Vihaan suomee; seksuaaliahdistelijoita, r*is****a, ja pahoinpitelijöitä taputellaan päähän

Anonyymi-ap

Mutta instagram viestien laittaminen estetylle tilille toisella accountilla on kauhea rikos, pahempi kuin mitään mitä voi tehdä, ihan hirveä.

Stalkkerit on vihatumpia kuin jotkut didlerit ja muut sairaat tyypit, vaikka kyse olisi vain elämää suuremmasta tragediasta ja traumoista. Mut swksuaaliahdistelihjoitakin tietyissä porukois taputellaan päähän, kun taas minä sairas riippuvainen ihminen olen se piru tässä, uhkaillaan lähestymiskiellolla ja kaikkia ihme syytöksiä saanut.

Tämä on ihan hirveetä😔😭. Ei stalkkaus NETIS oo läheskää yht paha kun ne seksuaalirikokset tai muut todella pahat asiat mitä olen joutunut todistamaan, silti olen joistain ihmisistä kaikista pahin... en pysty käsittään..

3

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet vain sekaisin jostain ihmisestä, joka ei halua sinua. Käännä asia toisin päin. Miltä sinusta tuntuisi, jos joku haluaisi sinua jatkuvasti ja sinä et? Sillä toisella saattaa olla joku toinen mielessä ja ihan irl.
      Jätä hänet rauhaan.
      🫂

• Anonyymi

Tekisitkö itse rakastamallesi ihmiselle niin, että estäisit yhteydenoton tai uhkaisit lähestymiskiellolla?
        Sen toisen mielenterveys ei kestä sinun rakkauttasi. Rakasta häntä niin, että annat hänen olla vapaa. Jos muuttaa mielensä, ottaa eston pois.

• Anonyymi

Ei, mutta se on silti väärin.
      Jos joku ihminen on väärässä sinusta, antaa hänen uskoa omiaan... mieltä ei yleensä pysty muuttamaan vaikka olisi vuosien ajan hänelle kuinka pahoillaan.
      Se on itsellekin helpompaa, antaa olla. Vaikka ensin joutuu vähän pakottamaan itseään kääntymään poispäin, pysäyttää itsensä kirjoittaminen ennen lähettämistä.

Tähän tilanteeseen pääsee kun käsittelee omat tunteensa sitä ihmistä kohtaan, ja samalla joitain traumaattisia kokemuksiakin, vaikka ne olisi hänestä johtuen, tai/ja aiemmista kokemuksista. Saatat tarvita ulkopuolista tukea tähän, mutta tärkeintä on omien ajatusten selvittäminen vaikka kirjoittamalla päiväkirjaan, se on aktiivista itsensä työstämistä, ja ainakin omalla kohdalla ollut hyvin aikaa kuluttavaa, mutta se on sen arvoista.

Ehkä sinulle tulisi parempi olo, jos antaisit kaipaamasi ihmisen olla? Koska se on hänen toiveensa. Tiedän henkilökohtaisesti miten vaikeaa se on.
      Lopulta minulle jäi siitä ihmisestä paljon huonompia kokemuksia, traumojakin, vain siksi, koska en osannut päästää irti. Ja nuo traumat sitten eläneet nykyhetkessäkin pelkoina. En tiedä välittääkö hän minusta yhtään sen puolesta, vai syyllistääkö ja haukkuuko minua mieluummin? Vai onko hän ristiriidassa minun suhteeni, niin kuin minäkin olin ristiriidassa hänen suhteensa?
      Hänen täytyy selvittää omat tunteensa, en voi siinä auttaa, koska hän sanoi ettei halua olla tekemisissä kanssani (sanoi montakin kertaa...).
      Onneksi paniikkikohtauksia ei ole enää niin paljon. Mutta ahdistusta ja stressiä silti ihan liikaa. En ole saanut unirytmiäni sen takia asettumaan 7 vuoteen, vaikka ennen sitäkin oli varmaan vaikeuksia, se juttu sai minut voimaan huonommin, ja huono olo luonnollisesti pahensi itseään. Tilanteen piti mennä todella pahaksi minulle ennen kuin myönteistä muutosta alkoi tapahtua.

On parempi antaa olla mahdollisimman pian, niin jää sitten myönteisempi kokemus siitä ihmisestä, eikä uppoa negatiiviseen tuskan suohon. Onhan sieltä suosta selviytyminen kehittävää ja voi muuttaa ihmistä, mutta sinne voi myös menehtyä.
      Tiedän että minulle olisi jäänyt parempi kokemus siitä toisesta, jos olisin... yrittänyt enemmän mennä eteenpäin... jos en olisi jäänyt kirjoittamaan hänelle.
      Jos en olisi halunnut tukeutua häneen, ja halunnut uskoa hänestä hyvää, kun ei tuo uskominen edes pohjautunut faktoihin, siitä lopulta tuli minulle paljon vahinkoa.

Toivon että selviydyt ja pystyt taas arvostamaan elämän hyviä puolia, ilman sitä yhtä ihmistä elämässäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      132
      3144
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2981
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1936
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      77
      1579
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1427
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1148
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1041
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      984
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä