Sä mies kuvittelit että...

Anonyymi-ap

Olin niin ihastunut että olisin halunnut seurustella sun kanssa. Ei vaan olisin halunnut tapailla. En sikaa säkissä ikinä. Kauhea selitys sulla miksi sun lähettämät viestit ei tarkoittanut yhtään mitään. 😂

40

463

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meni pupu pöksyyn miehellä

• Anonyymi

Mikset sitten ehdota tapailua? Jos ei halua tavanomaista suhdetta niin miksi tavanomaiset säännöt pätisi.

• Anonyymi

Eikö se ole itsestään selvää että ei suhteeseen suoraan hypätä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se ole itsestään selvää että ei suhteeseen suoraan hypätä?

Tätä minäkin mietin. Aloituksen väite on kummallinen. Ainahan tapaillaan ja tutustutaan, ennen kuin aletaan seurustelemaan. Minä mietin, että odottaako ap treffikutsuja ja ns. tyttöystäväkohtelua, vaikka ei halua edes seurustella? Jos haluaa pelkkää seksiä, niin miksei sitä voi vaan sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä minäkin mietin. Aloituksen väite on kummallinen. Ainahan tapaillaan ja tutustutaan, ennen kuin aletaan seurustelemaan. Minä mietin, että odottaako ap treffikutsuja ja ns. tyttöystäväkohtelua, vaikka ei halua edes seurustella? Jos haluaa pelkkää seksiä, niin miksei sitä voi vaan sanoa.

Olen aloittaja ja esitin tuon kysymyksen. Mies säikähti kun luuli että haluan seurustella. Mies menetti jo mahdollisuudet. Joten se siitä. Jatkossa..
        Mitä luulet, itseään arvostava nainen odottaa että mies osaa käyttäytyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aloittaja ja esitin tuon kysymyksen. Mies säikähti kun luuli että haluan seurustella. Mies menetti jo mahdollisuudet. Joten se siitä. Jatkossa..
        Mitä luulet, itseään arvostava nainen odottaa että mies osaa käyttäytyä.

Nainen ei arvosta paljoa itseään, jos etsii vain kepeitä tapailusuhteita. Sanon vaan. Mutta siis siitäkö sinulla kiikastaa, että odotat romantiikaa ja miehen panostavan sinuun, vaikka et itse halua mitään vakaa? 😄Sinähän silloin vain esität olevasi muuta kuin olet. Ehkä itsellesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi sun miehenä tietää, että jätät itsestäsi käyntikortin oman käytöksesi perusteella. Luinko rivien välistä oikein, että kohtelet alempiarvoisesti naisia jotka eivät ole tyttöystäviä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen ei arvosta paljoa itseään, jos etsii vain kepeitä tapailusuhteita. Sanon vaan. Mutta siis siitäkö sinulla kiikastaa, että odotat romantiikaa ja miehen panostavan sinuun, vaikka et itse halua mitään vakaa? 😄Sinähän silloin vain esität olevasi muuta kuin olet. Ehkä itsellesi.

Mieti nyt mitä kirjoitat. Kuka on väittänyt että nainen etsii kevyttä tapailusuhdetta? Päinvastoin haluan ensin tutustua ja tietyt edut kuuluu vain avioliittoon ja parisuhteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska seksiä ei ole tarjolla miehelle, joka käyttäytyy noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi sun miehenä tietää, että jätät itsestäsi käyntikortin oman käytöksesi perusteella. Luinko rivien välistä oikein, että kohtelet alempiarvoisesti naisia jotka eivät ole tyttöystäviä?

Minä olen hyväkäytöksinen mies ja otan muut huomioon. En palvo ketään ja kohtelen ihmisiä kuten he kohtelee minua. Sanotaan näin, että en näe mitään tarvetta tavoitella naista, joka ei halua seurustella. Minkä takia? Seksin? Yliarvostettua. Miksen kutsuisin naista huvikseen treffeille johonkin? Koska en nauti olostani kahviloissa tai missään missä ihmiset yleensä käyvät treffailemassa. Ymmärrän, että jotkut tykkäävät ja voivat spontaanisti pyytää jonkun siis seuraksi, eikä siinä mitään pahaa ole. Jos kutsun naisen johonkin, niin siinä täytyy olla jotain mitä tavoitella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Treffikutsut kuuluvat tapailuun. Tuo nyt on vähintään mitä miehen odotetaan tekevän, jos haluaa tutustua naiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen hyväkäytöksinen mies ja otan muut huomioon. En palvo ketään ja kohtelen ihmisiä kuten he kohtelee minua. Sanotaan näin, että en näe mitään tarvetta tavoitella naista, joka ei halua seurustella. Minkä takia? Seksin? Yliarvostettua. Miksen kutsuisin naista huvikseen treffeille johonkin? Koska en nauti olostani kahviloissa tai missään missä ihmiset yleensä käyvät treffailemassa. Ymmärrän, että jotkut tykkäävät ja voivat spontaanisti pyytää jonkun siis seuraksi, eikä siinä mitään pahaa ole. Jos kutsun naisen johonkin, niin siinä täytyy olla jotain mitä tavoitella.

Ei nämä huudatukset minulta ole. Sut mä haluan ihan kokonaan ❤️ sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nainen suoraan hyppää seurusteluun, vaikka siihen tehtäisi? Ei todellakaan. Ensin tutustutaan ja vietetään aikaa yhdessä. Käydään treffeillä ja jutellaan sopiiko ajatukset yhteen. Sen jälkeen vasta aletaan miettiä seurustelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nainen suoraan hyppää seurusteluun, vaikka siihen tehtäisi? Ei todellakaan. Ensin tutustutaan ja vietetään aikaa yhdessä. Käydään treffeillä ja jutellaan sopiiko ajatukset yhteen. Sen jälkeen vasta aletaan miettiä seurustelua.

Mikä ihme sulla on hätänä? Onko joku tullut pystymetsästä pyytämään, että aletaan seurustelemaan? En ymmärrä tätä itsestäänselvyyden jankkaamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihme sulla on hätänä? Onko joku tullut pystymetsästä pyytämään, että aletaan seurustelemaan? En ymmärrä tätä itsestäänselvyyden jankkaamista.

Lue aloitus. Mies niin luuli ei nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Nainen ei arvosta paljoa itseään, jos etsii vain kepeitä tapailusuhteita. "

Olet iljettävä, kun sanot noin. Eriarvoistat naisten haluja. Sama toimii toisinpäin? Miehet eivät arvosta paljon itseään, jos etsiivät vain kepeitä tapailusuhteita?
        Sivusta tää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkei kuitenkaan naisen romantiikkaan kuulu puolivaltakunnan vastaanottoa.Romanttiikkaan kuuluu vahvasti kahden keskesken vietetty aika,ei missään bilesakin viihdyttäjänä kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaakin olla miehillä tämän jutun julkaisun takia haave naisen aloitekyvykkyydestä eikä niinkään treffeistä?
        Voi mies poloisia,ollaan nimittäin menossa taas uuteen vanhaan aikaan missä nainen haluaa olla tavoiteltu ja pyydetty eikä se Amazon pyydystäjä itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaakin olla miehillä tämän jutun julkaisun takia haave naisen aloitekyvykkyydestä eikä niinkään treffeistä?
        Voi mies poloisia,ollaan nimittäin menossa taas uuteen vanhaan aikaan missä nainen haluaa olla tavoiteltu ja pyydetty eikä se Amazon pyydystäjä itse.

Missä luontodokumentissa olet nähnyt naaraan vievän uroksia treffeille ja naaraat kosiskelevat uroksia? Biologia menee toisinpäin. Naiset ja miehet ovat biologialta erilaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Jos mies ei halua nähdä vaivaa miksi naisen pitäisi vaivautua pakastepizza deiteille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä luontodokumentissa olet nähnyt naaraan vievän uroksia treffeille ja naaraat kosiskelevat uroksia? Biologia menee toisinpäin. Naiset ja miehet ovat biologialta erilaisia.

Se on näin. Jopa nk. alfat odottavat nykyään prinsessakohtelua ja pahimmillaan pyörittävät jotain kilpailua vielä omassa päässään naisten kesken, juu ei se näin mene ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän sinä itsesi kanssa surrealistisia keskusteluja köyhä aloittajasetä prosessoit näissä feikkidialogeissa tarkemmin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä minä täältä sivusta ymmärrä tätä sinun hanakkuutta tingata naista esittävän aapeen kanssa, kunhan jotain negaa naisten suuntaan yhyhyyliuli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä minä täältä sivusta ymmärrä tätä sinun hanakkuutta tingata naista esittävän aapeen kanssa, kunhan jotain negaa naisten suuntaan yhyhyyliuli

Sairan oloinen kirjoittelija, ei ole laiton analyysi tämäkään

• Anonyymi

Miks luulet et haluisin sut 😅

• Anonyymi

Päinvastoin teit selväksi että et halua 👍

• Anonyymi

Tämän tyyppisissä vähättelyviesteissä täällä on havaittu tietty rytmi. Niiden ilmaantumisajankohta.

• Anonyymi

Haluatko kertoa lisää näistä irrationaalisista ajatuksistasi ja spinnaamisestasi liittyen palstaäijän avauksiin?

• Anonyymi

Aikansa kutakin, joskus sanottu, ettei mitään tule ja niin kävi.

• Anonyymi

Kirjoitatko itse omaa käsikirjaa ja toteutat sitä voidaksesi olla oikeassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitatko itse omaa käsikirjaa ja toteutat sitä voidaksesi olla oikeassa?

Mitä käsikirjaa sinä kirjoitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä käsikirjaa sinä kirjoitat?

One got a junk afterall

• Anonyymi

Hirveästi jaksa vaivautua enään mitään kuvitteleen elämä kun ei yleensä mene kuvitelmien mukaan

• Anonyymi

Välittyy oikein reipas ja miehekäs kuva sinusta 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välittyy oikein reipas ja miehekäs kuva sinusta 😂

Minun testosteroniarvoissa ei ole mitään hälyttävää eikä ääni ole matala öörgh

• Anonyymi

Onnea sit niihin muihin tapailuihin. Toivottavasti näkevät millainen olet todellisuudessa.

• Anonyymi

Aloittaja antoi kuvan, että haluaa tutustua ensin rauhassa. Mikä siinä on väärää? Sivusta.

• Anonyymi

Onko johonkin naiseen selvästi pakkomielteisesti suhtauvalla nyt paha mieli kun palstasetä kirjoitti näin? Ja aamulla maanitellaan samalta naisena esiintyvältä häiskältö rehellistä aitoa kohtaamista?

• Anonyymi

Voi ei oletpa palstasetä kirjoittanut taaskin varsin tuohduttavan aloituksen elämän koville koululaisille

• Anonyymi

sama näille osalle viikingeistä, autoporukoista ja talousväestä, sitä saa mitä on tehnyt ja pantteri / käärmepiireille osittain.

Karman mukaan juuri sitä mitä ootte viime vuodet tehneet ja vieneet :) Voi tulla paskat vuodet eteen, eikä säästellä yhtään mitään :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      131
      3099
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2971
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1926
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      77
      1559
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1427
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1148
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1041
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      972
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä