Mikset pysty mua

Anonyymi-ap

Kohtaamaan?

29

489

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kukas vattu sä sit oot.

• Anonyymi

Miten sinut pitää kohdata?

• Anonyymi

ja vielä on paljon kostamatta ja hakkaamatta, ottelin tehnyt aika paljon pahaa vasta murto-osa käyty läpi 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Miten tämä kimara nivoutuu näihin gallupeihisi, aloittajasetä? Moni tyhjyyttä koliseva tynnyri tahraa varmaan tietää

• Anonyymi

En luota sinuun enää. Jäi vähän erikoinen kuva sinusta kuin haluaisit tahallaan loukata tai nolata minut. Ei tuntunut oikein kivalta.

• Anonyymi

On minunkin ollut sinuun vaikea luottaa mutta olen päättänyt nyt luottaa

• Anonyymi

Jos aistii toisessa liikaa pahuutta itselle, silloin ei kannata toista enää kohdata vaan vältellä? Mahdollisuus oli annettu ja jos toinen sen möhli niin jälkeenpäin sitä on turha yrittää muuksi muuttaa? Simply the best!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos aistii toisessa liikaa pahuutta itselle, silloin ei kannata toista enää kohdata vaan vältellä? Mahdollisuus oli annettu ja jos toinen sen möhli niin jälkeenpäin sitä on turha yrittää muuksi muuttaa? Simply the best!

Tämä sivusta todettua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No justihinsa ”sivusta” itsensä kanssa jutteleva aloittajasetä, ellei sitten tykkää haasteista ns. No ei kukaan tykkää.

• Anonyymi

En pysty.

• Anonyymi

Minkä vuoksi? Mitä pelkäät? Olen silti onnellinen itse että uskalsin tämän sanoa ääneen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä vuoksi? Mitä pelkäät? Olen silti onnellinen itse että uskalsin tämän sanoa ääneen?

Lisään vielä että mun ei tarvitse enää yrittää etsiä tilannetta tai mennä lukkoon kun kohdataan. Olen sanonut nyt sen sulle. Pallo on sulla kaiken suhteen

• Anonyymi

Koska ei kiinnosta

• Anonyymi

Sano nyt edes se sitten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano nyt edes se sitten

Just sanoin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just sanoin

IRL kiitos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

IRL kiitos

En aio olla missään tekemisissä kanssasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En aio olla missään tekemisissä kanssasi

Olet naurettava

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet naurettava

Miksi sinua ahdistaa tämä aloittajaäijän jatkuva monologiointi, ”ystävä hyvä”?

• Anonyymi

pääsiäispupu kertoi ettei ole kovin kilttejä, ei taida, tulla paljo munaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 paskaa pääsiäistä 😂 ps. karmaa aiemmista juhlista 😂 olkoot täynnä hmmm vaikka karjuntaa ja jotain...... psd 🫠🫣🤫🤕🤯

• Anonyymi

Tunne elämäsi latistuminen on niin hämmentävää😨

• Anonyymi

Minua pelottaa naisen uskomaton suloisuus ja söpöys ja sitten se kun en osaa itse käyttäytyä oikein. Anteeksi.

• Anonyymi

Teet itsestäsi vaikeasti lähestyttävän. Se on varmaan suojakeino minkä olet opetellut.

• Anonyymi

En tee. Mutta se on sinun valintasi jos et halua. Olen myöntänyt sinulle mitä tunnen ja nyt tiedät sen. Sitä sinun ei tarvitse enää arvuutella yhtään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tee. Mutta se on sinun valintasi jos et halua. Olen myöntänyt sinulle mitä tunnen ja nyt tiedät sen. Sitä sinun ei tarvitse enää arvuutella yhtään

En osaa haluta ihmistä, joka ei halua minua. Se ei vaan näy minun tapauksessani. Sori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En osaa haluta ihmistä, joka ei halua minua. Se ei vaan näy minun tapauksessani. Sori.

Miten niin. Niin selvästi sanottu että tunteet on lämpimiä sinua kohtaan. Sinä se et halua minua

• Anonyymi

Sinulla oli silloin tilaisuudet, mutta jätit ne käyttämättä. Et halunnut enään tavata. Miksi nyt?

• Anonyymi

Muistakaa jatkaa aloittajasedän monologien vatvomista älkääkä vahingossakaan miettikö elämän hankkimista

• Anonyymi

Voi sitä säälittävää miestä 😓
        Voihan voi voi sentään

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      462
      6574
    2. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      186
      3907
    3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      109
      2521
    4. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      26
      2040
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      137
      1424
    6. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      75
      1315
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      68
      1166
    8. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      63
      1095
    9. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      77
      1089
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      45
      1028
    Aihe