ystävällinen. Kivoja ne viestit. 😁
Olet kiva ja
20
498
Vastaukset
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Tännekkö tulit vaikka olisi suora yhteys minuun..ä?
- Anonyymi
Ookko pöljä? 🤷🏻♂️
- Anonyymi
Etkö vastannut viesteihin, vai pilkkaatko toista?
- Anonyymi
Mitä pilkkaamista tuossa oli?
- Anonyymi
Yötä 🛌
- Anonyymi
No sinällään en suuremmin yritä olla kiva enkä oikeastaan edes ystävällinen kunhan ny olen oma itseni se on mulle itselleni ainakin riittäny
- Anonyymi
…
- Anonyymi
Haluatkohan sä edes mut? Enpä tiedä. Toivottavasti haluat. Kaipailen, parasta olet mitä tiedän.
- Anonyymi
Kuka sinä olet ja ketä kaipaat? Rohkene.
- Anonyymi
Ärsytti yhen naama ja mietin ilkeilyä mut en sit pystynyt siihen 😍
- Anonyymi
🎩
☺️
👘
🧦Mukava kuulla.- Anonyymi
olet juha plle!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olet juha plle!!
🎩
🤡
👘🤚🏻
🧦Onko parempi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🎩
🤡
👘🤚🏻
🧦Onko parempi?Gubbe bongattu!
- Anonyymi
Kirjoitan usein niin että menevät aina oikein, eli jokaiselle jotakin, toisille ne on mukavia ja toisille ei, itse pyrin tietysti aina olemaan hyvä itselle, itseä kohtaan hyville hyvää ja ei niin hyvää jos ei kovin hyvä, ja jos on ollut hirveä ne voi olla takaisin hirveitä.
Näin joka paikassa, jossa siihen aukenee mahdollisuus. - Anonyymi
sama teksti voi aueta monin eri tavoin, eri porukoille, eri tietoisuuksille.
- Anonyymi
Ei ole mitään viestejä
- Anonyymi
Oli ne kivoja. Yleensä oon riippuu toki auvotaanko päätä. En sitten ole niin kiva. Yleensä en jaksa nähdä vaivaa. Mut joskus sitä vaan kiehahtaa. Kun yrität olla muita kohtaan mukava kuitenkin. Niin jotkut saa olla k* rpiä aina ja ikuisesti. Niin ei sitä kukaan loputtomiin jaksa . Näin.
- Anonyymi
Voi kun se vttuilee kun sai vedätettyä toista.
Onko hyvä mieli? Ootko tyytyväinen miten se toinen voi nyt?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1303066- 2232961
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791916Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391407- 481138
- 991031
- 113960
- 52920
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6873