Miksi loukkaat mua etkä voi

Anonyymi-ap

Ihan ystävällisesti vain sano mulle että hei ei ole mitään IRL välillämme etkä toivo mitään. Pystyn sitten unohtamaan sut kokonaan ja toiveet loppuu siihen. Lopetat myös kaikki rakastuneet katseet minuun ja se on siinä. Sitten vaan unohdetaan molemmat. Miksi sä pelkäät mulle sanoa suoraan ja alat niin vihamieliseksi. Olen minäkin tunteva ihminen. Molemmilla on ollut luottamusongelmia mut senkin voi voittaa

44

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mut mä olen uskaltanut kohdata sut ja paljastaa oman haavoittuvuuteni

• Anonyymi

Niin mäkin kun kerroin omat tunteet miehelle!! Eikä se vsrmaan edes tajunnu vaikka oli mustaa valkoisella.

• Anonyymi

En ole ollut sinulle vihamielinen, enkä ole tehnyt sinulle mitään sellaista mikä aiheuttaisi luottamusongelmia.

• Anonyymi

Ei se siltä vaikuta miten kylmästi menet ohitse. Sano vain ääneen jos et mitään halua niin uskon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se siltä vaikuta miten kylmästi menet ohitse. Sano vain ääneen jos et mitään halua niin uskon

Sinulle tuiki tuntematon kyösti tuskin on sun ohi mennyt koskaan. Vähän valoja sinne muumitaloon.

sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulle tuiki tuntematon kyösti tuskin on sun ohi mennyt koskaan. Vähän valoja sinne muumitaloon.

sivusta

Vähän vanhaksi käy netin jesuiitta jo tämä palstasedälle avautuminen. Tyhmintäkin alkaa jo nolottaa, että tätäkö piti kuunnella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän vanhaksi käy netin jesuiitta jo tämä palstasedälle avautuminen. Tyhmintäkin alkaa jo nolottaa, että tätäkö piti kuunnella

Kuunnella? Taitaa sun pistorasiasta tulla ne äänet

• Anonyymi

Siks koska haluun nimenomaan yrittää sun kanssa enkä työntää pois

• Anonyymi

En minä voi sinulle valehtelemaan ruveta. Kaikki tunteeni ovat sinussa. Naiselle.

• Anonyymi

Voitko ystävällisesti sanoa tämän suoraan. Soita ja sano edes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko ystävällisesti sanoa tämän suoraan. Soita ja sano edes.

Vttu kun saa! Eli ei sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En saa siis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset saa soittaa?
        Mietin ootko s vai joku muu....
        😔

• Anonyymi

Tulkitset katseita väärin.
      Terveelle ihmiselle jo pelkkä huomiotta jättäminen on viesti, seuraa ei toivota.

• Anonyymi

Aika omituisia nämä tulkinnat mitä tälle palstasedälle pistelet, onko se ainoa sieluasi lämmittävä ajatus ettei infernaalisen vihan kohteesi seuraa toivota, pullea pulisija?

• Anonyymi

Mä en uskalla näyttää tunteita jos tilanne ei ole siihen sopiva niin ei siinä paljoa uskalla katella.

• Anonyymi

Kenelle sanoa?

• Anonyymi

Jos haluat kuulla suoran vastauksen, niin kysy häneltä suoraan onko kiinnostusta. Jos kohteesi ei ole sinusta ollenkaan kiinnostunut, niin ei hänellä ole mitään syytä erikseen ottaa sinua puhutteluun ja kertoa, että hän ei ole sinusta kiinnostunut. Muutenhan sitä joutuisi tekemään sen kaikille vastaantuleville.

• Anonyymi

Kyllä hän saa sanoa sen mulle ihan suoraan ja osoittaa myös ihan suoraan ettei kiinnosta. Lopetan heti siihen kaikki toiveeni. Toivon vain että löydän elämääni jonkun yhtä herkän ja lämpimän. Kyllä mä jaksan luottaa sitten siihen kunhan saan vain vastauksen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hän saa sanoa sen mulle ihan suoraan ja osoittaa myös ihan suoraan ettei kiinnosta. Lopetan heti siihen kaikki toiveeni. Toivon vain että löydän elämääni jonkun yhtä herkän ja lämpimän. Kyllä mä jaksan luottaa sitten siihen kunhan saan vain vastauksen

Miten luulet täällä kirjoittelun sinua helpottavan? Ja juuri hänen sulle täällä vastaavan? Ilman tunnisteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt heitä toivoa pois. Kiinnostusta löytyy kyllä että älä anna epävarmuuksies sumentaa järkeäs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt heitä toivoa pois. Kiinnostusta löytyy kyllä että älä anna epävarmuuksies sumentaa järkeäs.

