Ihan ystävällisesti vain sano mulle että hei ei ole mitään IRL välillämme etkä toivo mitään. Pystyn sitten unohtamaan sut kokonaan ja toiveet loppuu siihen. Lopetat myös kaikki rakastuneet katseet minuun ja se on siinä. Sitten vaan unohdetaan molemmat. Miksi sä pelkäät mulle sanoa suoraan ja alat niin vihamieliseksi. Olen minäkin tunteva ihminen. Molemmilla on ollut luottamusongelmia mut senkin voi voittaa
Miksi loukkaat mua etkä voi
44
477
Vastaukset
- Anonyymi
Mut mä olen uskaltanut kohdata sut ja paljastaa oman haavoittuvuuteni
- Anonyymi
Niin mäkin kun kerroin omat tunteet miehelle!! Eikä se vsrmaan edes tajunnu vaikka oli mustaa valkoisella.
- Anonyymi
En ole ollut sinulle vihamielinen, enkä ole tehnyt sinulle mitään sellaista mikä aiheuttaisi luottamusongelmia.
- Anonyymi
Ei se siltä vaikuta miten kylmästi menet ohitse. Sano vain ääneen jos et mitään halua niin uskon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se siltä vaikuta miten kylmästi menet ohitse. Sano vain ääneen jos et mitään halua niin uskon
Sinulle tuiki tuntematon kyösti tuskin on sun ohi mennyt koskaan. Vähän valoja sinne muumitaloon.
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle tuiki tuntematon kyösti tuskin on sun ohi mennyt koskaan. Vähän valoja sinne muumitaloon.
sivustaVähän vanhaksi käy netin jesuiitta jo tämä palstasedälle avautuminen. Tyhmintäkin alkaa jo nolottaa, että tätäkö piti kuunnella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän vanhaksi käy netin jesuiitta jo tämä palstasedälle avautuminen. Tyhmintäkin alkaa jo nolottaa, että tätäkö piti kuunnella
Kuunnella? Taitaa sun pistorasiasta tulla ne äänet
- Anonyymi
Siks koska haluun nimenomaan yrittää sun kanssa enkä työntää pois
- Anonyymi
En minä voi sinulle valehtelemaan ruveta. Kaikki tunteeni ovat sinussa. Naiselle.
- Anonyymi
Voitko ystävällisesti sanoa tämän suoraan. Soita ja sano edes.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko ystävällisesti sanoa tämän suoraan. Soita ja sano edes.
Vttu kun saa! Eli ei sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saa siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset saa soittaa?
Mietin ootko s vai joku muu....
😔
- Anonyymi
Tulkitset katseita väärin.
Terveelle ihmiselle jo pelkkä huomiotta jättäminen on viesti, seuraa ei toivota.- Anonyymi
Aika omituisia nämä tulkinnat mitä tälle palstasedälle pistelet, onko se ainoa sieluasi lämmittävä ajatus ettei infernaalisen vihan kohteesi seuraa toivota, pullea pulisija?
- Anonyymi
Mä en uskalla näyttää tunteita jos tilanne ei ole siihen sopiva niin ei siinä paljoa uskalla katella.
- Anonyymi
Kenelle sanoa?
- Anonyymi
Jos haluat kuulla suoran vastauksen, niin kysy häneltä suoraan onko kiinnostusta. Jos kohteesi ei ole sinusta ollenkaan kiinnostunut, niin ei hänellä ole mitään syytä erikseen ottaa sinua puhutteluun ja kertoa, että hän ei ole sinusta kiinnostunut. Muutenhan sitä joutuisi tekemään sen kaikille vastaantuleville.
- Anonyymi
Kyllä hän saa sanoa sen mulle ihan suoraan ja osoittaa myös ihan suoraan ettei kiinnosta. Lopetan heti siihen kaikki toiveeni. Toivon vain että löydän elämääni jonkun yhtä herkän ja lämpimän. Kyllä mä jaksan luottaa sitten siihen kunhan saan vain vastauksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän saa sanoa sen mulle ihan suoraan ja osoittaa myös ihan suoraan ettei kiinnosta. Lopetan heti siihen kaikki toiveeni. Toivon vain että löydän elämääni jonkun yhtä herkän ja lämpimän. Kyllä mä jaksan luottaa sitten siihen kunhan saan vain vastauksen
Miten luulet täällä kirjoittelun sinua helpottavan? Ja juuri hänen sulle täällä vastaavan? Ilman tunnisteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt heitä toivoa pois. Kiinnostusta löytyy kyllä että älä anna epävarmuuksies sumentaa järkeäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt heitä toivoa pois. Kiinnostusta löytyy kyllä että älä anna epävarmuuksies sumentaa järkeäs.
Haista paska!Kenelle yrität lurittaa! Ei ainakaan täällä kiinnosta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten luulet täällä kirjoittelun sinua helpottavan? Ja juuri hänen sulle täällä vastaavan? Ilman tunnisteita.
Koska ajattelit havaita että teet tällä palstaäijälle länkyttämisellä itsestäsi narrin? Kysyy eräs nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun järjen nämä palstasedän jaakaukset ainakin on sumentanut. Mitä tärähtäneempi mokellus sen innokkaammin jankutat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ajattelit havaita että teet tällä palstaäijälle länkyttämisellä itsestäsi narrin? Kysyy eräs nainen
Tästä kommentista tai kysymyksestä joutuu varmaan vielä kuulkaa käräjäoikeuteen kelloportin kadulle näin alkuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä kommentista tai kysymyksestä joutuu varmaan vielä kuulkaa käräjäoikeuteen kelloportin kadulle näin alkuun
Oiskohan Tuutin toimistossa back uppia, kokemusten mukaan tuo lisää sakkoihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oiskohan Tuutin toimistossa back uppia, kokemusten mukaan tuo lisää sakkoihin
Tuttava suositteli ja kuinka sit kävikään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuttava suositteli ja kuinka sit kävikään
Ja isä sano, ei mene muuntoon ei niitä tartte maksaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja isä sano, ei mene muuntoon ei niitä tartte maksaa
Ha lopuksi minkä tappelussa voitat sen käräjillä häviät. Mieleen jäi kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ha lopuksi minkä tappelussa voitat sen käräjillä häviät. Mieleen jäi kyllä
Ja ovela eukko jonka kanssa oli niin mukava rupatella. Taitaa toimia paremmin kuin joku muu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ovela eukko jonka kanssa oli niin mukava rupatella. Taitaa toimia paremmin kuin joku muu
Tässä oli ilmeisesti saamelaiskäräjät kysymyksessä, sen verran sekavaa settiä ja aina toimiston sulkemisen jälkeen. Kuka suositteli ja ketä...mithään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä ainakaan enää aio ottaa yhteyttä keneenkään. Jos haluaa tietää jotain niin kannattaa ite laittaa jotain jos haluaa olla yhteydessä vielä tai mitään :(
-sivusta naiselta
- Anonyymi
Naiselle
- Anonyymi
Niin mikä, aloitusko?
- Anonyymi
Kerro lisää, kirstuusi, sun kirstuun.....
Hyvästi.
Ikuisesti. Fi - Anonyymi
Rakastan j miestä. Hän ei vaan ymmärrä sitä vaikka miten olen sanonut tärkeäksi ja että pidän hänestä ja että olen ihastunut ja..
Rakastunut katse on rakastunut katse ja sitä joko on tai ei ole. Ei sitä feikata!! - Anonyymi
Joo, kyllä me rakas selvitään tästäkin. 😘😘
- Anonyymi
Sen näkee IRL mitä sä sanot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen näkee IRL mitä sä sanot
Sanon mihin? En mä uskalla nostaa sitä kissaa pöydälle, mua pelottaa. 😔 Torjuu kuitenkin! En ole ajatustenlukija. Oletko miettinyt että saatat itsekin vaikuttaa kylmältä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanon mihin? En mä uskalla nostaa sitä kissaa pöydälle, mua pelottaa. 😔 Torjuu kuitenkin! En ole ajatustenlukija. Oletko miettinyt että saatat itsekin vaikuttaa kylmältä?
Oliko se viesti jotenkin kylmä. Minusta ei ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se viesti jotenkin kylmä. Minusta ei ollut
Mikä viesti ja missä?
- Anonyymi
Ootko sä sanonu sille naiselle suoraan???? Se voi olla epävarma jos et ole sanonut ja vain viestität rivien välistä ja vihjailet. Se on kauheen raskasta ja aiheuttaa ylimietintää.
- Anonyymi
Kenties hänntahtoo roikottaa sua nää kun muutoin saattaisi olla seurauksena että hänelle ei jäisi ketään noinkinnkun usein käy pelimiehille
- Anonyymi
Miksi kysyt täällä etkä siltä naiselta tai mieheltä suoraan? Ei kukaan voi tietää kuka olet ja keneltä kysyt tällä palstalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890