Kohtaamaan?
Mikset pysty mua
29
489
Vastaukset
- Anonyymi
Kukas vattu sä sit oot.
- Anonyymi
Miten sinut pitää kohdata?
- Anonyymi
ja vielä on paljon kostamatta ja hakkaamatta, ottelin tehnyt aika paljon pahaa vasta murto-osa käyty läpi 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Miten tämä kimara nivoutuu näihin gallupeihisi, aloittajasetä? Moni tyhjyyttä koliseva tynnyri tahraa varmaan tietää
- Anonyymi
En luota sinuun enää. Jäi vähän erikoinen kuva sinusta kuin haluaisit tahallaan loukata tai nolata minut. Ei tuntunut oikein kivalta.
- Anonyymi
On minunkin ollut sinuun vaikea luottaa mutta olen päättänyt nyt luottaa
- Anonyymi
Jos aistii toisessa liikaa pahuutta itselle, silloin ei kannata toista enää kohdata vaan vältellä? Mahdollisuus oli annettu ja jos toinen sen möhli niin jälkeenpäin sitä on turha yrittää muuksi muuttaa? Simply the best!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos aistii toisessa liikaa pahuutta itselle, silloin ei kannata toista enää kohdata vaan vältellä? Mahdollisuus oli annettu ja jos toinen sen möhli niin jälkeenpäin sitä on turha yrittää muuksi muuttaa? Simply the best!
Tämä sivusta todettua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No justihinsa ”sivusta” itsensä kanssa jutteleva aloittajasetä, ellei sitten tykkää haasteista ns. No ei kukaan tykkää.
- Anonyymi
En pysty.
- Anonyymi
Minkä vuoksi? Mitä pelkäät? Olen silti onnellinen itse että uskalsin tämän sanoa ääneen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä vuoksi? Mitä pelkäät? Olen silti onnellinen itse että uskalsin tämän sanoa ääneen?
Lisään vielä että mun ei tarvitse enää yrittää etsiä tilannetta tai mennä lukkoon kun kohdataan. Olen sanonut nyt sen sulle. Pallo on sulla kaiken suhteen
- Anonyymi
Koska ei kiinnosta
- Anonyymi
Sano nyt edes se sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano nyt edes se sitten
Just sanoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just sanoin
IRL kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IRL kiitos
En aio olla missään tekemisissä kanssasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En aio olla missään tekemisissä kanssasi
Olet naurettava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet naurettava
Miksi sinua ahdistaa tämä aloittajaäijän jatkuva monologiointi, ”ystävä hyvä”?
- Anonyymi
pääsiäispupu kertoi ettei ole kovin kilttejä, ei taida, tulla paljo munaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 paskaa pääsiäistä 😂 ps. karmaa aiemmista juhlista 😂 olkoot täynnä hmmm vaikka karjuntaa ja jotain...... psd 🫠🫣🤫🤕🤯
- Anonyymi
Tunne elämäsi latistuminen on niin hämmentävää😨
- Anonyymi
Minua pelottaa naisen uskomaton suloisuus ja söpöys ja sitten se kun en osaa itse käyttäytyä oikein. Anteeksi.
- Anonyymi
Teet itsestäsi vaikeasti lähestyttävän. Se on varmaan suojakeino minkä olet opetellut.
- Anonyymi
En tee. Mutta se on sinun valintasi jos et halua. Olen myöntänyt sinulle mitä tunnen ja nyt tiedät sen. Sitä sinun ei tarvitse enää arvuutella yhtään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tee. Mutta se on sinun valintasi jos et halua. Olen myöntänyt sinulle mitä tunnen ja nyt tiedät sen. Sitä sinun ei tarvitse enää arvuutella yhtään
En osaa haluta ihmistä, joka ei halua minua. Se ei vaan näy minun tapauksessani. Sori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa haluta ihmistä, joka ei halua minua. Se ei vaan näy minun tapauksessani. Sori.
Miten niin. Niin selvästi sanottu että tunteet on lämpimiä sinua kohtaan. Sinä se et halua minua
- Anonyymi
Sinulla oli silloin tilaisuudet, mutta jätit ne käyttämättä. Et halunnut enään tavata. Miksi nyt?
- Anonyymi
Muistakaa jatkaa aloittajasedän monologien vatvomista älkääkä vahingossakaan miettikö elämän hankkimista
- Anonyymi
Voi sitä säälittävää miestä 😓
Voihan voi voi sentään
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4626574Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1863907Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1092521Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262040Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1371424Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751315- 681166
- 631095
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771089- 451028