Haikailetko vielä perään. Jos nimittäin käy ilmi että olin oikeassa niin siitä ei tule mukavaa, ja kaikki tulee aina ilmi.
Kannattaa nyt kuitenkin miettiä vielä kahteen kertaan että
43
597
Vastaukset
- Anonyymi
En haikaile sun perään. Ei kiinnosta enää.
- Anonyymi
Okk
- Anonyymi
Mitäpä itse haikailit aiemmin ja käyttäydyit kuin teini. Paraskin puhuja.
- Anonyymi
Ohi
- Anonyymi
Douppii lisää
- Anonyymi
Ota vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota vaan
Otan sun muijan ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otan sun muijan ;)
Otettu jo
- Anonyymi
Sinun täytyy jupiseva junnu kääntyä pelikavereiden puoleen, ei täältä voi tilailla. Montako palstasedän avausta tuli ravattua eilen läpi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun täytyy jupiseva junnu kääntyä pelikavereiden puoleen, ei täältä voi tilailla. Montako palstasedän avausta tuli ravattua eilen läpi?
Ja sama nyAnssi alkoi 🤣 hullu jankkaaja 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ikävä palstalla uhkalemassa ettei kannata kaiva. Okei. Tervettä.
- Anonyymi
Ja sinä syrämmistyit oikein notta tästä palstasedän tekstistä, syystä että? Ehkä seuraava aloitus vie tätä ajatusta aidosta rakkaustarinasta eteenpäin. Voimia
- Anonyymi
Miehen perään haikailen aina. Hän on se ainoa oikea.
- Anonyymi
Vähän tarkempi selostus ois parempi ni ei luulosairaat hypi seinille peloissaan
- Anonyymi
Joululomalla pohjoisessa hotellissa, soittaako mitään? M nainen tiedän kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan käynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä joku toinen on käynyt toisen naisen nimellä.
Tästä on vähän sinne suuntaan ennenkin ollut juttua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvaile henkilöä. Ikä noin, pituus, paino noin, hiusten väri(ilman peruukkia), silmien väri, ihon väri,
ääni jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ollut mutta haaveissa kyllä. Kesällä olen viimeksi käynyt pohjoisessa hotellissa mutta vain päiväsilteen naisseurassa.
Minä en koskaan voisi olla ilkeä tai julma kenellekään joten täytyy olla jostain toisesta M- naisesta kyse. Terveisin yksi
M- nainen
- Anonyymi
En minä tunteilleni voi yhtään mitään, kävi miten kävi.
- Anonyymi
Mä en ole mikään yleinen huijari
Vaan ihminen joka on fyysisesti sairastunut
Siten et tulevaisuuden haaveet piti pistää uusiksi
Joka vaikuttaa kaikkeen
Ei tee edes mieli jo häiritä
Halusin tukea tuupia ettiäppäin
Enempi kuin rakentaa uutta rakkautta tietoisesti nyt ...
En tiedä et selvinkö seuraavista helteistäkään hengissä ..
Täs on vähä pakko miettiä et jollekkin herkälle ja tunteeliselle tyypille ois aika kamalaa olla osa mun elämää nyt
Ku se jotuis kokoajan pelkään mulle käy huonosti
Naiselta- Anonyymi
Kertoo muuten ihmisistä sukupuolesta riippumatta hyvin paljon jos nämä naisena esiintyen kirjoitetut mongerruksen vetoaa😬
- Anonyymi
En haikaile. En nyt, en silloin.
Oli vain viime vuoden puolella jäänyt prosessoimatta asia loppuun, koska olin yrittänyt harhauttaa itseäni, uskotellen ettei enää tunnu missään. Mutta tuntui, ja kävin sen aidosti läpi. Siitä seuraa vapautuminen. Mutta se nyt muistelusta, vietä mukava elämä! - Anonyymi
Niinpä kannattaa toodella tarkkaan harkita kumpi on parempaa serla vai lootus vai kenties joku muu???
- Anonyymi
Aika uhkaava sävy ois tässä niinku. Mitä pahaa on haikailuissa?
- Anonyymi
Oletko kysynyt ho esim verkkopoliisilta konsultaatiota, että täytyykö tässä palstasedän avauksessa uhkauksen tunnusmerkit?
- Anonyymi
Aika ikävät vibat tuli tuosta aloituksesta...
- Anonyymi
Se on ikävää vain jos kokee sen resonoivan siihen malliin että on käärmeillyt
- Anonyymi
Et mitään räyhäkämpää sanaa keksinyt millä palstaäijän avausta alustaa?
- Anonyymi
No wow, kuulostaapa pahaenteiselle. Mikähän mahti juttu tulee ilmi?
- Anonyymi
Varmaan lehtolapset ympäri maailmaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan lehtolapset ympäri maailmaa
Miehen kohdalla näin voisi käydäkin, ettei tiedä tai ole varma. Buu
- Anonyymi
Puheet on pidetty
- Anonyymi
Ja alkaa olla puhutusten aika, niinkö?
- Anonyymi
Miksi kaipaisin manipuloivaa miestä joka vainoaa joukolla oman luulemisen perusteella eikä uskalla edes keskustella?
Jos olisimme tekemisissä syyttäisit minua milloin mistäkin samalla tehden henkistä väkivaltaa.
Mieti nyt vähän miten raskas ihminen olet.
Sua ei saa edes kaivata kukaan.
Jos sinusta ajattelee hyvää, sinä pidät huolen siitä, että sinusta ei voi ymmärtää kuin vain pahaa.
Sellainen manipuloiva syyllistäminen, kiusaaminen tunnistein... Fyysinen stalkkauskin.
Ei jumalauta oikeesti mies.
Jos olisit naimisissa kenenkään kanssa, ja näkisit naisesi toisen miehen kanssa istumassa, vaikka tietäisit heidän olevan kavereita, sinä varmaan kaivaisit jostain aseen ja antaisit palaa.
Tää on se mun tänhetkinen ymmärrys sinusta.
Olet pakkomielteinen, ja jos epäilet jotain koska tähdet sattuu perkele olemaan siinä asennossa niin se sinun vihaama/rakastama/vainoama ihminen on aina syyllinen kunnes toisin todistetaan etkä pysähdy saatana mihinkään ennen kuin olet varmistanut että olitkin väärässä ja sitten saa taas kuulla jotain anteeksipyyntöjä tai muuta paskaa jolla ei ole väliä koska se henkinen vahinko mitä sille ihmiselle teet on jotain mitä et noin vain jumalauta korvaa.
Minulle riittää!
Jätä minut rauhaan!
Älä tee sinun korvien välissä olevasta scheissesta minun ongelmaa!
Jos on kiinnostusta niin pistä suoraa viestiä!
Mua ei kiinnosta sun numerosetit jotka olen kehittänyt sun takia, en oo katsonut niitä vuosiin!
Tulee saatanan paha olo koko hommasta, sun syyllistämisestä, sun kuulustelusta, sun stalkkauksesta, vittu mä en oikeesti jaksa jumalauta!
En halua voida huonosti koska maanisella miehellä on osunu käki pläsiin!
Saatanan saatana mies oikeesti!
Mun ystävälläkään ei oo enää voimavaroja tukea mua.
Olet haitallinen. Minulle.
Mua kaduttaa että ihastuin suhun joskus, että mahdollistin sulle kaiken, että olin sun kynnysmattona joka ollut vuosien ajan pahoillaan siksi koska kohtelit mua vaan paskasti.
Kiristät, uhkailet mua täällä.
Minun tässä pitäisi tehdä asiasta poliisiasia!
Haista oikeesti vittu!
Voisitko antaa minun opiskella rauhassa!
Oot inhottava! Ja pakkomielteisempi kuin minä, se on uskomatonta!
Ja jos sun luottamus on tuota luokkaa, ja mun luottamus on luokkaa "milloinkahan toi tulee ja tekee rikoksia minulle tai läheisilleni?" niin paskaako siitä voi tulla???
En oikeesti pysty enää.
Älä tee sinun ongelmista minun ongelmia kun en mäkään ole sitä enää aktiivisesti harjoittamassa.
Mulle tulee huono olo siitä että alat uhkaileek ja kiristämään jos et saa multa jotain vastauksia joista en ees tiedä mitä vittua haluat tietää. Ja haluat ne vastaukset aina kun sun foliohattukutu-nupissa herää mitään epäilystä yhtään mihinkään.
Aina kun mä nään täällä jotain paskaa arvaa oonko pelännyt että se olis sulta senkin pöljätys???
Mä en halua reagoida mihinkään paskaan vaikka se olis sulta koska saatat olla manipulatiivinen sadisti.
Se on se miltä mulle oot näyttänyt!
Tänäänkin itkin kun tuli tarve selittää koska aika syyllistät mua mä en oikeesti jaksa!!
Miks mä haluaisin vainoharhaista ja epätasapainoista miestä mun elämään joka epäilee mua koko ajan jostakin??????????
Mulla on rajat ja oon antanu sun talloa niiden päälle liian pitkään.
Miks luulet että otan näistä sun kiristyksistä ja vihjailuista kuvakaappaukset ja tallennan ne?
Olis pitänyt ottaa kuva sinustakin kun tulit kyttäämään.
Tämmösellä toiminnalla ainakin viimeisenkin kiinnostuksen sua kohtaan saat hyvin murhattua.
Hyvin tehty hermanni.- Anonyymi
Tappaja se on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tappaja se on
Taidat palstasetä vastailla taas itsellesi siitä tulokulmasta, että ihailet näitä mooringin mikoja mistä kirjoittelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat palstasetä vastailla taas itsellesi siitä tulokulmasta, että ihailet näitä mooringin mikoja mistä kirjoittelet.
Tyyliin olisimpa naisten tappaja. Sitähän tämä on
- Anonyymi
Siis mitämitä palstasetä- et kai sinä nyt vain väitä meille, että stalkkaava äijä ei olis ykkösvaihtoehto rakkauteen?😱
- Anonyymi
Oikea kyllä tietää mistä tässä on kyse, joten voi vaikka asennoitua asiaan sillä tavalla että jos on ollut rehti niin asia tuskin sinua koskee
- Anonyymi
Haikailenhan mie
- Anonyymi
En haikaile enää perääsi...
- Anonyymi
Kyllä. Haluan hänet naisen. Haluan taas rakastaa, elää, olla lähellä, nauttia elämästä, haaveilla yhdessä, halata....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673488- 152186
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441221
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471014
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411010