Annan itselleni anteeksi, annan sinulle rakkaani anteeksi. En ole enää katkera, älä sinäkään. Annan elämän viedä eteenpäin ja otan kaiken avoimin mielin vastaan ja nautin sekä iloitsen asioista. Toivon sydämeni pohjasta et saavutat tavoitteesi ja olet onnellinen. Päästän irti. Muistakaa kaikki, rakkaus on maailman hienoin asia, rakastakaa!
Elämä on hieno asia
12
317
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole elämä tarkoitettu mua varten.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Mitä sä hei pidät elämänä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henki kulkee ja aivot toimii.
Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että saisin J***an omakseni.
- Anonyymi
Miksi päästät irti jos rakastat?
- Anonyymi
Jaksan edes vaivautua oleen katkera sillä pilaa korkeintaan oman elämänsä
- Anonyymi
Katkeruus on alkeellista
- Anonyymi
Mutta miten viestisi liittyy aloitukseen?
- Anonyymi
Totta ja jos rakkauden sattuu löytämään vierelle, niin siitä kannattaa pitää tiukasti kiinni koska on harvinaista herkkua.
- Anonyymi
Kumpa muilekki olis se oikea rakkaus jonka viereen ja kylkeen ja lähelle
Käyn eli yli 20 cm mua pidempi mies.
Oon itte yli 180 cm nainen
Sua etsin mä aina ja toivon niin et vielä joskus kohtaan
Muuten tie tulee olemaan onneton ja yksinäinen .
Naiselta. Sivusta - Anonyymi
Hauskaa kun tuo rakkaus sana tulee aina niin katkerasti sinulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952303Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61999Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186860- 47854
- 34831
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785- 36776
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772