen. Puhun siis sitä ainoaa kieltä mitä hän on oppinut käyttämään ja ymmärtämään ja mikä menee hänelle perille. Simple.

• Anonyymi

Tarkennatko?

• Anonyymi

Miksihän se on mennyt sellaiseksi…

• Anonyymi

Noin puhuu juuri sellainen joka ei tajua tunne-elämästä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin puhuu juuri sellainen joka ei tajua tunne-elämästä mitään.

Tajuaa hän, noin voisi ajatella minustakin. Ei olisi ensimmäinen kerta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkennatko?

Toivottavasti löydät tänään edes yhdestä palstaäijän vastauksesta itselleen jotain mälvättävää, touhukas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksihän se on mennyt sellaiseksi…

Onko sinun päässäsi sellainen pinttymä, että täällä palstasedälle jupistessasi täällä on joku määrittelemätön yleisö, joka ymmärtää nämä vihjailusi sillä nanosekunnilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinun päässäsi sellainen pinttymä, että täällä palstasedälle jupistessasi täällä on joku määrittelemätön yleisö, joka ymmärtää nämä vihjailusi sillä nanosekunnilla?

No ainakin sinä olet kärppänä yleisönä dissaamassa muita kommentoijia minkä ehdit ja levittämässä tuota gubbefiksaatiotasi oikein urakalla.

• Anonyymi

Olen myös loukannut, koska olen halunnut, että osoittaisi tunteita. Ihan sama mitä, mutta olen halunnut uskoa, että välittäisi tai edes tuntisi jotain.

• Anonyymi

Musta tuntuu, että mulle on tehty noin ja se tuntuu todella ikävälle, eikä saa ainakaan minua näyttämään tunteita... päin vastoin.

• Anonyymi

Kannattaisi varmaan ensin ajatella miltä hänestä sellaisen jälkeen tuntuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Musta tuntuu, että mulle on tehty noin ja se tuntuu todella ikävälle, eikä saa ainakaan minua näyttämään tunteita... päin vastoin.

Toisen tunteiden kunnioittaminen nolla
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta

Sitä juuri ja tuntuu muuten yllättävän pitkään. Lisäksi antaa hyvin ristiriitaisen kuvan siitä, joka noin toimii. Ei kyllä ymmärrä senkään vertaa, mitä ehkä aiemmin ajatteli.

• Anonyymi

Huomattavasti tehokkaampaa olisi mennä lähelle usein ja katsoa, ehkä hymyillä, moikata, jutella, niin kuin normaalisti ihmiset toimii. Eiköhän sillä asia selviäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomattavasti tehokkaampaa olisi mennä lähelle usein ja katsoa, ehkä hymyillä, moikata, jutella, niin kuin normaalisti ihmiset toimii. Eiköhän sillä asia selviäisi.

Se on post festum omalla kohdalla.

-09:18:4—

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on post festum omalla kohdalla.

-09:18:4—

Mitä tämä tarkoittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tämä tarkoittaa?

Myöhäistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myöhäistä?

Kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta

Muistahan jankuttaa sinäkin näihin palstaäijän pakinoihin itsestäänselvyyksiä, josko joku henkilö johon suhtaudut hyvin kakofonisesti ymmärtäisi yskän ja oman parhaansa. Olisit varmasti se parempi vaihtoehto. Sitä kai haet😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisi varmaan ensin ajatella miltä hänestä sellaisen jälkeen tuntuu.

Tämä keskustelupalsta ja palstasedän jaakaukset tuntuu olevan sinulle aikamoinen via dolorosa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistahan jankuttaa sinäkin näihin palstaäijän pakinoihin itsestäänselvyyksiä, josko joku henkilö johon suhtaudut hyvin kakofonisesti ymmärtäisi yskän ja oman parhaansa. Olisit varmasti se parempi vaihtoehto. Sitä kai haet😁

Huomaa sinusta kun keskustellaan asiallisesti, se on sulle kova paikka. Mikä elämässä on mennyt noin päin helvettiä että elämä on hankittava samaa levyä palstalla? Se tiedetään että äijäs lähti, mitä muuta? Se kuuluisa käpylehmä patterin välissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaa sinusta kun keskustellaan asiallisesti, se on sulle kova paikka. Mikä elämässä on mennyt noin päin helvettiä että elämä on hankittava samaa levyä palstalla? Se tiedetään että äijäs lähti, mitä muuta? Se kuuluisa käpylehmä patterin välissä?

*jankata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tämä tarkoittaa?

Jotain palstaäijän lukuisista höpötyksistä kuten välillä tykkäät hänen höpötyksistään muotoilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaha taasko jonkun vasta-argumentoijan äijä on lähtenyt, palstaäijä? Ja minne ruattiinko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaha taasko jonkun vasta-argumentoijan äijä on lähtenyt, palstaäijä? Ja minne ruattiinko?

mee mummo hoitoon kukaan ei kaipaa soita

ei kukaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain palstaäijän lukuisista höpötyksistä kuten välillä tykkäät hänen höpötyksistään muotoilla

ukkelin läks !!! Hahaha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku oli siellä jo innoissaan touhutippa päässä äijä lähti äijä lähti. Toiset ei pääsis enää maasta ulos ns, tjeu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku oli siellä jo innoissaan touhutippa päässä äijä lähti äijä lähti. Toiset ei pääsis enää maasta ulos ns, tjeu

yksinäinen mummeli höpöttää itselleen ei luoja tätä vanhustenhuollon suomesa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai ”malakaan” kuten talousrikolliset sun muut tyypillisesti pakenee. Spinnataan ny tätä guben mokellusta päätyyn asti ns sit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moikkasin eka lumien aikaan aamulla ja hän ei vastannut.En uskalla häiritä enään.Yhden asia viestin laitoin tässä vähän aikaa sitten.Viestin sisältö ei pidä enään paikkaansa.En voi enään viestiä sanoakseni sen viestin olevan vanhentunut.

• Anonyymi

En muistaakseni, en tahallani.
      Hän on ilkeillyt minulle täällä palstalla useasti ja hakenut minusta reaktiota, piittaamatta siitä, voinko huonosti hänen ilkeilyn takia. Olen kyllä voinut todella huonosti kiitos vaan Stressaa nytkin niin paljon ettei ruokahalua eikä unta. Taas.
      Tätä oli myös 3 vuotta sitten.
      Haluaisin keskittyä opiskeluihini enkä antaa hänen kusta elämääni uudestaan.
      Minulle on terveellisempää olla reagoimatta ja olla välittämättä koska on traumoja 3 vuoden takaisesta, ja myös ennen sitä, useita traumoja ja huonoja kokemuksia.
      Jouduin neutralisoimaan tunteitani häntä kohtaan koska hän on tuollainen.
      Minulle vahingollinen.
      Voin vain nähdä sen pahana.
      Minun mielenterveys ei kestä hänen häirintäänsä enää. Ja nyt myös pelkään häntä. Varmasti toivottu lopputulos?
      Sitten vielä uhkailua, kiristystä ja muuta ikävää.
      Hakemalla hakee reaktiota.
      Mutta arvaa mitä?

Hän itse henkilökohtaisesti neuvoi minulle, ettei pidä reagoida.
      "ei pysähdy kohdille jos joku huutelee ilkeitä"
      Ja toisesta kontekstista
      "kun ei saa toivomaansa negatiivista reaktiota"

Hän on siis itse harjoittanut sitä, mitä vastaan antoi minulle neuvoja.
      Taisin lukea täällä jotain kaksinaismoralismista aiemmin. On mahtanut hyvinkin olla häneltä. Ja itse olen myös syyttänyt häntä samanlaisesta synnistä, 3v sitten. Hypokriitiksi sanoin, ehkä.

Kyllä, mua kiinnostaisi se ihminen, jos hän ei koko ajan yrittäisi saada minusta itsekkäästi jotain irti.
      Haluan keskittyä opintoihini.
      Jos on pakko olla tekemisissä, voisitko olla suoraan. Kiitos.
      Mulle tulee somesta paljon huonoa oloa just sen 3v takaisen takia. Sun takia.
      Mitä enemmän välitän sinusta, sen huonommin menee opinnot ja elämä.
      Käskit hankkimaan elämän, tässä sitä olen yrittänyt hankkia.
      Ihan sun neuvojen mukaan koittanut toimia.
      Toivottavasti voisin nyt olla rauhassa 😔
      En oikeesti jaksa sua ja sitä että sörkit mun traumoihin täällä koko ajan.
      Satutat mua tahallasi. En tykkää tällaisesta.

• Anonyymi

Toivottavasti saat aloittajasetä näiden galluppiesi varsinaisella pihvillä edes vähän huomiota erittäin älykkäiltä hlöiltä

• Anonyymi

Inetpubin kansio meni vahingossa. Sitten join lisää.

• Anonyymi

En ole tietoisesti loukannut tai pelanut pelejä tai yrittänyt tehdä mustasukkkaiseksi. Mikä on sinänsä naurettava ajatus jos tunne on yksipuolinen. Niin mustasukkaisuuden pelkoa ei ole edes.

• Anonyymi

Oletko varma, että on yksipuolinen?

• Anonyymi

En tarkoituksella. Ärsyyntynyt olen joskus ollut ja silloin saatan sanoa jotain liian rajua.

• Anonyymi

Nämä aloitukset täällä on kuin suoraan apukoulusta 😂

• Anonyymi

sittenhän juuri sinä olet oikeassa paikassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sittenhän juuri sinä olet oikeassa paikassa

😂 siitäs sai! Kunnon äliö 🤓

• Anonyymi

Kyllä hän ilmeisesti on. Tarpeetonta

• Anonyymi

En, enkä tiedä, miksi niin tekisinkään. Enkä ole haukkunut täällä palstalla. Ehkä tämäkin ketju kuitenkin saa monet ajattelemaan, kun kommentteja näin paljon tulee.

• Anonyymi

Never!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Se että mä etin sen millä saan toisen suuttumaan ei ole sama asia kuin loukkaaminen se että toista loukkaa vaikuttaa tämän itse tuntoon mu si taas se että toisen saa suuttumaan saa reaktion tai vaihtoehtoisesti se sisuunnuttaa

• Anonyymi

En koskaan ja en tule loukkaamaankaan. Mutta tahtomatta monta kertaa kun olen jänistänyt ja vetäytynyt kun kaivattu näyttänyt tunteitaan. Onneksi nykyään en enää pakene vaan vastaan kutsuun.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      51
      6450
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      94
      4608
    3. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      58
      4513
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      24
      3428
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      200
      3088
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      41
      2855
    7. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2699
    8. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      20
      2696
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      156
      1611
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      328
      1536
    Aihe