Odotan et miten sä reagoit jatkossa. Et sä haluu puhua mitään.
Miksi katsoit niin vihaisesti
19
409
Vastaukset
- Anonyymi
Vaiko surullisesti 😔
- Anonyymi
Ei se surulliselta näyttänyt
- Anonyymi
katson miten katson lopeta kysely
- Anonyymi
Kaikki on niin mystistä 🤣
- Anonyymi
Ai tänäänkö katoin? Katsoin siksi vihaisesti, koska en voi näyttää mun oikeita tunteita, koska se ei ole soveliasta tässä meidän tilanteessa. Oikeasti välitän ihan liikaa, mutta en voi näyttää enkä sanoa sitä. Vastaan kuin hänelle naiselle.
- Anonyymi
Minkä hemmetin vuoksi? Mikä kiduttaja olet?
- Anonyymi
On todella reilua toista kohtaan
- Anonyymi
Miksi on vaikea tilanne etkä pysty soveliaasti tunteita näyttämään?
- Anonyymi
En ole aloittaja, mutta kuulostaa kuin mun kiperä tilanne ihan äsken olis voinut kans syy laittaa tuo aloitus.
Mutta, hyvin läheltäsi n niinkö? Ja et ole kertonut että välität oikeesti ja et voi näyttää mitään tilanteestani johtuen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittaja, mutta kuulostaa kuin mun kiperä tilanne ihan äsken olis voinut kans syy laittaa tuo aloitus.
Mutta, hyvin läheltäsi n niinkö? Ja et ole kertonut että välität oikeesti ja et voi näyttää mitään tilanteestani johtuen?Joo hyvin läheltä on tämä nainen. No hän on siis varattu siksi en voi tehdä mitään. Kertoa tai näyttää sitä mitä oikeasti ajattelen. Ja hän oli tänään etäinen. Ja on aina välillä etäinen ja välillä taas on ihana. En ymmärrä häntä. Ja ei, en ole kiduttaja. Tämä on vain hiton vaikee tilanne molemmille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo hyvin läheltä on tämä nainen. No hän on siis varattu siksi en voi tehdä mitään. Kertoa tai näyttää sitä mitä oikeasti ajattelen. Ja hän oli tänään etäinen. Ja on aina välillä etäinen ja välillä taas on ihana. En ymmärrä häntä. Ja ei, en ole kiduttaja. Tämä on vain hiton vaikee tilanne molemmille.
Olisin halunnut olla aina ihana ja viipyä siinä missä aiemmin usein ollut jäädä katselemaan sua, meidän IRL viesteily kuulemma jokseenkin kiusallista ja ehkä parempi ettei viesteillä, sai minut vähän varoamaan, muuten olisin jatkanut sitä osoittamista. Odotan yhä että tilanne menee jotenkin itsestään että saamme kohdata.
Missä muussa et ymmärrä mua? Mun outoja kysymyksiä ( ehkä itsestäänselviä? )
Nähtiinkö me äsken? Mä näin ainakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin halunnut olla aina ihana ja viipyä siinä missä aiemmin usein ollut jäädä katselemaan sua, meidän IRL viesteily kuulemma jokseenkin kiusallista ja ehkä parempi ettei viesteillä, sai minut vähän varoamaan, muuten olisin jatkanut sitä osoittamista. Odotan yhä että tilanne menee jotenkin itsestään että saamme kohdata.
Nähtiinkö me äsken? Mä näin ainakin.07:05:37 kirjoittaja jatkaa vielä :
Kyllä mä tiedän myös miten tyhmää on jäädä siihen jossa ei ole edes tunneperäisesti ja minkäänlaista yhteyttä/sidettä. Ja sanoi mulle useasti että lähe meneen ( tietää että oon kiinnostunut eräästä eli sinusta ) ei herättänyt näemmä suojeluvaistoa sekään häneltä ja odottelen silti konkreettista niin lähden kyllä. Toivottavasti voit ymmärtää mua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo hyvin läheltä on tämä nainen. No hän on siis varattu siksi en voi tehdä mitään. Kertoa tai näyttää sitä mitä oikeasti ajattelen. Ja hän oli tänään etäinen. Ja on aina välillä etäinen ja välillä taas on ihana. En ymmärrä häntä. Ja ei, en ole kiduttaja. Tämä on vain hiton vaikee tilanne molemmille.
Haluatko kertoa m, ollaanko viestitelty ja miten etäisenä oleminen on mulla välillä ilmennyt, ei näyttäytynyt kuten aiemmin usein ? Tullut oikealla hetkellä että vois moikata? Eilen kyllä osuin paikalle pitkästä aikaa. Toivottavasti tunnistit mut?!
Kyllä tekisi hyvää että pääsisit kertomaan tai näyttämään miltä sinusta oikeesti tuntuu ja ajattelet. Kertoisit samalla mitä seikkaa et ymmärrä minussa .. sitäkö että miksi odotan vaan vaikka oon yksinäinen ja onneton? Vai miksen näyttäydy sinulle kuten aiemmin ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko kertoa m, ollaanko viestitelty ja miten etäisenä oleminen on mulla välillä ilmennyt, ei näyttäytynyt kuten aiemmin usein ? Tullut oikealla hetkellä että vois moikata? Eilen kyllä osuin paikalle pitkästä aikaa. Toivottavasti tunnistit mut?!
Kyllä tekisi hyvää että pääsisit kertomaan tai näyttämään miltä sinusta oikeesti tuntuu ja ajattelet. Kertoisit samalla mitä seikkaa et ymmärrä minussa .. sitäkö että miksi odotan vaan vaikka oon yksinäinen ja onneton? Vai miksen näyttäydy sinulle kuten aiemmin ?Sorge vaan, mutta oon nainen. Ja toi oli naiselta naiselle. Tuskin se, jota kaipaan on täällä, mutta pakko kirjoittaa jonnekin ajatuksia edes, kun en voi hänelle puhua enkä voi kelleen muullekkaan tästä puhua, kun on niin outo tilanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähtiinkö me äsken? Mä näin ainakin.En nähnyt häntä torstaina. Näin hänet viimeksi tän viikon keskiviikko iltana.
- Anonyymi
Eipä ole tuota onkelmaa mulle on ai sanottu et sä näytät niin vihaselta ettei sua uskalla lähestyä
- Anonyymi
Hetkinen. Tuohan on mitä mahtavin oivallus! Voisiko se selittää ihmissuhteideni vaikeuden? Pitäisi nauraa ilman syytä. Hymyilykin on vaikeaa ilman erityistä syytä. - sivusta.
- Anonyymi
En ole katsonut. Ypöyksin koko päivän
- Anonyymi
Oon autismin kirjonen ja joskus opitut ilmeet ja käytös on jäähyllä,myös introvertti,eikä jaksa.Anteeksi siitä.❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192715Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151119- 401035
- 61001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837