Haista paska!Kenelle yrität lurittaa! Ei ainakaan täällä kiinnosta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten luulet täällä kirjoittelun sinua helpottavan? Ja juuri hänen sulle täällä vastaavan? Ilman tunnisteita.

Koska ajattelit havaita että teet tällä palstaäijälle länkyttämisellä itsestäsi narrin? Kysyy eräs nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun järjen nämä palstasedän jaakaukset ainakin on sumentanut. Mitä tärähtäneempi mokellus sen innokkaammin jankutat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska ajattelit havaita että teet tällä palstaäijälle länkyttämisellä itsestäsi narrin? Kysyy eräs nainen

Tästä kommentista tai kysymyksestä joutuu varmaan vielä kuulkaa käräjäoikeuteen kelloportin kadulle näin alkuun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä kommentista tai kysymyksestä joutuu varmaan vielä kuulkaa käräjäoikeuteen kelloportin kadulle näin alkuun

Oiskohan Tuutin toimistossa back uppia, kokemusten mukaan tuo lisää sakkoihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oiskohan Tuutin toimistossa back uppia, kokemusten mukaan tuo lisää sakkoihin

Tuttava suositteli ja kuinka sit kävikään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuttava suositteli ja kuinka sit kävikään

Ja isä sano, ei mene muuntoon ei niitä tartte maksaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja isä sano, ei mene muuntoon ei niitä tartte maksaa

Ha lopuksi minkä tappelussa voitat sen käräjillä häviät. Mieleen jäi kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ha lopuksi minkä tappelussa voitat sen käräjillä häviät. Mieleen jäi kyllä

Ja ovela eukko jonka kanssa oli niin mukava rupatella. Taitaa toimia paremmin kuin joku muu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ovela eukko jonka kanssa oli niin mukava rupatella. Taitaa toimia paremmin kuin joku muu

Tässä oli ilmeisesti saamelaiskäräjät kysymyksessä, sen verran sekavaa settiä ja aina toimiston sulkemisen jälkeen. Kuka suositteli ja ketä...mithään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä ainakaan enää aio ottaa yhteyttä keneenkään. Jos haluaa tietää jotain niin kannattaa ite laittaa jotain jos haluaa olla yhteydessä vielä tai mitään :(

-sivusta naiselta

• Anonyymi

Naiselle

• Anonyymi

Niin mikä, aloitusko?

• Anonyymi

Kerro lisää, kirstuusi, sun kirstuun.....

Hyvästi.

Ikuisesti. Fi

• Anonyymi

Rakastan j miestä. Hän ei vaan ymmärrä sitä vaikka miten olen sanonut tärkeäksi ja että pidän hänestä ja että olen ihastunut ja..
      Rakastunut katse on rakastunut katse ja sitä joko on tai ei ole. Ei sitä feikata!!

• Anonyymi

Joo, kyllä me rakas selvitään tästäkin. 😘😘

• Anonyymi

Sen näkee IRL mitä sä sanot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen näkee IRL mitä sä sanot

Sanon mihin? En mä uskalla nostaa sitä kissaa pöydälle, mua pelottaa. 😔 Torjuu kuitenkin! En ole ajatustenlukija. Oletko miettinyt että saatat itsekin vaikuttaa kylmältä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanon mihin? En mä uskalla nostaa sitä kissaa pöydälle, mua pelottaa. 😔 Torjuu kuitenkin! En ole ajatustenlukija. Oletko miettinyt että saatat itsekin vaikuttaa kylmältä?

Oliko se viesti jotenkin kylmä. Minusta ei ollut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko se viesti jotenkin kylmä. Minusta ei ollut

Mikä viesti ja missä?

• Anonyymi

Ootko sä sanonu sille naiselle suoraan???? Se voi olla epävarma jos et ole sanonut ja vain viestität rivien välistä ja vihjailet. Se on kauheen raskasta ja aiheuttaa ylimietintää.

• Anonyymi

Kenties hänntahtoo roikottaa sua nää kun muutoin saattaisi olla seurauksena että hänelle ei jäisi ketään noinkinnkun usein käy pelimiehille

• Anonyymi

Miksi kysyt täällä etkä siltä naiselta tai mieheltä suoraan? Ei kukaan voi tietää kuka olet ja keneltä kysyt tällä palstalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      132
      3144
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2981
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1936
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      77
      1579
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1427
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1148
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1041
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      984
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä