Miksi katsoit niin vihaisesti

Anonyymi-ap

Odotan et miten sä reagoit jatkossa. Et sä haluu puhua mitään.

19

409

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaiko surullisesti 😔

• Anonyymi

Ei se surulliselta näyttänyt

• Anonyymi

katson miten katson lopeta kysely

• Anonyymi

Kaikki on niin mystistä 🤣

• Anonyymi

Ai tänäänkö katoin? Katsoin siksi vihaisesti, koska en voi näyttää mun oikeita tunteita, koska se ei ole soveliasta tässä meidän tilanteessa. Oikeasti välitän ihan liikaa, mutta en voi näyttää enkä sanoa sitä. Vastaan kuin hänelle naiselle.

• Anonyymi

Minkä hemmetin vuoksi? Mikä kiduttaja olet?

• Anonyymi

On todella reilua toista kohtaan

• Anonyymi

Miksi on vaikea tilanne etkä pysty soveliaasti tunteita näyttämään?

• Anonyymi

En ole aloittaja, mutta kuulostaa kuin mun kiperä tilanne ihan äsken olis voinut kans syy laittaa tuo aloitus.
        Mutta, hyvin läheltäsi n niinkö? Ja et ole kertonut että välität oikeesti ja et voi näyttää mitään tilanteestani johtuen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole aloittaja, mutta kuulostaa kuin mun kiperä tilanne ihan äsken olis voinut kans syy laittaa tuo aloitus.
        Mutta, hyvin läheltäsi n niinkö? Ja et ole kertonut että välität oikeesti ja et voi näyttää mitään tilanteestani johtuen?

Joo hyvin läheltä on tämä nainen. No hän on siis varattu siksi en voi tehdä mitään. Kertoa tai näyttää sitä mitä oikeasti ajattelen. Ja hän oli tänään etäinen. Ja on aina välillä etäinen ja välillä taas on ihana. En ymmärrä häntä. Ja ei, en ole kiduttaja. Tämä on vain hiton vaikee tilanne molemmille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo hyvin läheltä on tämä nainen. No hän on siis varattu siksi en voi tehdä mitään. Kertoa tai näyttää sitä mitä oikeasti ajattelen. Ja hän oli tänään etäinen. Ja on aina välillä etäinen ja välillä taas on ihana. En ymmärrä häntä. Ja ei, en ole kiduttaja. Tämä on vain hiton vaikee tilanne molemmille.

Olisin halunnut olla aina ihana ja viipyä siinä missä aiemmin usein ollut jäädä katselemaan sua, meidän IRL viesteily kuulemma jokseenkin kiusallista ja ehkä parempi ettei viesteillä, sai minut vähän varoamaan, muuten olisin jatkanut sitä osoittamista. Odotan yhä että tilanne menee jotenkin itsestään että saamme kohdata.
        Missä muussa et ymmärrä mua? Mun outoja kysymyksiä ( ehkä itsestäänselviä? )
        Nähtiinkö me äsken? Mä näin ainakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin halunnut olla aina ihana ja viipyä siinä missä aiemmin usein ollut jäädä katselemaan sua, meidän IRL viesteily kuulemma jokseenkin kiusallista ja ehkä parempi ettei viesteillä, sai minut vähän varoamaan, muuten olisin jatkanut sitä osoittamista. Odotan yhä että tilanne menee jotenkin itsestään että saamme kohdata.

07:05:37 kirjoittaja jatkaa vielä :
        Kyllä mä tiedän myös miten tyhmää on jäädä siihen jossa ei ole edes tunneperäisesti ja minkäänlaista yhteyttä/sidettä. Ja sanoi mulle useasti että lähe meneen ( tietää että oon kiinnostunut eräästä eli sinusta ) ei herättänyt näemmä suojeluvaistoa sekään häneltä ja odottelen silti konkreettista niin lähden kyllä. Toivottavasti voit ymmärtää mua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko kertoa m, ollaanko viestitelty ja miten etäisenä oleminen on mulla välillä ilmennyt, ei näyttäytynyt kuten aiemmin usein ? Tullut oikealla hetkellä että vois moikata? Eilen kyllä osuin paikalle pitkästä aikaa. Toivottavasti tunnistit mut?!
        Kyllä tekisi hyvää että pääsisit kertomaan tai näyttämään miltä sinusta oikeesti tuntuu ja ajattelet. Kertoisit samalla mitä seikkaa et ymmärrä minussa .. sitäkö että miksi odotan vaan vaikka oon yksinäinen ja onneton? Vai miksen näyttäydy sinulle kuten aiemmin ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko kertoa m, ollaanko viestitelty ja miten etäisenä oleminen on mulla välillä ilmennyt, ei näyttäytynyt kuten aiemmin usein ? Tullut oikealla hetkellä että vois moikata? Eilen kyllä osuin paikalle pitkästä aikaa. Toivottavasti tunnistit mut?!
        Kyllä tekisi hyvää että pääsisit kertomaan tai näyttämään miltä sinusta oikeesti tuntuu ja ajattelet. Kertoisit samalla mitä seikkaa et ymmärrä minussa .. sitäkö että miksi odotan vaan vaikka oon yksinäinen ja onneton? Vai miksen näyttäydy sinulle kuten aiemmin ?

Sorge vaan, mutta oon nainen. Ja toi oli naiselta naiselle. Tuskin se, jota kaipaan on täällä, mutta pakko kirjoittaa jonnekin ajatuksia edes, kun en voi hänelle puhua enkä voi kelleen muullekkaan tästä puhua, kun on niin outo tilanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En nähnyt häntä torstaina. Näin hänet viimeksi tän viikon keskiviikko iltana.

• Anonyymi

Eipä ole tuota onkelmaa mulle on ai sanottu et sä näytät niin vihaselta ettei sua uskalla lähestyä

• Anonyymi

Hetkinen. Tuohan on mitä mahtavin oivallus! Voisiko se selittää ihmissuhteideni vaikeuden? Pitäisi nauraa ilman syytä. Hymyilykin on vaikeaa ilman erityistä syytä. - sivusta.

• Anonyymi

En ole katsonut. Ypöyksin koko päivän

• Anonyymi

Oon autismin kirjonen ja joskus opitut ilmeet ja käytös on jäähyllä,myös introvertti,eikä jaksa.Anteeksi siitä.❤️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      119
      2715
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1121
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      215
      1119
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      40
      1035
    5. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1001
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      951
    7. 36
      926
    8. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      904
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      873
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      837
    Aihe